De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

quote:galadriel schreef op 22 december 2010 @ 19:25:

bij mij doet het ook niet,

wil foto's uploaden, maar lukt niet.mja, maar mijn hele account is dus weg. Pleitos. Verdwenen. Ook bij al mijn vriendjes, ook al mijn berichtjes, mijn Farmville, alles. Ik krijg een foutmelding bij het inloggen dat ie opgeheven is.
L is een jaar nu. Was best zielig. Volgens vriend bleef ze gewoon door eten. Doen we dus ook niet meer. Ze was echt van slag.

Nem, wat klote van je feesboek!!!

Hoe kan dat nou?
Efje, volgens feestboek een fake name. Klopt ook wel, maar wil niet dat iedereen mijn achternaam zomaar kan zien. Bovendien ken ik mensen die al jaren op Facebook zitten met een geheel verzonnen naam of een niet kloppende achternaam.
nou wat raar, ik heb wel heel vaak dat ze vragen of mijn e-mail nog wel mijn e-mail is.

Maar dit is wel heel raar.

Kan je ze niet mailen.

Nooit een waarschuwing gehad??
Gala, ik ben ermee bezig en ik hoop snel m'n account weer terug te krijgen, maar ik denk niet dat dat voor het nieuwe jaar gaat lukken als ik ergens onderaan een wachtrij terecht kom.

Nooit een waarschuwing gehad oid.
Ojee, dan zal mijn Whiskers feesboek ook wel weg zijn. Zal vanavond eens kijken. Moet nu echt even gaan strijken.
Nem, ik vind het vreemd!

Waarom mailen ze je niet eerst dan?

Wat maakt een fake naam nou uit, als je Debby Van Achteren had ingevuld was het goed?
Ja Nu'tje, dan was het goed geweest.

Ik heb geen idee waarom ze me niet eerst hebben gemaild en vindt het ook best vreemd.

Mna, ik begon feestboek net leuk te vinden

Ik vond het ook zo leuk met jou op gezichtboek!
nou neuro, stuur ze een mail!
oooo en dan klaag ik omdat ik geen foto's kan uploaden.

Ik ga een wijntje drinken.

lekker.
Gala

Nem, wat zal ik erin zetten?

Dat ik (komtie weer!) Clyde op ze af stuur?!
Gala, moet je doen! En doe mij ook maar een wijntje!

Nu, gewoon dat ik heel lief ben en of ik pliespliesplies weer terug mag komen, dat ik nu wel een mooie achternaam ga bedenken en me heeeeeeeel goed ga gedragen. En dat ik erg graag mijn kadootjes op farmville nog wil innen zodat ik mensen voor kerst de kodiak cub en arctic fox kan sturen
Oooooooooooooooow

Zou het helpen?

Ik wil ook een wijntje!!!

Wat lullen jullie veel zeg!
A dirty mind is a joy forever
vind die kodiak cub (beer denk ik) en artic fox ook heel belangrijk.

hahaha nee weet niet wat het is.

Al moet ik zeggen dat ik ook een beetje in een zo'n spelletje zit op mijn Ipad, word je toch een beetje in meegezogen.

Maar speel niet online (al is die mogelijkheid er wel)
DS ik heb wat in te halen!

Gala, welk spelletje??
quote:DolceStrega schreef op 22 december 2010 @ 20:15:

Ik wil ook een wijntje!!!

Wat lullen jullie veel zeg!

inhalen.

en vanavond drink ik deze

schenk een heerlijk glas voor jullie in.
iets met reef (mijn eigen aquarium)

en tap zoo.
Lekker Gala!

Enne..........PROOST!!!!
oe die is lekker! Proost!!!
quote:Nemhain schreef op 22 december 2010 @ 20:25:

oe die is lekker! Proost!!!Issie wel vegatarisch genoeg?
Zoooooo, strijk is klaar. Nog niet geregeld met feesboek? Ik ben daar nooit meer. Nu even L voederen en daarna naar hyves. Even met mijn cafe bezig.
DS, die's vast wel vegAtarisch

Efje, ik heb ze gemaild, maar ik lig atuurlijk onderaan de stapel met mails gaat nog wel even duren vermoed ik.

Heb je de eerste verjaardag van L groots gevierd?
Balen Nem! Hopelijk komt het een beetje snel goed!

Verjaardag niet zo groots gevierd. Wel mooie kado's gehad. En het was erg gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven