Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Euh..... Prinses op de Erwt zocht 5 keer opnieuw naar het Singles-topic, maar belandde vreemd genoeg voortdurend in het sex-topic....

Gezellig middagje met vriendinnetje in de stad, echt winterweer-warmechocoladeweer

Euh... is het noodzakelijk de afgelopen 8 pagina's terug te lezen...?

Welkom Man 3 (en errug grappig dat je je ook daadwerkelijk geregistreerd hebt als man 3 )
Peas on earth!
Gaat niet vliegen naar Utrecht vannacht Man3... Tis veel te koud , vleermuis heb geen winterjas
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 18:15:

Euh... is het noodzakelijk de afgelopen 8 pagina's terug te lezen...?

Of misschien kan iemand me even een samenvatting geven?

En wel &*@^#*&$^@

waar is m'n avatar?
Peas on earth!
Zozo, wat een uurtje boodschapppen al niet kan doen op het topic!

Sun moet weer flink teruglezen!

Kwam niet heel veel soeps tegen in supermarkt. Veel zwervers die bier gingen halen om zichzelf warm te halen. 't Is superkoud buiten zeg!!!!!

En hier zijn we de eisen aan de mannen aan het bespreken?

Sun is niet zo experimenteel als Vleer en HM op seksueel gebied. Sun doet niet aan anaal en Sun houdt ook niet van kaarsvet, handboeien enz. Nee, Sun doet 'Seks au naturel'. Sun heeft ook geen ervaring met trio's en vrouwen etcetera. Maar dat is Sun ook niet van plan. Lijkt haar namelijk heel veel gedoe.

Slechte seks is wel een afknapper, maar slecht zoenen nog meer. Als een man slecht zoent, dan leidt het bij mij niet eens tot seks... En wat seks betreft, soms heb je gewoon een slechte seksmatch. Dan klikt het niet goed in bed. Maar Sun heeft ook weleens gehad dat bij partner en Sun na een korte gewenningsperiode de vonken er vanaf vlogen. Dus slechte seks is niet direct een afknapper. Wel is het jammer als een man niet goed beft. Maar ook daar kun je wat in bijsturen en na verloop van tijd hopen dat het beter gaat. Als de rest wel goed is is dat geen reden om iemand te dumpen lijkt me..
En Prinses op de Erwt heeft
Peas on earth!
Dank u,

Waarom niet he, had me ook misterD(ate) kunnen noemen. LOL

Ps. je hoeft niet alles te lezen, we zitten nog op hetzelfde niveau.
Hi Prinses...

Ehmm...ja....samenvatting is bijna niet te doen hoor....

Maar goed...de laatste pagina ging voornamelijk over de sexuele voorkeuren van de singles hier....

En ja, waar is je ava?
Prinses ...

t ging alleen maar over sex.... wel heel interessant
Vleer, als je zulke hoge eisen stelt aan de mannen, is het dan niet logisch dat je single bent?
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 18:22:

Vleer, als je zulke hoge eisen stelt aan de mannen, is het dan niet logisch dat je single bent?ligt niet alleen aan de eisen
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 18:20:

Zozo, wat een uurtje boodschapppen al niet kan doen op het topic!

Sun moet weer flink teruglezen!

Kwam niet heel veel soeps tegen in supermarkt. Veel zwervers die bier gingen halen om zichzelf warm te halen. 't Is superkoud buiten zeg!!!!!

En hier zijn we de eisen aan de mannen aan het bespreken?

Sun is niet zo experimenteel als Vleer en HM op seksueel gebied. Sun doet niet aan anaal en Sun houdt ook niet van kaarsvet, handboeien enz. Nee, Sun doet 'Seks au naturel'. Sun heeft ook geen ervaring met trio's en vrouwen etcetera. Maar dat is Sun ook niet van plan. Lijkt haar namelijk heel veel gedoe.

Slechte seks is wel een afknapper, maar slecht zoenen nog meer. Als een man slecht zoent, dan leidt het bij mij niet eens tot seks... En wat seks betreft, soms heb je gewoon een slechte seksmatch. Dan klikt het niet goed in bed. Maar Sun heeft ook weleens gehad dat bij partner en Sun na een korte gewenningsperiode de vonken er vanaf vlogen. Dus slechte seks is niet direct een afknapper. Wel is het jammer als een man niet goed beft. Maar ook daar kun je wat in bijsturen en na verloop van tijd hopen dat het beter gaat. Als de rest wel goed is is dat geen reden om iemand te dumpen lijkt me..

Niets tegengekomen in de super dus.....vanavond in de kroeg dan maar?

Qua sex zit ik op hetzelfde niveau als jij denk ik... Voor mij ook niet al té gekke dingen hoor... Ben vrij normaal in die zin denk ik.

Slecht zoenen is funnest voor mij....knap daar vre-se-lijk op af! Ik schijn zelf een lekkere zoener te zijn

Orale sex is ook erg belangrijk in een relatie (vind ik althans...), knap er niet gelijk op af hoor....maar zou het echt megajammer vinden als de persoon in kwestie (lees: vrouw) het niet kan.

Hmmm...ik geef mezelf wel bloot hoe ik tegenover sex sta. Nou ja....niks om je voor te schamen....
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 18:20:

Dank u,

Waarom niet he, had me ook misterD(ate) kunnen noemen. LOL

Ps. je hoeft niet alles te lezen, we zitten nog op hetzelfde niveau.

Dank, dan hou ik het maar gewoon bij pagina 122, dat lijkt me wel zo rustgevend. Dat het gesprek over sex ging, was me nou nog helemaal niet opgevallen

Jaa Xan... grmpfffgrrmpfflll avatar is probleempje... (en moest er niet ook nog iets met resoluties ofzo? van Sun en prinses?)

Sunshine dus op zoek naar De Man in de supermarkt? Ik vrees dat ik in dat opzicht ook iets teveel mannelijk-supermarkt-hormoon heb, want ga rustig in joggingbroek-met-piekhaar boodschapjes doen
Peas on earth!
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 18:26:

[...]

ligt niet alleen aan de eisenooh waar dan aan ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 18:27:

[...]

Dank, dan hou ik het maar gewoon bij pagina 122, dat lijkt me wel zo rustgevend. Dat het gesprek over sex ging, was me nou nog helemaal niet opgevallen

Jaa Xan... grmpfffgrrmpfflll avatar is probleempje... (en moest er niet ook nog iets met resoluties ofzo? van Sun en prinses?)

Sunshine dus op zoek naar De Man in de supermarkt? Ik vrees dat ik in dat opzicht ook iets teveel mannelijk-supermarkt-hormoon heb, want ga rustig in joggingbroek-met-piekhaar boodschapjes doen

Prinses, ik zie jouw avatar de hele tijd ook al niet... Echt jammer!

We hadden geconcludeerd dat er in de supermarkt veel te flirten viel. Viel tegen vandaag. Veel zwervers dus. En ik werd aangesproken door een mevrouw over mijn fietslampjes... En ik kwam nog een homo-vriendje van mij tegen. Dus geen geflirt helaas...
Prinses wil overigens nog graag even met de rest delen dat er met haar geflirt werd op het station, drie typetjes stonden in de buurt van Prinses' fiets te staan, en zeiden toen Prinses kwam aanlopen

'zooooo.... wat heb die meid lekkere lange benen'

Beetje jammer alleen dat het drie mannetjes van een gemiddelde leeftijd van 75 waren....
Peas on earth!
Ehhh .. ik ben ook vrij normaal wat betreft sex.. maar ik deins er niet voor terug als de man eh iets spannender wil gaan of beetje wil experimenteren .. Daar sta ik gewoon wel open voor
Joepie

Donderdag date gehad met een dame, blijven slapen (ja slapen dus anders had ik wel sex gezegd) en we vinden elkaar leuk!
Oh eh Prinses,

Sun heeft zich er ook over verbaasd hoe tijdens haar supermarkt-uitje (en de voorbereiding daartoe) het topic gedraaid is qua onderwerp, maar dat kunnen we weer rustig terugdraaien toch? Seks weer terugdraaien naar single.

Want eerlijk gezegd is mijn single-bestaan redelijk seksloos...
de erwten van prinses heb ik in de snert gegooid
Badmeester ik dacht dat je verdronken was in t zwembad.. Heb ondertussen een 3eman erbij gehaald..
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 18:33:

Oh eh Prinses,

Sun heeft zich er ook over verbaasd hoe tijdens haar supermarkt-uitje (en de voorbereiding daartoe) het topic gedraaid is qua onderwerp, maar dat kunnen we weer rustig terugdraaien toch? Seks weer terugdraaien naar single.

Want eerlijk gezegd is mijn single-bestaan redelijk seksloos...

Prinses deed al erg subtiele (doch nutteloze) pogingen

Ennn prinses heeft weer een avatar (wel een lelijke)!

maar Sun, kom je vaak interessant 'materiaal' tegen in de supermarkt? Ik kan mij zo voorstellen dat bepaalde supermarkten meer resultaat opleveren dan anderen!

Prinses schat de AH bijvoorbeeld succesvoller in dan de Lidl...
Peas on earth!
Nee maar badmeester! Kom je ook eens buurten? Leuk voor je trouwens!

Prinses: Avatar weer opnieuw uploaden....zou het helpen?

Vleer: Ach, ik sta er ook best open voor wat te experimenteren...als er maar niks tegen elkaars zin wordt in gedaan...
Bij muis is slapen in bed niet altijd slapen
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 18:34:

de erwten van prinses heb ik in de snert gegooid

Heb ze er alweer uitgehengeld!

En HOI badmeester!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 18:31:

Prinses wil overigens nog graag even met de rest delen dat er met haar geflirt werd op het station, drie typetjes stonden in de buurt van Prinses' fiets te staan, en zeiden toen Prinses kwam aanlopen

'zooooo.... wat heb die meid lekkere lange benen'

Beetje jammer alleen dat het drie mannetjes van een gemiddelde leeftijd van 75 waren.... Haha, krijg ineens een visueel beeld voor ogen. van jou, maar ook van die mannetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven