Was dit een pging van mij?

20-12-2010 18:25 207 berichten
gesloten
anoniem_80205 wijzigde dit bericht op 20-12-2010 22:06
Reden: gesloten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:45:

Stik.

En ineens vraag je je af; wie is hier nou écht aan hulp toe??

Slow down Cam, dit kan niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Bij haar/hem wel ja.
Of is humor nu niet de juiste benadering?
Ik weet het oprecht ook niet meer VC.
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:39:

Mensen, loopt dit even uit de hand zeg.

TO opent iets en laat zich niet zien.

Naar mijn idee ben ik nog aardig geweest, tenminste uitnodigend om te melden wat op het hart lag.

Daarna krijg ik holder de bolder 'aanvallen'.

Zonnestraaltje heeft het weer goedgemaakt, de rest snap ik weinig van.

Maar campari, ik begrijp je ook niet in deze. Niet omdat ik dat niet wíl, of omdat ik jouw standpunt veroordeel: gewoon omdat ik je niet begrijp. Waarom maakt MJ je zo kwaad? Die reden ontgaat me namelijk. Dat kan ook aan mij liggen, ik weet het niet.

Op dit moment denk dat het je teveel aangrijpt, en zoals gezegd: ook daar kan ik verkeerd in zijn.
Fijn dat je nog even terug gekomen bent Mj en als ik jou was zou ik nu niet meer reageren, ik heb het idee dat Campari niet geheel helder is en het morgen even terug leest.
Waarschijnlijk komt dit felle kritiek door je eigen reacties. Je verhaal is nogal shockerend en dat roept nu eenmaal emoties op bij anderen.

Het ligt er dus ook aan hoe jij er verder op reageert. En of je ook inhoudelijk antwoord geeft i.p.v. op het laatst alleen maar om je heen slaan.

In ieder geval goed, dat je de juiste stappen hebt genomen. Succes verder!!

Campari: fijn dat het weer goed is! Je reageerde nogal fel, dat was alles. En toevallig pikte ik er even jouw opmerking tussen uit.
Kom op VC, mamipulatie ten top.

Nou ja joh, ík zei de gek.

Heb ik ook eens ruzie.
Maar hoezo moeten wij dan begrijpen dat het Campari teveel aangrijpt? Waar blijkt dat uit?
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:45:

Stik.Slok, bedoel je.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Uit haar nogal vreemde reacties Evi, denk ik.
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:50:

Kom op VC, mamipulatie ten top.

Nou ja joh, ík zei de gek.

Heb ik ook eens ruzie.Waarom ben je zo fel?
quote:Klontje schreef op 20 december 2010 @ 20:49:

[...]

Maar campari, ik begrijp je ook niet in deze. Niet omdat ik dat niet wíl, of omdat ik jouw standpunt veroordeel: gewoon omdat ik je niet begrijp. Waarom maakt MJ je zo kwaad? Die reden ontgaat me namelijk. Dat kan ook aan mij liggen, ik weet het niet.

Op dit moment denk dat het je teveel aangrijpt, en zoals gezegd: ook daar kan ik verkeerd in zijn.

Beste Klont,

wat mij bovenal ergert is dat TO een topic opent, daar zeker 5 bladzijden afzijdig van blijft en ons laat gissen, blijkt dat ze/hij de hond moest uitlaten en mijn empathie belachelijk maakt.
quote:Very Cherry schreef op 20 december 2010 @ 20:51:

[...]

Slok, bedoel je.Leuk joh.
Zonnestraaltje, heb het antwoord aan Klontje gegeven.

Als je tijd en zin hebt moet je dit topic maar eens vanaf het begin lezen.

Tjee, dat ik daar mijn tijd aan verdoe.
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:55:

[...]

Beste Klont,

wat mij bovenal ergert is dat TO een topic opent, daar zeker 5 bladzijden afzijdig van blijft en ons laat gissen, blijkt dat ze/hij de hond moest uitlaten en mijn empathie belachelijk maakt.Je empathie? Die las ik niet eerlijk gezegd. Meen je dat echt? Ik geloof niet dat dat bij het gros van de lezers zo overkwam. Lees anders je eigen reacties nog eens terug met een objectieve blik.
Idd Campari lees je eigen postings morgen, das beter denk ik, nog eens terug.
quote:zonnestraaltje1 schreef op 20 december 2010 @ 20:53:

[...]

Waarom ben je zo fel?

Omdat er mensen zijn die wel iets hebben aan het forum, die kunnen delen.

Ben er naar mijn idee gewoon ingetrapt, dit was onecht.
quote:Evidenza schreef op 20 december 2010 @ 20:59:

[...]

Je empathie? Die las ik niet eerlijk gezegd. Meen je dat echt? Ik geloof niet dat dat bij het gros van de lezers zo overkwam. Lees anders je eigen reacties nog eens terug met een objectieve blik.

Evidenza, wat jij wil.

Tuurlijk ben ik hard geweest in mijn reacties maar ook terecht denk ik.
quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 20:55:

[...]

Beste Klont,

wat mij bovenal ergert is dat TO een topic opent, daar zeker 5 bladzijden afzijdig van blijft en ons laat gissen, blijkt dat ze/hij de hond moest uitlaten en mijn empathie belachelijk maakt.

Dus als iemand een topic opent, moet hij/zij de eerste uren aan het beeldscherm gekluisterd blijven?

En twee, je stinkt misschien ergens in, en om je gram te halen ga je hatelijk doen? Dat is enorm volwassen....
quote:Very Cherry schreef op 20 december 2010 @ 20:48:

[...]

En ineens vraag je je af; wie is hier nou écht aan hulp toe??

Inderdaad zeg..
Misschien dat we nu kunnen stoppen met mekaar aanvallen?

TO is weg hier, dus het heeft ook totaal geen zin meer!!

Campari, relax een beetje. Laat je niet opfokken door reacties hier op het forum. Ik vroeg me ook oprecht af waarom je zo reageerde. Je laat je nu teveel meeslepen.....

Vind het ook raar hoe TO reageert. Als je echt zo in de put zit, dan reageer je toch echt iets anders. En volgens mij heb je dan ook niet binnen twee minuten 113 gebeld en om daarna weer zo hier te reageren.

Maar goed, dat is mijn invulling!
quote:zonnestraaltje1 schreef op 20 december 2010 @ 21:06:

Misschien dat we nu kunnen stoppen met mekaar aanvallen?

TO is weg hier, dus het heeft ook totaal geen zin meer!!

Campari, relax een beetje. Laat je niet opfokken door reacties hier op het forum. Ik vroeg me ook oprecht af waarom je zo reageerde. Je laat je nu teveel meeslepen.....

Vind het ook raar hoe TO reageert. Als je echt zo in de put zit, dan reageer je toch echt iets anders. En volgens mij heb je dan ook niet binnen twee minuten 113 gebeld en om daarna weer zo hier te reageren.

Maar goed, dat is mijn invulling!Precies, we gissen een eind in de ruimte, maken allerlei fantastische interpretaties, denken te weten wat waar is... dat is het mooie van internet, je weet nooit of iets echt waar is of niet
Alles goed mensen.

Ik dacht MJ een reikende hand te kunnen bieden, onverhoopt, want hij/zij was de hond aan het uitlaten en helemaal niet hulpbehoevend.
Campari even een heel serieuze vraag, kan het zijn dat je iets te veel gedronken hebt, want je reageert erg emotioneel, fel en anders dan normaal of heb je gewoon je dag niet?

(en dit bedoel ik absoluut niet gemeen ofzo, ik zoek gewoon een reden want deze Campari ken ik eigenlijk niet, vandaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven