Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahaha Prinses! Gewoon allebei hetzelfde type kater! Maar ik kan maar beter het kattenluikje dichttimmeren begrijp ik?

Star, Idols is best sneu jah maar zo bij je ouders heeft het wel wat. Het ouwe vertrouwde zaterdagavondgevoel zeg maar. Hoe doen jullie dat dan met Ceetje? Die slaapt daar en dan neem je haar mee naar huis? Of blijft ze slapen? Of bleef Starman thuis bij Ceetje en ging jij naar je ouders? Dat is ook best sneu eigenlijk

Eow wo bist du? Hoe gaat het met H.E.L.D.?
Mini-Elf slaapt en ik moet gaan douchen maar kan me er niet toe zetten....
Jaaaaaah, allemaal Starfoto`s op New Style!! Snel kaikeh....
quote:peppie schreef op 16 december 2007 @ 10:20:

Whahaha Prinses! Gewoon allebei hetzelfde type kater! Maar ik kan maar beter het kattenluikje dichttimmeren begrijp ik?

Haha geloof wel verre familie, maar toch niet helemaal hetzelfde type hoor (als ik het goed van Inad heb begrepen). Onze katers hebben nog steeds ruzie om een gezamenlijk eiland, waar ze allebei een stukje van bezitten.

En jaaa... kattenluikje moet met enOrm hangslot dicht!

Peas on earth!
Hahahaha hele New Style gepimpt met mezelf

Ja Starman bleef thuis bij Ceetje. Eigenlijk niet zo sneu, want hij haat Idols en gaat dan de hele tijd stom commentaar zitten geven zodat ik de helft mis En boven kijken vind ik ook weer niet leuk dan.
Leuke foto`s Star! Maar je bent echt zo anders dan ik dacht, geen idee waarom eigenlijk!
Je had me toch al eens op foto's gezien?
Nee dan kun je beter een paar huizen verderop gaan zitten Star

Ach so Prinses, dan snappikum. Ook ruzie om die koffie trouwens
Ja pesies Star, daarom snap ik ook niet helemaal waarom je nou zo anders lijkt.... Wel positief tuurlijk, maar anders
Ja ja lul je er maar uit

Ja ouders wonen toch in hetzelfde dorp
Nah, ik zie helegaar geen tietuh bij Wup hoor! En bij meselluf ook niet maar dat klopt wel
Is het babydanssetje al uitgeprobeerd eigenlijk Star? En jaja, alleen op eierloze dagen
Ik heb een erg leuk kerstliedje van Macy Gray ontdekt, Winter Wonderland
Ja dat schrijf ik natuurlijk alleen op de sekspijler.
Ja en daar kom ik met m`n seksloze bestaan nou nooit

Nu écht even douchen!
Ik heb een klusje gevonden hoor; alvast adreslabels schrijven zodat m`n kerstkaarten áls ze nog binnenkomen gelijk de deur uit kunnen
Huh, hoe kan je nu geen tieten zien? Wupje schud er zelfs mee! Jij bent het mannetje en hij zij het vrouwtje. Of heb je meerdere versies gemaakt?

Haai, P., ga je zo wel even smsen. Heb al bijgelezen op je topic. Voorzichtig goed nieuws dus? Wakker liggen was niet echt om jouw kater hoor, meer om eigen kater én gelukkig ok wat leuke gedachten enzo, geen groot drama.

Houd t even kort, want mn moeder kan elk moment komen en die vindt toch al dat ik teveel achter de compu zit.

Chica en ik zitten hier op ons zondagse best op haar te wachten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh, nu ik op het schudden let zie ik het ook Inad. Maar wie lét daar nou op!?

Jouw moeder vindt je dus ook een ontaarde moeder omdat je zoveel achter de computer zit?
.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Wow wat ontzettend stoer en geweldig en gaaf en ook wel heel erg spannend denk ik!
Heel spannend! Bedje is zonet in elkaar gezet, ga het straks opmaken en krijg spontaan last van verlate nesteldrang. Wil alleen maar schoonmaken, kleertjes wassen en tutten met babyspulletjes.
Ik geef je geen ongelijk! Het werkt bijna besmettelijk

Mogen jullie hem meteen 's ochtends halen? Of weet je nog niet wat er precies gaat gebeuren? Krijg je ook nog iets van verlate kraamhulp?
We hebben morgenavond een ontslaggesprek, en dan gaan we hem dinsdag eerst nog even in bad doen denk ik en voeden, in het ziekenhuis en dan mag hij mee!!!!

Uitgestelde kraamzorg krijgen we niet. We mogen wel, maar dan moeten we het helemaal zelf betalen, aangezien we het niet vergoed krijgen van de verzekering. En dat kost rond de 40,- per uur geloof ik. En we redden het ook prima zelf. We weten hoe een baby werkt en zo'n kraamhulp kan ons volgens mij niets nieuws vertellen.

Het wordt nog wel even lastig qua voeden, want hij kan nog niet alles zelf uit de borst drinken. Eigenlijk is alles precies hetzelfde als toen Juna thuiskwam. Ze zijn even groot en uit de borst drinken is voor beiden een probleem. Maar weet uit ervaring dat dat ook wel weer goed komt als hij wat groter wordt, dan kan hij al snel beter drinken. Maar moet dus wel veel kolven en in de weer met flesjes en max 2x per dag aanleggen.

Hij lijkt ook gewoon echt heel erg veel op Juna qua uiterlijk, dat is wel grappig.

En Eowman moet gewoon werken deze week, da's wel jammer. Maar het is zijn laatste week, dus daarna is hij vrij.

Vanochtend zijn mijn ouders meegeweest naar het ziekenhuis. Mijn moeder heeft hem voor het eerst vastgehouden, huilen natuurlijk

Mijn ouders zijn zó lief. Heb tas met kadootjes gekregen, jasje en kleertjes voor Juno, boekjes voor Juna, geurtje voor Eowman en de nieuwe HP voor mij.

Ben helemaal hyper Is het te merken?
Ben even in Theehuis New Style geweest, maar leuke foto's allemaal! Liep echt achterlijk achter, maar heb alles even gespot. Chica wordt ook al een hele dame zeg! En hippe schoenen! En mooie bomen, treinsporen, kindjes en benen gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven