Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Heb ook niet gezegd dat je moet stinken!
Amor Amor van Cacharel is ook errug lekker!
Maar Sensi van Giorgio Armani is toch echt mijn grote favoriet.
OK, ben het helemaal met je eens SUN, hoewel versieren in de supermarkt toch niet alledaags is
Sensi is erg lekker , heb toen zitten twijfelen tussen Sensi en die van Prada..
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 16:45:

OK, ben het helemaal met je eens SUN, hoewel versieren in de supermarkt toch niet alledaags is

eg wel.. moet jij eens opletten wat single mannen in hun mandje stoppen ..

Ik let er altijd op als ik een man in de supermarkt tegen kom wat hij in zijn mandje/karretje heeft..
Hahaha, HM moet erg om de geurtjes theorie lachen van Sun. Al zit er wel een kern van waarheid in. Een ex van alweer 4 jaar geleden had altijd Rochas op en als ik dit ruik bij andere mannen haal ik het er feilloos uit en moet ik altijd aan hem denken.

Favo luchtes van HM voor zichzelf zijn ook Rochas en uhh... hoe heet ie ook alweer. Een hele bekende in een donkerrood flesje...
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:41:

Ik heb Prada als geurtje maar ben er niet echt helemaal weg van ..

Chanel Coco Madamoiselle is en blijft mijn favoriet.. en gucci rush 1 (2 is ook lekker)(Die van Chanel is idd ook lekker. Jammer dat de geurtjes zo duur zijn he. En nu met kerst hoef ik ook geen nieuw geurtje cadeau te verwachten. Geen vriendje is geen nieuw geurtje... Eigenlijk vind ik dat ik mezelf die van Cacharel wel cadeau mag doen. Helaas laat mijn portemonee dat op dit moment niet toe..
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:47:

[...]

Ik let er altijd op als ik een man in de supermarkt tegen kom wat hij in zijn mandje/karretje heeft..Juist! En je kan altijd gemakkelijk een praatje aanknopen, "goh wat eet jij vanavond?" Of "weet jij miss waar de toastjes staan?" Of "heb jij enig idee hoe ik bloemkool (of een andere groente naar keuze) klaar moet maken?"
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:47:

[...]

Ik let er altijd op als ik een man in de supermarkt tegen kom wat hij in zijn mandje/karretje heeft..

Ben ik met je eens Vleer! Daten in de supermarkt woehaa! Wel mijn ding hoor! Vooral als er erg lange rijen staan! Goh wat een sjans dan. Niet normaal meer. Lijkt wel of heel single-NL is uitgerukt naar die supermarkt bij mij om de hoek. Haha!

Helaas heeft het bij mij nog niet tot huisje boompje beestje geleid!
Als mijn flesje parfum bijna op is.. tetter ik altijd : Tijd voor een vriendje ...

Maar ja.. de laatste tijd heb ik gewoon zelf een geurtje moeten kopen ... maar Man1 moet ik ff te vriend houden die neemt nl parfum voor mij mee uit Dushi Korsow.. (is veul goedkoper daar)
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 16:47:

Een hele bekende in een donkerrood flesje...Bedoel je die van Hugo Boss?
idd supermarkt is de uitgelezen plek om te flirten..

Als er een leuke man in de rij staat met zijn mandje kan je ook gerust vragen eet je vanavond alleen ? En als hij ja zegt dan nodig je jezelf gewoon bij hem uit.. (tis een vriendin van mij al eens gelukt op die manier bij de chinees, nooit verder iets geworden maar t idee is wel errug leuk natuurlijk)
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 16:53:

[...]

Bedoel je die van Hugo Boss?

Deep Red..

erg lekker maar Noa met dat balletje erin is ook lekker
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 16:53:

[...]

Bedoel je die van Hugo Boss?Ja!!
de tijden om naar de supermarkt te gaan is ook tussen 18uur en 21uur..

De meeste single manenn doen dan hun boodschappen
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:54:

idd supermarkt is de uitgelezen plek om te flirten..

Als er een leuke man in de rij staat met zijn mandje kan je ook gerust vragen eet je vanavond alleen ? En als hij ja zegt dan nodig je jezelf gewoon bij hem uit.. (tis een vriendin van mij al eens gelukt op die manier bij de chinees, nooit verder iets geworden maar t idee is wel errug leuk natuurlijk)

Haha! Erg goed idee! Ik zal zo eventjes goed opletten. En als ik wegblijf, dan weten jullie het. Dan eet ik met iemand van de supermarkt. Haha! Nee hoor, heb met een vriendin in de kroeg afgesproken.

Nu ga ik echt hoor, want anders wordt het wel errug laat. En heb ik echt geen zin meer om de kou in te gaan. Ben nu helemaal klaar voor de flirts. Nu maar hopen dat er weer genoeg leuke mannen rondlopen. k Zal nog even een final check voor de spiegel doen. En dan... supermarkt, here I come!
In de file staan is ook erg leuk als single vrouw

file flirten ook hardstikke hip tegenwoordig, vroeger deed je t voor de grap met stel vriendinnen/vrienden een telefoonnr op een briefje schrijven en bij je raam houden zodat HIJ t konlezen.. Tegenwoordig rijd ik standaard met mijn telefoonnr op mijn raam (grapje)
Vinden mannen het eigenlijk opwindend als een vrouw met zichzelf speelt soms met hulpmiddelen in de vorm van bv een vibrator ?
Vind wel leuk om te lezen. Ben daar dus totaal niet mee bezig in de supermarkt. Zo snel mogelijk het karretje volgooien en dan naar de kortste rij.

Natuurlijk kom je weleens iemand tegen, maar let er in de supermarkt totaal niet op of er nog leuke "aantrekkelijke" dames rondlopen.
* ik oefen mijn zuigkrachten maar op een banaan*
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 17:00:

Vind wel leuk om te lezen. Ben daar dus totaal niet mee bezig in de supermarkt. Zo snel mogelijk het karretje volgooien en dan naar de kortste rij.

Natuurlijk kom je weleens iemand tegen, maar let er in de supermarkt totaal niet op of er nog leuke "aantrekkelijke" dames rondlopen.Je kan een hoop leren hier he ?
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:00:

Vinden mannen het eigenlijk opwindend als een vrouw met zichzelf speelt soms met hulpmiddelen in de vorm van bv een vibrator ?Mijn ervaring = sommige wel, sommige niet. Zoals altijd bij mannen (en vrouwen)
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:00:

Vinden mannen het eigenlijk opwindend als een vrouw met zichzelf speelt soms met hulpmiddelen in de vorm van bv een vibrator ?

Waarom moeten ze het leuk vinden? Als ze het zelf maar leuk vinden, anders zou het helemaal jammer zijn

quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 16:58:

In de file staan is ook erg leuk als single vrouw

file flirten ook hardstikke hip tegenwoordig, vroeger deed je t voor de grap met stel vriendinnen/vrienden een telefoonnr op een briefje schrijven en bij je raam houden zodat HIJ t konlezen.. Tegenwoordig rijd ik standaard met mijn telefoonnr op mijn raam (grapje)Een meisje dat ik ken is eens een half uur achterna gereden door een jongen... Ze begon het al een beetje eng te vinden, maar toen ze uitstapte (en hij dus ook) bleek hij haar achterna gereden te zijn omdat ie haar zo leuk vond! Zij vond hem te jong, maar vond het wel erg grappig dat ie gewoon van zijn route was afgeweken en was blijven rijden totdat hij dit haar kon vertellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven