Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 15:07:

Bejaardenhuis De Pimp ... is toch geen christelijk huis he ? Wil best eens mee doen met het avondmaal maar heb geen zin in elke zondag kerkliederen e.d ...

Ik slaap dan liever uit

Omdat ik zelf NIET gelovig ben, wordt dit het eerste bejaardentehuis die niks doet met geloven....waaauw!

Dus eet gerust mee.....
quote:pop1980 schreef op 14 december 2007 @ 14:39:

Pop meldt zich wederom!

Heeft alleen weinig te vertellen...Hi Pop!, Weinig te melden? Nou vertel....hoe vul jij dit keer je weekend?
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 15:39:

[...]

Ik lag bij mijn ex meestal aan de andere kant dan op het plaatje. Zou ik dus met mijn vrouwenhoofd boven een mannenlichaam hebben gelegen.. Zijn ze er ook andersom?Ik wil nog wel even opmerken dat ik op zich geen bezwaar heb om onder een naakte man te liggen natuurlijk...
Wat een af-schu-we-lijk dekbed

Prinses wil graag in de DekbeddenCommissie van het bejaardentehuis...

Sun is duidelijk ook niet bezig met studie... althans... Sun past studie toe in ander topic?
Peas on earth!
Dames, even voordat de discussie over een hutkoffer uit de hand gaat lopen... Leuke jongen komt bij mij slapen, onder mijn roze dekbed!!!

HM heeft vandaag opnieuw hoogstaand overleg gehad met vriendinnen over het slaapsetje probleem. Favoriet blijft toch: of alleen boxer/ string, óf met shirtje/ hempje! Dit is dan afhankelijk van de situatie...

Pff HM is helemaal doodop van het sjouwen door de bruidswinkel (wel erg gezellig!) Over ruim een uur komen ouders, broer + vriendin en HM moet nog opruimen, hond uitlaten, huis gezellig maken... En ik heb geen zin!

Het zal heus heel leuk worden vanavond, maar had liever een avondje bank gehangen. Hopelijk krijg ik leuke cadeautes!

Onee... ik moet ook nog een gedicht schrijven... Dat eerst maar even!
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 17:29:

[...]

Ik wil nog wel even opmerken dat ik op zich geen bezwaar heb om onder een naakte man te liggen natuurlijk...Vanzelfsprekend Sun....vanzelfsprekend Ook voor mij is dat van toepassing (maar dan met vrouwelijk schoon...)
Krijg net te horen dat ik een granieten muur om mij heen heb..

Graniet is lastig om door heen te komen he ? Maar niet onmogelijk toch ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 17:31:

Prinses wil graag in de DekbeddenCommissie van het bejaardentehuis...

Graag kom ik daar nog op terug, alsmede het blauwe zwaailicht en de claxon op de gepimpte rollator.
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 17:45:

Krijg net te horen dat ik een granieten muur om mij heen heb..

Graniet is lastig om door heen te komen he ? Maar niet onmogelijk toch ?Graniet is zwaar materiaal Vleer, woon jij in een bunker ofzo?
quote:Halvemaan schreef op 14 december 2007 @ 17:36:

Dames, even voordat de discussie over een hutkoffer uit de hand gaat lopen... Leuke jongen komt bij mij slapen, onder mijn roze dekbed!!!

HM heeft vandaag opnieuw hoogstaand overleg gehad met vriendinnen over het slaapsetje probleem. Favoriet blijft toch: of alleen boxer/ string, óf met shirtje/ hempje! Dit is dan afhankelijk van de situatie...

Pff HM is helemaal doodop van het sjouwen door de bruidswinkel (wel erg gezellig!) Over ruim een uur komen ouders, broer + vriendin en HM moet nog opruimen, hond uitlaten, huis gezellig maken... En ik heb geen zin!

Het zal heus heel leuk worden vanavond, maar had liever een avondje bank gehangen. Hopelijk krijg ik leuke cadeautes!

Onee... ik moet ook nog een gedicht schrijven... Dat eerst maar even!Nou, wat een feeeeeessstttt! Je weekend kan niet meer stuk HM. Vanavond sintje vieren (beetje mosterd, niet???) , en zondag leuke jongen in je bed (en dat onder een roze dekbed...)
quote:Xander68 schreef op 14 december 2007 @ 17:46:

[...]

Graag kom ik daar nog op terug, alsmede het blauwe zwaailicht en de claxon op de gepimpte rollator. Wij zien uw reactie met veel creugde tegemoet
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 17:31:

Sun is duidelijk ook niet bezig met studie... althans... Sun past studie toe in ander topic? Ehhhh ja, dat klopt... Prinses ook??
Nouw ik xan is interessant onderwerp met die vriend op msn ..

Door mijn muurtje (bunker) schrik ik mannen af .. nou ja afschrikken.. ze houden de boot er door af
quote:Halvemaan schreef op 14 december 2007 @ 17:36:

Ik heb je ergens vandaag voorspeld hoe het gaat lopen...
Ik heb trouwens ook heel erg gegoogled op dekbedden maar ben mijn perfecte dekbed nog niet tegengekomen. Om nu zelf eentje te gaan naaien... Nou nee. Zit me af te vragen of er ook dekbeddenateliers bestaan. Misschien kan ik daar mijn opdracht kwijt? Ik heb toch wel een mooi ontwerp in mijn hoofd.
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 17:58:

[...]

Ehhhh ja, dat klopt... Prinses ook??Hehe, neehoor, prinses heeft beroepsmatig te maken met omgangsregelingen, gezag/geen gezag, erkenners, juridische vader etc, maar meer in't kader van (jeugd)hulpverlening (zie analyse van samenstelling 80& vrouwen, 10 % homo, 8 % oude mannen etc)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 18:06:

Hehe, neehoor, prinses heeft beroepsmatig te maken met omgangsregelingen, gezag/geen gezag, erkenners, juridische vader etc, maar meer in't kader van (jeugd)hulpverlening (zie analyse van samenstelling 80& vrouwen, 10 % homo, 8 % oude mannen etc)Ah oja, was ook zo idd! Bij mij zijn er immers veeeeeeel meer mannen haha!
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 17:59:

Door mijn muurtje (bunker) schrik ik mannen af .. nou ja afschrikken.. ze houden de boot er door af

Volgens mij heb je die muur wel nodig om dat leger mannen van je af te slaan!

Jij bent toch druk aan het daten?!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2007 @ 18:06:

[...]

Hehe, neehoor, prinses heeft beroepsmatig te maken met omgangsregelingen, gezag/geen gezag, erkenners, juridische vader etc, maar meer in't kader van (jeugd)hulpverlening (zie analyse van samenstelling 80& vrouwen, 10 % homo, 8 % oude mannen etc)Hm...interessant...wat doe je precies P.?
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 17:59:

Ahhhh...JIJ bent een bunker! Was me nog niet opgevallen dat jij een bunker bent....misschien komt dat nog als ik je hier wat langer ken..

Mijn boot meert nog steeds bij je aan hoor
quote:Xander68 schreef op 14 december 2007 @ 17:50:

[...]

Nou, wat een feeeeeessstttt! Je weekend kan niet meer stuk HM. Vanavond sintje vieren (beetje mosterd, niet???) , en zondag leuke jongen in je bed (en dat onder een roze dekbed...)

En zaterdag avond nog meer mosterd; namelijk sinterklaar vieren met mijn vriendinnen. Dus HM heeft idd een topweekend, al had ik beter wat uitgeruster kunnen zijn...

Btw; ik heb idd de 3 opties gelezen Optie 1 valt denk ik af (99% zeker), optie 2 en 3 zijn heel waarschijnlijk. Wat ik nu van hem gezien heb is optie 2 het meest kansrijk. Ik ga me ook gewoon omkleden waar hij bij is. Ik ben ook totaal niet onzeker over mijn lichaam, het is meer dat het een ongemakkelijke situatie kan zijn. Maar daar geeft HM wel een draai aan! Ik heb er echt zoveel zin in... kan niet wachten totdat het zondag is!!!

Ik wil trouwens graag een twisterdekbed, maar heb daarin een probleempje. Op mijn 2persoonsbed liggen 2 1persoons dekbedden (ik houd van mijn eigen deken!!!). Maar als ik dan 2x een 1persoons twister dekbed koop, klopt het spel volgens mij niet meer! Iemand oplossingen?

* Dan gaat HM weer verder met opruimen, hond is uitgelaten*
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 18:12:

[...]

Volgens mij heb je die muur wel nodig om dat leger mannen van je af te slaan!

Jij bent toch druk aan het daten?!Wat hebben jullie wat IK niet heb?
quote:Xander68 schreef op 14 december 2007 @ 18:16:

[...]

Ahhhh...JIJ bent een bunker! Was me nog niet opgevallen dat jij een bunker bent....misschien komt dat nog als ik je hier wat langer ken..

Mijn boot meert nog steeds bij je aan hoor Haha .. nah die vriend heb wel gelijk , ik ben over veel dingen heel open TE open.. MAar zodra we t over gevoel gaan hebben ben ik zo gesloten als een oester en heb ik de houding : Doe maar wat , mij doe je niets.. Voor jou 1000 anderen .. en tja ehh kan mij voorstellen dat dat ehh beetje afschrikt ????
Ja, todat je een kerel tegenkomt die je écht raakt. M.a.w. dat je zoveel gevoelens voor diegene hebt, dat je niet snel zegt: "voor jou 1000 anderen"

Maar ik kan me het voorstellen hoor, dat schrikt mij ook af namelijk. Vind het erg belangrijk dat mijn vriendin open is, en ook goed over gevoelens kan praten. Dit doe ik zelf namelijk ook, en niets is zo irritant als je partner dat niet doet.

Ik ben weer weg....scheren, douchen, andere kleding aan en dan uit eten met het werk.
Ik ben ook een beetje het type waarvan mensen zeggen: ze vertelt heel veel, maar zegt weinig... Het lijkt alsof ik heel open ben, maar de laag daaronder is goed afgedekt. Ik kan ook heel goed 'praten' (miss ook omdat ik hulpverlener ben...) en dat lijkt handig, maar is het niet altijd.

Maar ik vind dat je elkaar daar ook wel de tijd voor moet gunnen, je laat toch niet iedereen meteen binnen?!!!

Ach en ik denk ook, als je iemand echt leuk vindt, en je hebt vertrouwen dat dit ook andersom is, dan kom je er samen wel uit!

HM is klaar, over een paar minuten staat iedereen op de stoep. Heb er toch wel zin in gekregen, ben heel benieuwd welke cadeautjes ik krijg!!!

Xan veel plezier vanavond! En wie ging er ook alweer stappen? Die ook veel plezier!!! En de rest... beetje rustig aan he, zodat ik vanavond niet opnieuw 4 of meer pagina's terug moet lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven