Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Hallo Angel, ook namens de overige Viva Diva's het verzoek of de vermelding 'deel 48' in de titel weg kan. Nu topics kennelijk niet meer volraken is het niet zo relevant.

Verder zijn met de invoering van het nieuwe forum de links uit het openingsbericht verdwenen, is dat te herstellen of moet dat (eventueel) opnieuw worden gedaan?

Alvast dank,

groetjes,

Laura
zou je svp naam michelle weg willen halen in topic eindelijk violen en rozen of nog meer strubbelingen (reactie op topic is van muis344, vandaag)

thanks
zou je voor mij het topic ' is het nou uit?' voor mij willen verwijderen?

alvast bedankt.
quote:Laura289 schreef op 21 oktober 2007 @ 13:16:

Hallo Angel, ook namens de overige Viva Diva's het verzoek of de vermelding 'deel 48' in de titel weg kan. Nu topics kennelijk niet meer volraken is het niet zo relevant.

Verder zijn met de invoering van het nieuwe forum de links uit het openingsbericht verdwenen, is dat te herstellen of moet dat (eventueel) opnieuw worden gedaan?

Alvast dank,

groetjes,

LauraIk zal 'deel 48' verwijderen. Vwb de links denk ik dat de TO van het laatste oorspronkelijk geopende topic op het oude forum die hier moet toevoegen. Ik zou niet weten om welke links dit gaat.
quote:muis344 schreef op 22 oktober 2007 @ 08:19:

zou je svp naam michelle weg willen halen in topic eindelijk violen en rozen of nog meer strubbelingen (reactie op topic is van muis344, vandaag)

thanksJe kunt zelf je berichtjes achteraf nog bewerken.
quote:haddah schreef op 22 oktober 2007 @ 09:58:

zou je voor mij het topic ' is het nou uit?' voor mij willen verwijderen?

alvast bedankt.Is verwijderd.
Hoi Viva Angel1 wil je mijn email adres nog een keertje doorgeven aan Mooose?

Alweer bedankt!

groetjes, teKa
quote:teKa schreef op 23 oktober 2007 @ 16:00:

Hoi Viva Angel1 wil je mijn email adres nog een keertje doorgeven aan Mooose?

Alweer bedankt!

groetjes, teKaAngel, laat maar! Het is al gelukt, met dank aan Muril, het vrienden maken werkt toch?!
wil je svp mijn topic verwijderen: botheid... muis344

thanks
Beste moderator,

Wilt u zo vriendelijk zijn om het door mij geopende topic ''vriendin nodigt mijn ex-vriend thuis uit'' sluiten.

Het probleem is opgelost, maar er zijn een aantal mensen die vervelend reageren en mij ronduit belachelijk zitten te maken.

Ik hoop dat u dit doet.

Groeten,

lepa_ana
Ik heb de lopende discussie hier verwijderd. Niet omdat ik geen begrip voor de standpunten heb, maar omdat dit topic hier niet voor is bedoeld. Het beleid is zo dat wanneer een TO vraagt om verwijdering van een topic dat gaat over de persoonlijke levenssfeer van iemand, dan wordt dat verwijderd, alleen maar vanwege het feit dat het persoonlijk is, niet omdat de reacties TO niet aan zouden staan. Het is namelijk niet de bedoeling dat iemand nog uitgebreid wordt besproken in een persoonlijke discussie terwijl deze persoon zelf geen deel meer neemt aan het topic. Was het topic wat algemener, dan was het dus blijven staan.
quote:muis344 schreef op 25 oktober 2007 @ 19:30:

wil je svp mijn topic verwijderen: botheid... muis344

thanksIs verwijderd.
Mijn topic 'ik ben gebroken' wil ik graag verwijderd hebben, er staan teveel persoonlijke dingen in en ik heb het gevoel niet meer serieus genomen te worden, hierna zal ik dus ook weggaan van het forum. Ik word aan alle kanten aangevallen en dat is wel het laatste wat ik nu kan gebruiken.
Ik wil graag mijn topic verwijderd hebben, zal waarschijnlijk wel in het archief staan (is tijdje geleden), maar ivm herkenning wil ik hem eruit.

Het gaat om het topic "Partner is vriendje/maatje, is dat genoeg?

Alvast bedankt.
Angel,

Ik heb een verzoekje, zou je mijn emailadres even willen doorgeven aan Stranger? Het lukt mij niet om dit via mijn Viva (vrienden) te doen. Alvast bedankt voor je medewerking.

x Knipoogje
quote:roos2812 schreef op 30 oktober 2007 @ 12:18:

Ik wil graag mijn topic verwijderd hebben, zal waarschijnlijk wel in het archief staan (is tijdje geleden), maar ivm herkenning wil ik hem eruit.

Het gaat om het topic "Partner is vriendje/maatje, is dat genoeg?

Alvast bedankt.Als ik op jouw gebruikersnaam zoek, krijg ik hem niet gevonden. Kun je me even de link geven?
quote:Knipoogjes schreef op 30 oktober 2007 @ 20:06:

Angel,

Ik heb een verzoekje, zou je mijn emailadres even willen doorgeven aan Stranger? Het lukt mij niet om dit via mijn Viva (vrienden) te doen. Alvast bedankt voor je medewerking.

x KnipoogjeIk vermoed dat de 'vrienden'functie past werkt als jullie allebei die mogelijkheid hebben aangevinkt in 'voorkeuren' (via 'Forum'). Probeer dat maar eens. Vooralsnog zal ik je emailadres versturen.
Angel, bedankt! Ik zal me toch eens verder verdiepen in mijn Viva..., wellicht iets te snel gedacht dat het niet werkt.

x Knipoogje
Weet niet hoe ik de link moet geven......

Vlgs mij kun je het topic zien als je kijkt bij mijn profiel onder het loepje...daarom wil hem er ook uit hebben.

Hoop dat t lukt!
Moderator, wil je aub mijn topic verwijderen?

bvd chiclo
quote:roos2812 schreef op 02 november 2007 @ 10:07:

Weet niet hoe ik de link moet geven......

Vlgs mij kun je het topic zien als je kijkt bij mijn profiel onder het loepje...daarom wil hem er ook uit hebben.

Hoop dat t lukt!Het is inmiddels verwijderd.
quote:chiclo schreef op 03 november 2007 @ 20:14:

Moderator, wil je aub mijn topic verwijderen?

bvd chicloWelk topic en waarom?
Verplaatst naar Overige: "Plassende kat, ik ben de wanhoop nabij... ".
Oja slim van mij... het topic " even van me afpratren sorry" graag verwijderen ...ik ben tevreden met het verloop hiervan en ben ff me ei kwijt.

Graag sluiten aub.

bvd Chiclo
quote:chiclo schreef op 06 november 2007 @ 17:00:

Oja slim van mij... het topic " even van me afpratren sorry" graag verwijderen ...ik ben tevreden met het verloop hiervan en ben ff me ei kwijt.

Graag sluiten aub.

bvd ChicloIk heb niet verwijderd maar gesloten zodat andere forummers hem nog kunnen lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven