Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Diri schreef op 15 december 2007 @ 20:42:

En natuurlijk trapt dierewier in dat prinses op de erwt echt haar ware aard op een link gooit hier argh STUPID ME!

Hahahaha

Diri is grappig!
Peas on earth!
waar Eow? Op topic/ in digiwereld of thuis in t echt?

Nu Chica op bed mikken. Laat, maar ze heeft vanmiddag even op de bank geslapen zei Chico. Dacht ik al wel want ze was al moe toen ik wegging.

Prinses, heb je teruggesmst en bel/msn wel even als Chica slaapt

Diri, , www.grappigemuts.nl
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Er moet hier en daar evn wat ge-edit worden ladiezzzzzzzzzzzzzzzz
Ik heb 1 edit gespot bij Prinses, was er nog meer Vish?

Hier ook koud brrrrrrrrrr
Ik heb zelfde edit gespot bij Eow en prinses. Niet dat het niet heel duidelijk is voor iedereen met een beetje hersencel, maar toch

Chica poetste net zelf haar tandjes en kamt haar haartjes nu

Tot zo
ja bij de Prinses en bij Eow.

Ik ga in bed Idols kijken want mijn billen vriezen hier aan elkaar vast brrrrrrrrrrrrrrrr
* blaast zachtjes warmte tussen de Vishenbillen *

Aan elkaar vriezende billen lijken me zo vervelend!

Ik heb heel hard gehuishouderd. Ik erger me groen en geel aan die klotevinger en de man die er aan vast zit, en poetsen helpt dan

a. om je huis schoon te krijgen

b. om woede en agressie te kanaliseren

c. duidelijk te maken hoe groot het contrast is tussen iemand met een zielige vinger en iemand die gewoon normaal doet.

Echt, achteraf had ik mijn bevallingen en kraamtijden veel meer uit moeten buiten. Wat nou 'snel weer op de been' en 'wat goed dat je alweer beneden bent'? Ik had het allemaal veel groter en dramatischer moeten maken. Aandacht, aandacht, aandacht!!!
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 15-12-2007 21:15
Reden: :thefinger:
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.
Gadverdámme Kess

Kheb ut koud en ben moe en de bank ligt niet lekker. Zo maar eens naar bed dus.

Ik was even aan het neuzen op wat topics en kwam weer op het november-topic terecht. En ik moet zeggen, die Origineel spoort écht niet hoor! Nu heeft ze zich weer in d`r hoofd gehaald dat d`r kind mischien/waarschijnlijk teveel bv binnenkrijgt
Bis morgen!!
Whahahahaha, Kess

Kan me voorstellen dat je het flink zat bent! En het duurt vast nog wel even.

Arme Vish! Hele warme voor jou en:

Ik heb em even voor je gejat uit het plaatjes verandertopic op Overige. Heey jouw plakverslaving aldaar lijkt voorbij trouwens, Kess Ik heb het optellen wel gezien, maar veranderen blijft leuk.

Brrr, hier ook koud trouwens, heb verwarming op 33 gezet nu en ook dikke deken over benen en wollen vest aan. Ik wil een laptop zodat ik onder dekens op de bank kan hangen.
Even snel...

Verjaardag was flut dankzij schoonvader. Schoonvader heeft ons eens even heul duidelijk gezegd dat hij vindt dat wij nu wel klaar zijn met kinderen. 3 was eigenlijk al te veel, zei ie. We moesten aan zijn leeftijd denken... (hier hoort 'een stommer dan stomverbaasde smiley, met afgezakte broek en mond vol tanden')

Volgens mij heb ik ergens iets gemist maar bij mijn weten zit hij er voor geen sok tussen bij dat kinderen maken/krijgen/grootbrengen!

Heb 'm dat heel duidelijk gezegd en toen zijn we gegaan. Ben helemaal klaar met hem. Schoonmoeder zat er naast en keek ernaar. Tja...

Denk dat ik maar eens wat kdv'en/gastouders ga screenen voor de maan-en dinsdagen.

En toen reden we naar huis en op 200 meter van huis vond ik al dat het verdacht donker was op straat en waarom had niemand binnen de kerstverlichting aan?

Toen we de hoek om reden ging er bij mij een lampje branden (in tegenstelling tot wat ik thuis aantrof): stroomstoring in het dorp.

Leuk als je thuis komt met 3 hongerige, moe-e kinderen. Op zoek naar kaarsen en toestanden. 2 uurtjes later gelukkig weer wel licht.
Oh, Pep, truste dan ook

en, teveel BV kan niet. Heeft iemand vást al genoemd aldaar

Oh ik zie een Lunapost opdoemen, even lezen..
Whoehhahahahahahahaaaa

Ik krijg net Pep's 'we've been elfed' mail binnen

Zelfs zo is Wup nog eetbaar Vind alleen wel dat je t andersom had moeten doen hoor, nu heeft Wup tietjes en jij helegaar niet
Ik ga er morgen meteen ook een maken

Luna, jeeee, wat naar! Hele rottige reactie van je schoonvader. Ik zou zeker iets gaan zoeken (daar gaat het hem dus om kennelijk?? Misschien vindt hij het vermoeiend, oppassen?), in elk geval als backup, mocht het niet uitgepraat worden. Doet hij natuurlijk precies op een moment dat Lunaman er niet bij is zeker? Hoe zou die gereageerd hebben? Ben benieuwd wat hij zegt als hij het hoort!!! Stroomstoring niet leuk ook, zeker met hongerende vermoeide frummels Liggen ze allemaal te slapen inmiddels?
Lunaman was er wel bij en is ook boos geworden.

Denk idd dat het om het oppassen gaat, maar...dat is nooit een vraag van ons geweest. Zij hebben dit indertijd zelf voorgesteld en mijn bezwaren van tafel weggeveegd. Nog voor de tweeling geboren was, heb ik nog eens gezegd dat ik wel andere opvang zou zoeken omdat ik me kon voorstellen dat het dan zwaar zou worden. Toen wou hij er niet van horen.

En nu is hij dus niet mans genoeg om eerlijk te zeggen dat hij/zij het niet trekken.

En daar ben ik dus vooral boos om. Zij wilden oppassen.

Ga morgen ook mijn jongens 'elfen'. Jullie zijn leuk, Pepsel.
En om hem dwars te liggen gaan Lunaman en ik nu voor een elftal.

Zal 'm leren.
Luun Ik geloof dat mijn mond zou openvallen bij dit soort opmerkingen. Waar komt dat nou ineens vandaan? Vervelend, zeg! Hoe reageerde je schoonvader op jouw opermking dat hij er niets mee te maken heeft? Ben benieuwd hoe dit nu uitgepraat gaat worden. Blegh, wat stom.

En dan thuiskomen in het donker..... Ergens wel romantisch en kerstmisserig, natuurlijk. Koud en donker, kaarsjes en dekentjes. Maar ja, dat is als je samen bent en de koelkast verder goed gevuld is met lekkerigheidjes en de drank rijkelijk kan vloeien. Niet als je met drie hongerige kinderen thuiskomt. Nog maar eens een
Loretta is De Mol. Punt.
Even heel praktisch qua opvang: ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar vanaf drie óf vier kinderen in één gezin (weet het niet meer precies) is het rendabeler om een professionele nanny aan huis te laten komen, dan om alle kinderen naar een kdv te brengen. Geen idee of je iets kunt, of wilt met die info, maar daar dacht ik aan toen je met je elftal aankwam.

Elf-tal, ook leuk om te elfen, als jullie over een paar jaar compleet zijn. Elf, ik zou er nog wel een paar twee- of meerlingen bij doen hoor, anders ben je wel heul lang en veul zwanger.
Loretta is De Mol. Punt.
Hahaha, Kess, dat dacht ik ook meteen bij elftal opmerking: meerlingen doen en elven Elf elven is erg veel elf

Luna, echt heel naar! Het is ook een beetje veronderstellen dat jullie zelf niet zouden bedenken dat je in geval van meer kinderen een andere oplossing zou zoeken. Komt een beetje over alsof jullie maar denken dat je al je (elf ) kinderen maar bij hen kan dumpen wanneer je wilt ofzo. Terwijl je juist hebt gedaan wat zij zelf wilden. Ik heb een deja vu hierover maar weet niet waarom of met wie...gek

even posten maar, van gedachtentrein afgeflikkerd nu
K zit met PopdeA te msnen...terwijl ik net had afgesproken met zelf dat ik hele week voor 23.00 naar bed zou gaan...
Maar je kunt mij WEL de schuld geven dan... Inad even goede therapeute

trouwens.... denkt Inad dat de prinses op een aardappel slaapt...? Je schrijft steeds PopdeA...?! Prinses op de Aardappel, Prinses op de Aardbei, Prinses op de Avocado...
Peas on earth!
sjittt

dat zie ik echt nu pas

whahahahaha

Prinses op de aardbei, want te mooi en lief voor een erwt
En NU ga ik slaaapen. Op mijn zij ipv op fruit en groente of op Chica al is dat in 2,5 jaar nog noooit gebeurd Wel vaak andersom
quote:Inad schreef op 16 december 2007 @ 00:42:

sjittt

dat zie ik echt nu pas

whahahahaha

Prinses op de aardbei, want te mooi en lief voor een erwt

Inad is lief!

Denk wel dat een aardbei meer vlekken maakt in het beddegoed dan een erwt... maar ja, daar hebben prinsessen lakeien en huishoudsters voor!

Lekker slapen allemaal!
Peas on earth!
* gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

En, het is nog erger dan het lijkt, want; néé. niet van 01.00 tot 7.00 geslapen en gewekt door Chica, maar: zelf om 3.24 klaarwakker en kon de slaap gewoon niet meer vatten. Om 5 uur er maar uitgerold en op de bank liggen lezen. Chica kwam om 7.11 de huiskamer binnen gewandeld, helemaal verbaas dat haar moeder al wakker was en in de 'andere kamer' zat.

zucht

vanavond maar heeeeel vroeg erin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven