Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 december 2007 om 17:33
zaterdag 15 december 2007 om 17:36
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:33:
Ben ik een bitch wanneer ik een man laat gaan omdat ie niet lekker likt ?
zal dit even toelichten .. ik heb nl in t verleden wel eens geprobeerd een man t beter / anders te laten doen.. Maar t werd gewoon niets..
Duidelijk geen verbetering.. En ik vind dat wel een belangrijk iets als een man dat goed kan..
Ben ik een bitch wanneer ik een man laat gaan omdat ie niet lekker likt ?
zal dit even toelichten .. ik heb nl in t verleden wel eens geprobeerd een man t beter / anders te laten doen.. Maar t werd gewoon niets..
Duidelijk geen verbetering.. En ik vind dat wel een belangrijk iets als een man dat goed kan..
zaterdag 15 december 2007 om 17:39
Mhh zo kritisch ben ik niet... Mijn ex hield helemaal niet van beffen, heel erg jammer, maar voor mij wel overheen te komen... Al hoop ik natuurlijk dat leuke jongen...
Daarintegen ben ik wel weer heel kritisch op piemelgebied! Size does matters bij HM!!! Dus ben heel benieuwd of leuke jongen morgen door de test heen komt...
Daarintegen ben ik wel weer heel kritisch op piemelgebied! Size does matters bij HM!!! Dus ben heel benieuwd of leuke jongen morgen door de test heen komt...
zaterdag 15 december 2007 om 17:39
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:33:
vroeg mij in ene zo af .. of mannen ook heel duidelijk kunnen merken als een vrouw goed en lekker pijpt..
Of maakt het de mannen niet zoveel uit als er maar gepijpt wordt ? Vind men doorslikken ook belangrijk of mag dat achterwege blijven ?Tuurlijk merk ik dat...heb goeie gehad en minder goeie....waarbij je dan denkt....laat maar!!! Slikken is geen prio....wordt daar niet warmer of kouder van....
vroeg mij in ene zo af .. of mannen ook heel duidelijk kunnen merken als een vrouw goed en lekker pijpt..
Of maakt het de mannen niet zoveel uit als er maar gepijpt wordt ? Vind men doorslikken ook belangrijk of mag dat achterwege blijven ?Tuurlijk merk ik dat...heb goeie gehad en minder goeie....waarbij je dan denkt....laat maar!!! Slikken is geen prio....wordt daar niet warmer of kouder van....
zaterdag 15 december 2007 om 17:42
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 17:39:
Mhh zo kritisch ben ik niet... Mijn ex hield helemaal niet van beffen, heel erg jammer, maar voor mij wel overheen te komen... Al hoop ik natuurlijk dat leuke jongen...
Daarintegen ben ik wel weer heel kritisch op piemelgebied! Size does matters bij HM!!! Dus ben heel benieuwd of leuke jongen morgen door de test heen komt... Is dat zo HM? Aan hoeveel centimeters moeten we denken?
Daarintegen ben ik wel weer heel kritisch op piemelgebied! Size does matters bij HM!!! Dus ben heel benieuwd of leuke jongen morgen door de test heen komt... Is dat zo HM? Aan hoeveel centimeters moeten we denken?
zaterdag 15 december 2007 om 17:45
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 17:44:
[...]
Daar zit wat in....een afknapper dan he?
nou er zat helemaal niks in eh ik bedoel t was idd een afknapper
sommige mannen likken alsof ze een ijsje aan t likken zijn en weer anderen likken alsof ik een stuk schuurpapier tussen mijn benen heb ...
[...]
Daar zit wat in....een afknapper dan he?
nou er zat helemaal niks in eh ik bedoel t was idd een afknapper
sommige mannen likken alsof ze een ijsje aan t likken zijn en weer anderen likken alsof ik een stuk schuurpapier tussen mijn benen heb ...