Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ben ook wel benieuwd hoe jong de dames hier zijn, heb de lijstjes gemist geloof ik
Allemaal bedankt voor het hartelijke onthaal!

Voel me gelijk thuis.

En Vleer/Rose, Doe je die dingen dan ook goed
Jij ook al Lol!!!!!!
Xan, hoe gaat het met Ing ?

Jammer dat ze hier niet meer schrijft
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 13:21:

Vleer, een paars dekbed in De Pimp is helaas NIET toegestaan, enkel blauw met een leuk bloemetjesmotief, maar mag ook effen blauw zijn.

En roze mag ook! (Want anders komt Sun niet)

Wat nou Pimp als roze niet mag?!
Is 28 ... maar volgens die test je echte leeftijd ben ik 37,2
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 13:26:

ben ook wel benieuwd hoe jong de dames hier zijn, heb de lijstjes gemist geloof ik 24 jaartjes jong
Ik neem een goudkleurig dekbed met bling bling
Sun nog maar 24.. was ik nog maar 24.. mooie tijd was dat.. sex drugs en rock &roll
Heeft even snel kerstkransjes gehaald en zet ondertussen even thee..

Tis bijna 2uur.. teatime
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 13:35:

Is 28 ... maar volgens die test je echte leeftijd ben ik 37,2Ah, die test heb ik ook gedaan, ben ik 17....:-( gewoon minderjarig zeg! Haha, in real life ben ik 24.
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 13:14:

Zow mensen, wat een gezelligheid hiero.

In die derde persoon praten is lekker makkelijk. Het schijnt dat mensen dat graag doen als ze over nog niet verwerkte trauamatische ervaringen praten...

En wat die opmerkingen betreft over dat ik nog geen man aan de haak heb geslagen "jij bent toch zo'n leuke meid", bladiebla... Ik word er GEK van!!!!

Het is niet zo dat ik helemaal geen leuke mannen tegenkom op dit moment. Echt wel, maar niet mannen waar ik net eventjes iets meer mee heb. En ik ga niet voor iets minder. Hij moet niet "leuk" zijn, hij moet "superleuk" zijn.

Wat voetbal betreft: ik kijk alleen NL-elftal bij WK en EK-voetbal. Dat vind ik wel leuk. Ex-vriendjes vonden het soms irritant om met mij voetbal-insite of nabeschouwingen te kijken. Ik had namelijk alleen maar opmerkingen als: "oh, die heeft lekker kontje; goh wat een mooie ogen; hij moet echt iets aan zijn haar doen; enz.." Maar ja, dan moet je maar niet zoiets saaais al dat gaan kijken met mij hoor. Dat doe je vrouwen (muv HM) toch niet aan?!

Hi Sun,

We zijn dus niet de enige die dat soort opmerkingen krijgen: "jij bent toch zo'n leuke meid", bladiebla...

Ach...wat doen we eraan...niks....

Met jou voetbal kijken is dus geen pretje als man zijnde.

De meeste vrouwen zijn ook erg gelukkig dat ik NIET van voetbal hou...

Trouwens, moet wel eerlijk toegeven dat Xan (weer in derde pers.) graag kijkt naar het WK en EK.....heeft wel een bepaald sfeertje
Die drugs die hoef ik niet hoor Vleer. En die sex is ook al weer drie weken geleden...
Man3.. ik doe altijd alles goed !! anders begin ik er niet eens aan..

Over sex gesproken ... daar droom ik alleen nog maar over de laatste tijd.. pfffff ff nadenken wanneer de laatste keer was.. Heulll lang geleden
gaat gewoon naar Man1 toe.. die wil wel sex
Ik ben nog net 26... Echte leeftijd zal wel wat hoger liggen ivm mijn sigarettenverslaving...

Maar HM heeft er een mede voetballiefhebber bij las ik!

En HM wil ook met haar roze dekbed in Pimp, anders kom ik ook niet! (Ik heb weliswaar nog een blauwe met sterretjes in de kast liggen, misschien kan ik zo binnenkomen en dan na de 1e dag mijn roze op het bed leggen gna gna gna.

HM heeft dan weer weinig met EK's en WK's, al is het een goed excuus om de kroeg in te gaan en ik kijk het wel allemaal. Maar niet schreeuwend of juichend, sterker nog, ik heb een grote aversie tegen Van Basten dus hoopte stiekem dat ze zich niet zouden kwalificeren...

Las net dat de voetbalwedstrijden definitief niet doorgaan en nu heeft HM weer een dilemma... Leuke jongen heeft nog niet teruggesmst of de vraag of ie me komt ophalen, maar nu worden de plannen aangepast, dus zal HM nog even bellen of is HM dan weer te ongeduldig???

Hier nog eentje die vaak de opmerkingen "je hebt nog alle tijd", "je bent toch een leuke meid", enz naar haar hoofd geslingerd krijgt! Dat zal allemaal best, maar mijn biologische klok heeft er helemaal niks aan! Ik wil gewoon een leuke vent om leuke dingen mee te doen en als het echt leuk is ook graag settelen. HM is wel toe aan huisje, boompje, beestje (naar eigen invulling dan!)

mag deze wel in de Pimp ?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 13:35:

Is 28 ... maar volgens die test je echte leeftijd ben ik 37,2Sex en drugs en rock en roll laat sporen achter
Muis heeft t probleem met mannen en relaties.. dat ze alles heeft en dat t dan toch niet goed voelt... en breit ze er een einde aan.. en is ze weer single

En dat gaat eigenlijk al jaren zo ..
Vraag in algemeen: is sex bevredigend met iemand die je niet leuk vind?
Maar Vleer, man 1 klinkt niet echt als een bevredigende sekspartner hoor... Tenminste, ik houd niet zo van mannen met die praatjes, zijn vaak in bed of heel dominant of juist ontzettende losers!!!

HM heeft ongeveer 3 weken geleden nog een keer seks gehad, tenminste, onderdelen daarvan. Was een ONS en dat beviel HM toch niet meer zo, dus heb hem 's ochtends vroeg de deur uitgezet en besloten dat er geen ONS meer inkomen!!! HM heeft ook meer behoefte aan lief doen/ samen bankhangen/ knuffelen/ kroelen dan seks... Maarja dat is meestal juist moeilijker te vinden, daarom hoop ik maar dat date morgen doorgaat!
Denk dat die 37,2 door t roken komt en de alcohol..

(en waarschijnlijk ook die paar xtc pilletjes)

Laatste joint was met een date (ZM) en toen heb ik zijn hele wc en keuken er onder gekotst.. tis niets geworden
quote:Miranda01 schreef op 15 december 2007 @ 13:30:

Xan, hoe gaat het met Ing ?

Jammer dat ze hier niet meer schrijft

Was je niet op de hoogte hoe het nu tussen ons is dan? Ok, ff kort dan: Helaas werkte het niet tussen ons, op relationeel gebied dan. Vriendschappelijk gaat het wel goed, maar we hebben nu even een pauze ingelast om het zo maar te zeggen...even beiden weer tot "rust" komen.

Ach, en wie weet....misschien komt ze weer eens schrijven, maar dat is natuurlijk aan haar.

Zo, jij ook weer op de hoogte...
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 13:47:

Vraag in algemeen: is sex bevredigend met iemand die je niet leuk vind?Nee.. moet iemand wel leuk/lekker vinden wil ik er mee mijn bed delen.. Maar tis wel eens voorgekomen dat ehh de avond er voor hij erg aantrekkelijk was.. en eh op zondagochtend dacht ik OMG wat doet dat stuk gedrocht in mijn bed
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 13:47:

Vraag in algemeen: is sex bevredigend met iemand die je niet leuk vind?NEE!!! Sterker nog, ben er dus drie weken geleden achter gekomen dat seks met iemand die ik niet écht leuk vind/ warme gevoelens voor koester, niet leuk is voor HM! Vroeger had ik daar trouwens minder problemen mee, maar nu viel het me echt zo tegen! En als ik een jongen niet leuk vind krijg ik van het zoenidee al kokhalsneigingen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven