SongNameGame
maandag 13 december 2010 om 19:52
Nav de "ik zoek een liedje" topics, hier een spelletjes topic voor als je je verveelt.
Ik begin door een stuk tekst uit een liedje te noemen, en wie het snelst nummer/artiest erbij noemt mag het volgende liedje noemen.
Het is wel leuk als degene die de vraag stelt bij het quoten van het goede antwoord en daarmee de beurt doorgeven aan degene die als eerste was, even een youtubeje van het geraden liedje plakt, maar dat hoeft niet. Maar da's leuk want zo kan je elkaars muzieksmaak leren kennen en hoor je nummers die je anders nooit zo horen.
Ik heb nu even weinig inspiratie dus ik trap af met een nummer waar ik vanmiddag toevallig naar luisterde:
In comes the winter breeze
That chills the air and drifts the snow
And I imagine kissing you under the mistletoe
When springtime makes its way here
Lilac blooms reminds me of the scent of your perfume
Ik begin door een stuk tekst uit een liedje te noemen, en wie het snelst nummer/artiest erbij noemt mag het volgende liedje noemen.
Het is wel leuk als degene die de vraag stelt bij het quoten van het goede antwoord en daarmee de beurt doorgeven aan degene die als eerste was, even een youtubeje van het geraden liedje plakt, maar dat hoeft niet. Maar da's leuk want zo kan je elkaars muzieksmaak leren kennen en hoor je nummers die je anders nooit zo horen.
Ik heb nu even weinig inspiratie dus ik trap af met een nummer waar ik vanmiddag toevallig naar luisterde:
In comes the winter breeze
That chills the air and drifts the snow
And I imagine kissing you under the mistletoe
When springtime makes its way here
Lilac blooms reminds me of the scent of your perfume
Am Yisrael Chai!
maandag 20 december 2010 om 01:39
quote:tilalia2 schreef op 20 december 2010 @ 01:36:
[...]
En dan kijk ik nu naar de clip, wat is die foooouut! Met al die studs in dat leren jack, iiieuw. Maar de man zelf blijft erg mooi.Hhaha, ik had echt precies hetzelfde. Dacht OMG wat fout en direct erachteraan: maar hij blijft een lekker ding.
[...]
En dan kijk ik nu naar de clip, wat is die foooouut! Met al die studs in dat leren jack, iiieuw. Maar de man zelf blijft erg mooi.Hhaha, ik had echt precies hetzelfde. Dacht OMG wat fout en direct erachteraan: maar hij blijft een lekker ding.
Am Yisrael Chai!
maandag 20 december 2010 om 01:39
quote:a_nick_is_born schreef op 20 december 2010 @ 01:34:
[...]
Mijn jongste dochter heeft op het moment een longontsteking, in oktober had ze de laatste. Vorig jaar in de winter ook 2x. Ze heeft nu een kuur en sinds een maand krijgt ze ook continu astma-medicatie, omdat ze benauwd is na inspanning en bij het wakker worden. Ondanks dat dus toch longontsteking.
Ze had dinsda, woensdag, donderdag boven 40 graden koorts en sinds vrijdagochtend is de koorts weg. Goed teken dus, maar het is nu zondag en ze hoest zich nog steeds de pleuris, tot overgeven toe en wil ook (sinds dinsdag al) nauwelijks eten (wel drinken, niet zoveel als anders, maar wel genoeg). De kuur is dinsdag laatste dag, maar ik twijfel of ik morgen weer dokter moet bellen. Ze is wel redelijk monter, maar nog hangerig en extreem moe.
Zijn haar amandelen er al uit? Dit klinkt niet okee. Twee keer per winterseizoen een longontsteking is niet goed. Longontsteking kan schade aan de longblaasjes veroorzaken waardoor je bij een gewone verkoudheid al heftiger en langer hoest dan normaal, maar bij een klein kind is dat voor mij reden voor alarmbellen.
Welke astma medicijnen heb je?
[...]
Mijn jongste dochter heeft op het moment een longontsteking, in oktober had ze de laatste. Vorig jaar in de winter ook 2x. Ze heeft nu een kuur en sinds een maand krijgt ze ook continu astma-medicatie, omdat ze benauwd is na inspanning en bij het wakker worden. Ondanks dat dus toch longontsteking.
Ze had dinsda, woensdag, donderdag boven 40 graden koorts en sinds vrijdagochtend is de koorts weg. Goed teken dus, maar het is nu zondag en ze hoest zich nog steeds de pleuris, tot overgeven toe en wil ook (sinds dinsdag al) nauwelijks eten (wel drinken, niet zoveel als anders, maar wel genoeg). De kuur is dinsdag laatste dag, maar ik twijfel of ik morgen weer dokter moet bellen. Ze is wel redelijk monter, maar nog hangerig en extreem moe.
Zijn haar amandelen er al uit? Dit klinkt niet okee. Twee keer per winterseizoen een longontsteking is niet goed. Longontsteking kan schade aan de longblaasjes veroorzaken waardoor je bij een gewone verkoudheid al heftiger en langer hoest dan normaal, maar bij een klein kind is dat voor mij reden voor alarmbellen.
maandag 20 december 2010 om 01:41
quote:tilalia2 schreef op 20 december 2010 @ 01:39:
[...]
Amandelen zijn er al uit gegaan toen ze 2 jaar en 2 maanden was, ze is nu 3 jaar en 2 maanden. Een jaar dus zie ik
Ventolin en Flixotide krijgt ze. Ventolin 4x4 pufs per dag en Flixotide 's ochtends en 's avonds.
[...]
Amandelen zijn er al uit gegaan toen ze 2 jaar en 2 maanden was, ze is nu 3 jaar en 2 maanden. Een jaar dus zie ik
Ventolin en Flixotide krijgt ze. Ventolin 4x4 pufs per dag en Flixotide 's ochtends en 's avonds.
maandag 20 december 2010 om 01:45
quote:a_nick_is_born schreef op 20 december 2010 @ 01:41:
[...]
Ventolin en Flixotide krijgt ze. Ventolin 4x4 pufs per dag en Flixotide 's ochtends en 's avonds.Als dit een opgave was was dit het antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=tnnoPedW ... re=related
[...]
Ventolin en Flixotide krijgt ze. Ventolin 4x4 pufs per dag en Flixotide 's ochtends en 's avonds.Als dit een opgave was was dit het antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=tnnoPedW ... re=related
maandag 20 december 2010 om 01:45
MIsschien dat Qvar beter helpt dan flixotide, dat hielp bij Jom erg geod.
MK heeft nooit astma-medicijnen gehad, maar Jom dus wel, met 4 keer per hoestseizoen een bronchtiits/bonchiolitis.
Ik zou als ik jou was heel snel terug naar de kinder/longarts.
MK heeft van die ene longontsteking de gave tot een klotehoestje overgehouden. En ik ook. (zelfde longontsteking, hysterisch hoestje als nawee, waarvoor dank enzo)
Maar ik ga nu wel slapen.
Truste!
MK heeft nooit astma-medicijnen gehad, maar Jom dus wel, met 4 keer per hoestseizoen een bronchtiits/bonchiolitis.
MK heeft van die ene longontsteking de gave tot een klotehoestje overgehouden. En ik ook. (zelfde longontsteking, hysterisch hoestje als nawee, waarvoor dank enzo)
Truste!
maandag 20 december 2010 om 01:46
quote:YetiMan schreef op 20 december 2010 @ 01:45:
[...]
Als dit een opgave was was dit het antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=tnnoPedW ... re=related
[...]
Als dit een opgave was was dit het antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=tnnoPedW ... re=related
maandag 20 december 2010 om 01:49
quote:tilalia2 schreef op 20 december 2010 @ 01:45:
Truste!
Het is de huisarts, ben nog niet met haar bij een ka of longarts geweest.
Welterusten, ik wil ook slapen, maar heb hier een eigenwijs mannetje van net 2 (vrijdag geworden) die klaarwakker is
Gelukkig heb ik vakantie
Truste!
Het is de huisarts, ben nog niet met haar bij een ka of longarts geweest.
Welterusten, ik wil ook slapen, maar heb hier een eigenwijs mannetje van net 2 (vrijdag geworden) die klaarwakker is
Gelukkig heb ik vakantie
maandag 20 december 2010 om 09:10
A nick, ik zou een doorverwijzing vragen naar een kinderarts om het meiske even goed door te laten lichten. Al is het alleen maar om te kijken of alles nog okee werkt. Longconsulenten (de long-hulpjes van de KA) hebben zoveel meer geavanceerde apparatuur om te kijken hoe het staat met de longfunctie van je kind.
maandag 20 december 2010 om 11:30
Ik gooi er even een nieuwe in:
Besteed al mijn nachten,
al mijn geld, aan uitgaan in de stad
doe alles om je maar uit mijn hoofd te krijgen
Maar wanneer de ochtend komt
ben ik weer terug bij waar ik begon
proberen jou te vergeten is
alleen maar verspilling van tijd
*titel*, iedere dwaas kon zien
daar was iets in alles over je
*titel*, je mag mij de schuld geven
ik zat fout en ik kan gewoon niet zonder je leven.
Besteed al mijn nachten,
al mijn geld, aan uitgaan in de stad
doe alles om je maar uit mijn hoofd te krijgen
Maar wanneer de ochtend komt
ben ik weer terug bij waar ik begon
proberen jou te vergeten is
alleen maar verspilling van tijd
*titel*, iedere dwaas kon zien
daar was iets in alles over je
*titel*, je mag mij de schuld geven
ik zat fout en ik kan gewoon niet zonder je leven.
anoniem_47206 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 11:31
Reden: was wel heel makkelijk zo
Reden: was wel heel makkelijk zo
% gewijzigd
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 20 december 2010 om 11:51