Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 december 2007 om 15:35
zaterdag 15 december 2007 om 15:36
zaterdag 15 december 2007 om 15:40
Ik heb lang ziten twijfelen om naar Adam te gaan dit weekend , maar bij nader inzien toch maar niet gaan..
Kost benzine , bovendien zit ik dan de hele avond met mijn homovriendjes in een homobar.. Heel gezellig daar neit van , maar geloof niet dat ik daar vandaag zon zin in heb..
Stappen hier is evt een mogelijkheid , even zien wat broertje gaat doen.
En anders lekker thuis voor de buis (of forum) zo kan ik misschien wat geld over houden deze maand
Kost benzine , bovendien zit ik dan de hele avond met mijn homovriendjes in een homobar.. Heel gezellig daar neit van , maar geloof niet dat ik daar vandaag zon zin in heb..
Stappen hier is evt een mogelijkheid , even zien wat broertje gaat doen.
En anders lekker thuis voor de buis (of forum) zo kan ik misschien wat geld over houden deze maand
zaterdag 15 december 2007 om 15:42
zaterdag 15 december 2007 om 15:45
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:42:
we eten hier standaard elke zaterdag Gebakken VissssLekker! Vis is mijn favoriet! Helaas valt het snel buiten mijn studentenbudget, maar ik probeer het toch regelmatig te eten. En in een restaurant bestel ik meestal vis. Valt niet zwaar op de maag zodat er nog een voorgerecht en toetje bij past
we eten hier standaard elke zaterdag Gebakken VissssLekker! Vis is mijn favoriet! Helaas valt het snel buiten mijn studentenbudget, maar ik probeer het toch regelmatig te eten. En in een restaurant bestel ik meestal vis. Valt niet zwaar op de maag zodat er nog een voorgerecht en toetje bij past
zaterdag 15 december 2007 om 15:49
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 15:44:
Mijn dinnetje heeft nachtdiensten dit weekend, beetje rot is dat.. Volgend weekend si zij vrij maar heb ik nachtdiensten .. Schiet niet echt op.. Maar goed volgend jaar zijn we geloof ik de weekenden samen vrij das handig
Dat is idd handig! Ik weet ook nog niet hoe het vanavond loopt. Ik weet nl dat exdate vanaaf ook in de stad is. Ik moet dus hopen dat hij mij niet gaat smsen want anders kunnen er nog foute dingen gaan gebeuren. Het punt is nl dat hij er lekker uitziet en leuk is, maar het is gewoon geen relatiemateriaal voor mij. (En hij snurkt.) Maar ja, je weet hoe het kan gaan met smsen he.
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ex smst, maar dat doet ie toch niet . Doet ie vast weer een keer als ik allang in dromenland lig...
Mijn dinnetje heeft nachtdiensten dit weekend, beetje rot is dat.. Volgend weekend si zij vrij maar heb ik nachtdiensten .. Schiet niet echt op.. Maar goed volgend jaar zijn we geloof ik de weekenden samen vrij das handig
Dat is idd handig! Ik weet ook nog niet hoe het vanavond loopt. Ik weet nl dat exdate vanaaf ook in de stad is. Ik moet dus hopen dat hij mij niet gaat smsen want anders kunnen er nog foute dingen gaan gebeuren. Het punt is nl dat hij er lekker uitziet en leuk is, maar het is gewoon geen relatiemateriaal voor mij. (En hij snurkt.) Maar ja, je weet hoe het kan gaan met smsen he.
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Ex smst, maar dat doet ie toch niet . Doet ie vast weer een keer als ik allang in dromenland lig...
zaterdag 15 december 2007 om 16:04
zaterdag 15 december 2007 om 16:06
zaterdag 15 december 2007 om 16:08
zaterdag 15 december 2007 om 16:09
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 16:04:
Jéé, wat een leven hier zeg....ff weg geweest en we zijn weer 3 pagina verder.
Toch wel weer leuk, maar zo kom ik niet aan andere dingen toe! IK MOET WEL....bestaat er een afkickkliniek voor zwaar verslaafde viva-forummers?
Zo niet, dan roep ik 'm nu in het leven...Ja bij mij thuis.. bedden en naast elk bed staat een pc met t viva forum als startpagina
Jéé, wat een leven hier zeg....ff weg geweest en we zijn weer 3 pagina verder.
Toch wel weer leuk, maar zo kom ik niet aan andere dingen toe! IK MOET WEL....bestaat er een afkickkliniek voor zwaar verslaafde viva-forummers?
Zo niet, dan roep ik 'm nu in het leven...Ja bij mij thuis.. bedden en naast elk bed staat een pc met t viva forum als startpagina