Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Nog een voor Pimmetje....

Neefje is vandaag geopereerd en dat is goed verlopen. Pfoei! Opgelucht. Nu de uitslag van de kweek afwachten. :-S

Veel plezier met Loft morgen, mocht ik niet meer langskomen.

Oh ja, blij blij blij. Mlief en ik gaan met O&N 4 dagen naar Engeland. Met de boot van Calais naar Dover en dan naar Vriendin rijden. Met haar en vrienden New Years Eve vieren. Zin in!

Gisteren heb ik de kerstboom opgezet met jongste Zoon. Dat was erg gezellig. Vandaag nog wat snuisterijen gekocht bij het tuincentrum en ons huis is Kerstproof. Denk ik.
quote:meave schreef op 20 december 2010 @ 20:13:

Oh ja, blij blij blij. Mlief en ik gaan met O&N 4 dagen naar Engeland. Met de boot van Calais naar Dover en dan naar Vriendin rijden. Met haar en vrienden New Years Eve vieren. Zin in!

Gisteren heb ik de kerstboom opgezet met jongste Zoon. Dat was erg gezellig. Vandaag nog wat snuisterijen gekocht bij het tuincentrum en ons huis is Kerstproof. Denk ik.He dat klinkt FIJN Mief!
Wat héérlijk! Wegwegweg in die vakantie, en dan slechts met z'n twee.

(Wij moeten ook maar weer eens op honeymoon...)

Wat studeer jij aan de zijkan Mado?
Klinkt inderdaad fijn Mief!!
Later is nu
(Ik zie nog steeds geen mief, ik lees meef.)
Maan morgenochtend om half 8 totaal verduisterd! -klik-
IK lees Meave als Meef, Mief als Mief

Half 8.... zet wekker te vroeg, legt fototoestel klaar en heeft weinig hoop op enig ge- en vervolg hiermee/-op

Heb me op mussengekwetter gestort. Niet goed voor je slaap
Later is nu
Aah. lees de link en zie dat de maan óf zo'n beetje achter de horizon verdwijnt óf al 'verduisterd' wordt door ochtendschemering.

~zet wekker weer wat later~
Later is nu
Ik was toch al niet van plan om om half 8 wakker te zijn, dat scheel!

Zie (sommige van) jullie morgen! Leuk!
Dat was de scholing tot piemel X-pert zoals hier geconcludeerd werd Kjong.

Heb er zin in dames. Gaan we nog wat carpoolen/samen treinen?
Have fun, ladies!!

Fijn dat de operatie in ieder geval goed gegaan is. Fingers crossed voor uitslag. Brrr.

Heerlijk voor je dat je een paar dagen naar Engeland gaat, zeg!

Toet, ik ga bussen en treinen deze vakantie. Het is je gelukt! . En je link(s) word(t)(en) zeer gewaardeerd!
Ik had Zoon beloofd bijtijds naar de maan te kijken, moet zelf toch werken - maar én bewolkt, én kan vervolgens niet inloggen op werk dus dat hele 'vroege' opstaan was ietwat overbodig. Nu de mannen van de log-in-op-afstand-hulp aan het werk gezet. "U heeft een eigenaardig probleem", zucht, ja: het zal wel weer

Gisteren heerlijk rielekste dag thuis met alle koters, beetje sneeuwscheppen, Monopoly. hoop K3 en het is me zelfs gelukt om zelf te lezen op de bank terwijl iedereen zichzelf of elkaar vermaakte. Heerlijk. Gesport en geslapen - ik ben klaar voor een nieuwe werkdag, maar de laptop dus nog niet.

Vanavond ga ik zo flexibel zijn als de NS mij toestaat Mado - ik mik op film, kwa treintijd (niet het eten vooraf, wel de drank erna )
Ik heb er zojuist anderhalf uur over gedaan om... thuis te komen!

Geen tram, bus rijdt slechts tot halverwege, bij de trein kon ik niet parkeren.

Heb wel twee lifters gehad, geholpen met slepen en zo'n 6 keer mijn middelvinger opgestoken tegen 4wheeldrivers die denken dat zij alles kunnen in de sneeuw (en dat kunnen ze, spinnend inhalen blijkt favoriet) maar vergeten dan rekening te houdne met mijn glibberkont. Of zij mij nou raken of ik hen, lijkt me allebei niet fijn.

Ik zit dus nu niet op het werk. Er staat nog steeds 12 km file.

Zal ik het halen vanavond.....?

(Cliffhangert)
Ik zit straks zeker alleen in dat restaurant?
Ik snap er niks van.

De radio zei dat Piet Paulusma voor vandaag en morgen ijzel en eng en hel en verdoemenis zegt.

KNMI verwachting zegt

-Door aanvriezing en sneeuwresten is het overal plaatselijk glad. Geldig: dinsdag 21 december 2010 vanaf ca 10 uur gedurende ca 13 uur

-Kans op ijzel Geldig: dinsdag 21 december 2010 vanaf ca 23 uur gedurende ca 10 uur

Als je je bedenkt dat Pietje geilt op Pietje en van sensaasie hout, dus niet heel erg meetelt, betekent het dus dat ik tussen 13 en 23 uur moet reizen.

Dat zou betekenen dat we samen eten Toet.
Nou, ik eet vanavond met mijn dochters want MM mot kerstpakketten uitdelen in Lilstad maar daarna ga ik ook glijen kijken naar een mooie meneer. Die van de Nespresso, da's ook niet vervelend, wel?

Rij voorzichtig Kjong! Piet houdt van overdrijven en misschien is het in zijn deel van het land ook wel hel en verdoemenis.

Mado; ik zag net bij de nieuwe topics dat er een topic is geopen over je studieonderwerp. "Pikken en piemelpraat" geopend door een meneer om 8 uur 's morgens. Ook sneu; is ie warm, is de maan vol, is zijn vrouw ongesteld.....
... Maar daar komt dan Mado ter verlighting ende vermaeck!
Ah, was DAT inhoudelijk de cursus.... .
Ja, Mado studeert Piemelkunde Weet tenminste íemand van ons Kroeggangers hoe het feitelijk zit.
Dat lijkt me wel handig.

Ik heb ook geen idee hoe en wat vanavond, maar komen zal ik! Ik bel wel als ik in die stad ben naar een van jullie.

Ik moet sowieso wachten tot Pompel thuis is en dan nog op het station zien te komen en dan nog hopen dat er een trein gaat enzo. Maar ja, zoals Lil al zei, zo flexibel als het (o)v is, ben ik vandaag. Hmm, deze hele week, eigenlijk!

Pompel is vanmorgen zomaar flauw gevallen! Op de badkamer, hele mooie koppie kapot! En toen ik dus zei dat ie dan beter thuis kon blijven is ie toch gewoon gaan autorijden... grom...

Fijn dat de operatie goed is gegaan! Heel spannend, die uitslag...
Had hij niet gegeten dan? Rare mannen; dan glijdt heel nederland over de wegen uit en zijn ze niet lekker; maar naar hun werk gaan zullen ze!

De TO van de Pikkentopic wilde weten wat vrouwen nou écht willen. Of wij nou waarde hechten aan groot of klein enzo (ik gok dat die van hem niet zo heel groot is). Of dat we niet zo visueel ingesteld zijn?

Ik heb maar niet gereageerd.
Ach, visueel ingesteld valt wel mee. Het is meer een eeuhhmmm ..............gevoelskwestie
Kjong, kom jij toevallig nog langs Madodorp gereden zo ongeveer?
quote:madootje schreef op 21 december 2010 @ 14:18:

Ach, visueel ingesteld valt wel mee. Het is meer een eeuhhmmm ..............gevoelskwestie

Whahahaha, precies. TO snapt er niet zoveel van, denk ik........

Maarreh; veel plezier allemaal en aub wees voorzichtig. Het is hier echt snotglad!

Och, en die Pompel. Rare kerels.... Was ie aanwijsbaar niet lekker? Of ging ie "zomaar" neer...

Die van mij valt regelmatig flauw, dus ik kijk er thuis niet meer zo van op.... Ik denk combi van lage bloeddruk, lang lichaam en aanleg ofzo. Als ie zich pijn doet (teen stoten, weet ik wat) doet 't 'm ook geen pijn (hij roept tenminste niet "Auw, godverr") neehoor.... hij zeilt tegen de vlakte. Heeeeel onhandig!!
SOrry Xop (of Xoplief eigenlijk) maar daar moest ik wel om lachen hier. Zie het zo voor me: Xoplief dondert ondersteboven. Xop stapt er doodgemoedereerd overheen want ach - dat doettie wel vaker immers.

Ik doe pogingen de administratie (eigen werk en werk-werk) bij te werken, met als gevolg dat mijn zolderhok één grote massa ontploft papier lijkt, met heel veel mappen opengeslagen en zeer veel stapeltjes die allemaal Iets Anders bevatten. Er zit orde in de chaos, Ik weet het haast zeker. Nu alleen nog even vinden.

Dochter heeft vanmorgen een kerstengeltje laten kletteren dat al sinds mensenheugenis in GG's familie in de boom bungelde, dat zorgde hier even voor onkerstige sferen, maar inmiddels hangt er weer gelijmd en wel. Allemaal part of life volgens mij, maar GG moet even rondje hardlopen om het leed te verwerken, geloof ik.

Als je zo´n piemel echt gaat bekijken, puur op het oog, is het altijd een raar ding. Vind ik. Gek slurfig aanhangsel. Maar wat je ermee kunt doen! Ha! Dáár gaat het om. Ik zeg: volgende Slemp doet Mado een gastcollege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven