F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nitro jouw kids zitten hopelijk niet in a'dam in de opvang?
quote:casey schreef op 13 december 2010 @ 14:10:

Nitro jouw kids zitten hopelijk niet in a'dam in de opvang?

Godzijdank was het niet op ons oude kdv!!

Wat een nachtmerrie... brrr.
Gelukkig maar Nitro! Wat een ellende zeg, als je kind daar zit

Wat is het stil hier, zitten jullie allemaal op mij te wachten ofzo? Iemand hier nog op facebook, twitter?
Kom weer alleen even zwaaien, kom nergens aan toe.

Ik zit op facebook lau, maar alleen voor de spelletjes dus als je nog buren nodig hebt
Nou meisjes, zo kan ik makkelijk bijlezen na de vakantie! We gaan 2 weken naar Spanje, dan nog 1 week vrij en dan weer aan de slag. Gelukkig een goede gastouder voor Karlijn gevonden. Hoewel P. nu geneigd is om zijn dochters tot hun 18e niet uit het oog te verliezen! Wat een zieke mensen zijn er toch!

Nic, hoe gaat het nu met je oma? Was wel schrikken zeg.
Zwaait terug naar Travis!

Dok, heerlijk 2 weken naar Spanje. Heb ook de neiging om mijn kids thuis te houden hoor, wordt gewoon misselijk van die verhalen.

Oma is weer thuis maar kan helemaal niets, kan wel een half jaar duren voor ze weer een beetje op de oude lijkt. Vindt ze heel moeilijk want zich laten wassen kan eigenlijk niet.

Blij dat het goed afgelopen is.

1ste dagje zonder man ging hier prima, was vanmorgen vroeger op pad dan normaal. Gisteren zelfs nog een berg cakejes gebakken voor de kerstmarkt op school vanavond.

Nu keihard aan het werk want heb nog enorme bergen werk liggen en nog 4 werkdagen voor het vakantie is.Gaat nooit lukken ben ik bang.
Dokkie, veel plezier in Spanje. Lekker, hoor!!!!!

Vanavond heeft Marius z'n optreden in de kerk. Ben zo benieuwd, hij ging vanmorgen nog een keer oefenen. Vanavond stand-by met camera en fototoestel. Volgende week nog kerstviering bij Levi op kdv en dan hebben we het weer gehad. Helaas hier geen vrije dagen de komende twee weken, al is het wel lekker dat we kunnen relaxen op de dagen dat ik niet werk. Zie er wel naar uit!!

Nic, volgens mij vroeg jij het, we hebben een chalet op een park in Frankrijk (Dordogne) geboekt. Ik was een beetje aan het neuzen en wat ik leuk vond was al volgeboekt in de periode dat wij willen gaan. Dus toen ik nog wat leuks zag, meteen vast laten leggen. Man had het niet gezien, maar vond het achterfa allemaal prima

Nog even flink aan de slag en dan... weekend!!
Ha ladies,

Dokkie zit ondertussen vast al heerlijk in spanje! Jaloers!!!

ook al is het hier we echt super mooi! Meer dan 15cm sneeuw echt prachtig!! En thuiskomen ging gisteren nog best aardig, slechts dubbele reistijd :-)

Bij iedereen nu de schoolvakantie begonnen? Meis had woensdagavond kerstdiner op school in d'r feestjurk. Echt super leuk en ze vond het geweldig. Ben echt heel blij dat het nu goed gaat op school.

Marlee, hoe is het optreden van M gegaan? Veel foto's genomen! wel stoer hoor dat hij dat durft!

ben ook bezig met vakantie zoeken, eigenlijk geen geld en aangezien we nu wel in t hoogseizoen moeten probeer ik maar op tijd iets goedkoops te vinden wat ook niet te ver rijden is... lastig!

Vis hoe is t met jou? Hoe bevalt de nieuwe baan, en is t een beetje te combineren met Nemo?

Tieg heo is t bij jou, hoe gaat het met je mini? Slaapt ze al door? en hoe bevalt het weer werken je?

Nico, helemaal overheen gelezen maar wat schrikken van je oma! hoe is het nu? moeilijk lijkt me zo'n lang herstel.

En hoe gaat het htuis? lukt t een beetje met alle drukte?\

Ik ben wel blij dat t hier vakantie is, beetje de druk eraf bij meis.

Moet zelf volgende week nog werken. Maar bso en kdv zijn hier tussen kerst en oud&nieuw dicht, dus dan heb ik ook maar vrij genomen, heerlijk!
Ff snel tussendoor, was lekker aan het werk...

Afgelopen woensdag hebben we een heupecho laten maken bij jongste, er komt heupdysplasie voor in de familie. Echo was onduidelijk, dus voor de zekerheid ook een bekkenfoto. Net gebeld voor de uitslag, blijkt haar linkerheup op het randje van normaal te zitten. Huisarts vond het ook awt minder, gaf aan dat je hier wat weinig mee kunt. Dus die gaat nu bellen met de orthopedisch chirurg, met de vraag of jongste gezien moet worden of niet, die zou dan mee kunnen kijken. Einde van de middag weer bellen, en hopelijk valt het allemaal mee.

Hè, ik vond nou net dat we ons portie ziekenhuis wel gehad hadden

Verder gaat het wel aardig. Zelf het weekend wat ziekig geweest, wc-pot was my best friend this weekend, had last van een iets snellere doorstroming van het eten Het lijkt nu wel wat beter te gaan, maar voor de zekerheid vanmorgen maar thuiswerken. Koters zijn wel allemaal naar de opvang, dus da's wel lekker.

Nic, beterschap voor je oma! Gaat het al iets beter?

Nitro, lekker zeg, vrij tussen kerst en O&N. Fijn dat het ook beter gaat met Meis. Geen ongelukjes meer?

Marlee, lekker zeg, vakantie al geboekt! Zit hier nog wat te dubben, eerst maar even een goede locatie bedenken Of eigenlijk man laten zoeken, want ik kan toch niet kiezen

Dok, lekkere vakantie?

Cees, krijg jij nou veel vragen n.a.v. het hele gebeuren in A'dam? Hoest verder in het noorden?

Vis, hoe bevalt het werken? Goed te combineren met Nemo?

Nu gauw weer verder!
He gat tieg, wat balen van de heup! Maar goed, wel goed naar laten kijken want als er wat aan moet gebeuren dan liever nu dan over een jaar of twee.

En jou relatie met de wcpot klinkt niet erg prettig. Doe je wel rustig aan, ziek is ziek he!

Hier zijn meis en mannetje allebei ziek, grieperig. maar man is vrij dus ik ben heerlijk rustig aan t werk.relaxed :-)
Tieg, balen zeg, ook als het zo vaag is. Portie ziekenhuis hebben jullie inderdaad wel gehad hoor. Hopelijk valt het mee.

Oma doet het aardig, ze kan niets en moet veel rusten maar ze had haar haren alweer in de knot gedaan en dat is erg belangrijk voor haar.

Floor gooide gisteravond ook alles eruit. Wat is dat vies zeg als ze lange haren hebben, het zat overal, bed, slaapzak en veel in haar haren dus afgespoeld in bad. Ze stond zo te trillen dat ze ervan omviel maar geen koorts, juist erg lage temp (36 graden). Nu wel naar de opvang want temp was normaal en ze had niet meer gespuugd en was alleen nog moe en miste haar neefje van 8 weken zo erg.

Ik ga nog even stapels wegwerken, nog 2,5 dag en dan vakantie.

Ligt er bij jullie trouwens ook zoveel sneeuw, de straten zijn hier ook niet schoon dus niet echt grappig en ook al geen goede sneeuw voor een sneeuwpop. En dan moet de winter officieel nog beginnen volgens de kalender.
Tieg, sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Wat je zegt, jullie hebben wel genoeg ziekenhuis te verduren gehad.

Nic, fijn dat het beter gaat met je oma!! Balen van Floor!!

En ook hier pakken sneeuw. Zou gisteren met de oudste naar het theater gaan, maar heb het niet gedaan. Het was echt te glad en het was ook nog een stuk rijden daar naar toe. Helaas, maar we hebben het gewoon thuis gezellig gemaakt met een leuke film en popcorn

Nitro, ook bij jou zieke kindje. Gelukkig hier niet, het gaat net lekker. Behalve het oor van L blijft lopen. Hij heeft er weinig last van, maar ik word het echt zat. Begin jan een afspraak voor beide heren bij KNO-arts.

En ook hier druk met werk, helaas geen vakantie. Maar volgende week ga ik 2,5 van de 3 dagen thuis werken. Er is hier niemand en baas gaf aan dat ik dan net zo goed thuis kan werken (en daar ben ik het helemaal mee eens ). Alleen dinsdagmiddag een vergadering die ik niet kan afzeggen, nou ja!!!

Nu nog even hard aan de slag en dan op tijd naar huis. Heb vanmorgen ruim anderhalf uur in de auto gezeten om op mijn werk te komen...
Goedemorgen!

Tieg, heb je gisteren al meer gehoord?

Marlee, jammer dat het theater niet doorging maar wel verstanding. Ga nu ook liefste zo min mogelijk op pad. Vandaag nog even kijken of ik online kan shoppen en dan morgen misschien toch nog even naar winkels want durf niet op te gokken dat alles op tijd binnen is want de post heeft ook last van de sneeuw.

Heb je nog een beetje thuis kunnen komen? Wel fijn dat je volgende week veel kan thuiswerken, scheelt veel reistijd.
Redelijk thuis kunnen komen. Werk vanmorgen ook thuis, heb wel vanmiddag een vergadering waar ik naar toe moet, helaas. Was vanmorgen echt niet te doen. Kids naar kdv/bso gebracht en 2x helemaal vast gezeten met mijn auto....En ben al niet zo'n held met autorijden in dit weer!!

Nic, lekker shoppen, voor de kerst??? Heb de kerstcadeautjes al binnen, doen niet echt aan cadeau's. Sint is net geweest en in januari zijn ze allebei jarig. Ze krijgen een spel en een dvd (en een trui van min moeder).
Jep voor de kerst maar niet bij ons thuis want daar is de sint al geweest. Bij mijn ouders vieren we geen sinterklaas maar wel kerst dus moet nog wat kadootjes voor mijn ouders hebben voor onder de boom.

Tim zoeket wel elke dag of er niet ergens beneden kadootjes liggen van de kerstman

Marlee, heb je winterbanden? Dat scheelt wel heel veel moet ik zeggen. Dan nog ga ik zo min mogelijk de deur uit met de auto ook al ben ik niet bang om te rijden met dit weer. Ben eerder bang voor andere malloten op de weg die net alsof doen dat er geen sneeuw en ijs ligt.

Mijn broer laat vandaag een tattoo zetten met de naam van zijn zoontje. ben benieuwd naar het resultaat maar dat kunnen we zaterdag bewonderen.
Ik vind rijden met dit weer ook geen pretje (ondanks de winterbanden) ik ga zo veel mogelijk lopen/fietsen.

Met de bakfiets gaat nog wel, maar t wordt nu allemaal zo kapot gerden, lijkt net mul zand waar je echt niet meer doorheen komt.

Nico, een tattoege, heftig, ben benieuwd hoe het wordt.

En die tim, cadeautjes zoeken :-)

doen hier helemaal niet aan kerstcadeaus ook niet bij ouders of schoonouders. Vind het ook wel prima, ze zijn al genoeg verwend.

treinen vielen tot nu toe erg mee., max half uurtje vertraging. Maar even flink afkloppen dat het morgen ook weer goed gaat.
quote:Nitro schreef op 21 december 2010 @ 15:37:

treinen vielen tot nu toe erg mee., max half uurtje vertraging. Maar even flink afkloppen dat het morgen ook weer goed gaat.

Whoehahaha... Vandaag 3,5 uur gedaan waar dit normaal een uurtje is... Was om half 11 binnen, terwijl dit anders rond kwart over 8 zo'n beetje is. Terugweg word ik ook niet blij van, gezien de huidige berichten.

Gisteren op zich wel wat meer gehoord. Huisarts heeft met de kinderarts gebeld, en die adviseert een doorverwijzing naar de orthopeed. Man heeft vandaag de verwijsbrief opgehaald, en daar moeten we dus een afspraak voor maken. Beiden vonden de uitslag een beetje dubbel en niet echt duidelijk, maar daardoor wel raadzaam om nu alvast de molen in te gaan. Hoe jonger je er wat aan doet, hoe eerder je er ook weer vanaf bent, dus dat is wel weer een prettig vooruitzicht. Beter dan dat je over een jaar of twee ineens zit.

Nu nog even wat nuttigs doen, nog wat brieven versturen.
gat tieger, dat zijn geen leuke vertragingen meer!

(ik klopt t even heel hard af, maar vanmorgen reed hier alles gewoon op tijd - fiesten wordt wel steeds lastiger door de mulle en kapot gereden sneeeuw).

Dus jullie kunnen weer de medische molen in, balen zeg. Hopelijk valt het allemaal mee maar wel fijn dat er goed naar gekeken wordt.

Hoe'st met jullie verder allmeaal?
Goedemorgen allen,

Cees, bedankt voor je kaartje, heel lief!! Heb helemaal geen kerstkaarten gestuurd dit jaar. Eigenlijk glad vergeten

Nog 1 dag werken en dan lekker weekend. Vanavond nog boodschappen doen. Heb me er maar geestelijk op ingesteld dat het onwijs druk zal zijn Gelukkig heb ik niet zo heel veel nodig.

Vanmorgen was het heerlijk naar kantoor rijden, geen files.. Tieg, had je ook geen vertragingen meer.

Voor iedereen alvast hele fijne dagen!!

hier ook geen kerstkaarten gestuurd hoor marlee, te lui voor geloof ik..

nog maar 1 uurtje werken! Joepie! en lief heeft alle boodschappen al gedaan dus dat is ook errugh fijn.

Zoek alleen nog cadeautje voor verjaardag van kritische schoonzus maar heb totaal geen inspiratie... bleh.

Meiden, allemaal hele fijne dagen gewenst!!!

Zo is iedereen veilig en vol gegeten de kerstdagen door gekomen ?

Wij hebben het heel rustig aan gedaan dit jaar en is me erg goed bevallen. Alleen gisteren schoonmoeder te eten en de rest van de dagen lekker met z'n vieren. Zelfs met eten heb ik me goed ingehouden dit jaar

Vandaag thuis werken want kdv en bso hebben een collectieve vrije dag. Lekker rustig dus!
Hallo allemaal! Iedereen de kerstdagen overleefd inderdaad? het is hier in ieder geval heel rustig geweest zie ik.

Wij hadden wel een relaxed weekend, kerstavond bij mijn broer gevierd en eerste kerstdag hadden we vrienden te eten. Gisteren lekker lui niets gedaan.

Deze week wel gewoon werken, het is heel stil op kantoor, maar wel gezellig. Denk niet dat er heel veel serieus werk gedaan wordt. Maar moet nog wel een ander afronden want volgende week begin ik in mijn nieuwe functie.
Spannend Lau, volgende week een nieuwe job. Mooi begin van het nieuwe jaar!! Klinkt als een relaxte kerst. Ook op mijn werk is het rustig vandaar dat ik thuis werk. Moet zeggen dat het op kantoor wel allemaal wat sneller gaat dan thuis werken. Kids snappen niet helemaal dat ik niet mee kan spelen, maar ook wat moet doen. .Maar wel heel fijn dat ik niet 's ochtends vroeg de auto in hoef...
Zo, even de tijd om wat uitgebreider te lezen nu.

Tieg, balen zeg, van de heupjes van jongste. Hopelijk valt het inderdaad mee. Heb je al een afspraak kunnen maken nu? En wat zou er dan gebeuren als het niet helemaal goed is? Moet ze dan in een spreidbroekje?

Iedereen verder vrij deze week of ook gewoon aan het werk?
Vrolijke Kerst voor iedereen! Met terugwerkende kracht dan

Hier redelijk relaxte kerstdagen gehad. Vrijdag naar de kinderkerk geweest (kerk naast de school, was erg leuk), en daarna bij klasgenootje van oudste gegeten. Uiteindelijk waren we rond 11 uur, half 12, thuis, kinderen hebben zich prima vermaakt.

En zaterdag naar mijn ouders geweest, tot gisteren, en dat was ook gezellig.

Voor jongste kunnen we 7 januari terecht, ben benieuwd wat daaruit gaat komen. Ik verwacht dat het mee zal vallen, vermoed in het meest vervelende geval een spreidbroek of zo.

Overigens heeft ze van het weekend wel voor het eerst gerold, van buik naar rug. Eerst even schrikken, en vervolgens heel trots kijken

Nu lekker aan het werk, we zijn vandaag zowaar met 7 personen hier op de afdeling. Valt onwijs mee dus, zal de rest van de week wel minder worden. Vrijdag ook gewoon werken, wel een halve dag, maar toch. Straks maar even naar buiten met de pauze...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven