Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 december 2007 om 17:48
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 17:45:
[...]
nou er zat helemaal niks in eh ik bedoel t was idd een afknapper
sommige mannen likken alsof ze een ijsje aan t likken zijn en weer anderen likken alsof ik een stuk schuurpapier tussen mijn benen heb ...Kan me voorstellen dat je dat irriteert dan....een vrouw die niet kan pijpen is ook minder hoor. Sommige gebruikten hun tong niet eens....hmm...da's dan echt om te huilen!
[...]
nou er zat helemaal niks in eh ik bedoel t was idd een afknapper
sommige mannen likken alsof ze een ijsje aan t likken zijn en weer anderen likken alsof ik een stuk schuurpapier tussen mijn benen heb ...Kan me voorstellen dat je dat irriteert dan....een vrouw die niet kan pijpen is ook minder hoor. Sommige gebruikten hun tong niet eens....hmm...da's dan echt om te huilen!
zaterdag 15 december 2007 om 17:50
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 17:47:
Mhh minimum is wel ongeveer 15 cm! En ik kan morgen wel testen, weliswaar niet all the way, maar met hand- en pijpwerk weet ik ook al heel veel hoor!
Bezoek komt binnen, dus ben er vandoor!!!
Orale sex vind ik toch intiemer dan "de daad" ansich... Maar goed...ieder z'n mening...
HM, veel plezier met mosterd-sint!
Mhh minimum is wel ongeveer 15 cm! En ik kan morgen wel testen, weliswaar niet all the way, maar met hand- en pijpwerk weet ik ook al heel veel hoor!
Bezoek komt binnen, dus ben er vandoor!!!
Orale sex vind ik toch intiemer dan "de daad" ansich... Maar goed...ieder z'n mening...
HM, veel plezier met mosterd-sint!
zaterdag 15 december 2007 om 17:57
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 17:54:
[...]
Dat vind JIJ ja....maar wie geeft jou de garantie dat IK dat bijvoorbeeld lekker vind? Niemand lijkt me.....
Ik ben mij zeer bewust van deze kwaliteit..
maar je hebt gelijk wat de 1 lekker vind hoeft de ander niet lekker te vinden , maar heb nooit klachten gehad alleen maar complimenten ..
[...]
Dat vind JIJ ja....maar wie geeft jou de garantie dat IK dat bijvoorbeeld lekker vind? Niemand lijkt me.....
Ik ben mij zeer bewust van deze kwaliteit..
maar je hebt gelijk wat de 1 lekker vind hoeft de ander niet lekker te vinden , maar heb nooit klachten gehad alleen maar complimenten ..
zaterdag 15 december 2007 om 18:12
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 18:06:
Xan door alle sexpraat ben ik vergeten wat jij vanavond ook alweer ging doen ?!?Weet ik eigenlijk nog niet....misschien kroeg, misschien even naar vrienden....misschien lekker thuis blijven....geen idee...de avond is nog jong. En wat gaat Vleer doen?
Xan door alle sexpraat ben ik vergeten wat jij vanavond ook alweer ging doen ?!?Weet ik eigenlijk nog niet....misschien kroeg, misschien even naar vrienden....misschien lekker thuis blijven....geen idee...de avond is nog jong. En wat gaat Vleer doen?
zaterdag 15 december 2007 om 18:15