Schoonvader is een hypocriet!

29-11-2010 21:00 111 berichten
Gewist voor herkenning
ww
Alle reacties Link kopieren
Dus álles voor een wietje?

Misschien dat dat - een van de - punten is wat zijn vader zo stoort.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ooo wacht, je zit in Zuid-Amerika. Ja, daar is blowen echt een doodzonde! ik ben daar ook geweest en heb een goeie vriendin die echt spontaan door haar familie verstoten zou worden als die erachter kwamen dat ze dat wel eens doet.

die mensen hebben gewoon hele andere waarden dan jij, punt. en er is niks dat jij kan doen of zeggen om hen er anders over te laten denken. lekker je vriend meenemen naar NL of naar een land verhuizen waar jullie geen last van ze hebben (klinkt voor mij alsof jullie gewoon met te veel mensen op een te klein stukje zitten)
jj
ss
Het is ook nog maar voor even allemaal .. max een jaar anderhalf jaar.. dan beginnen we voor ons zelf. Heerlijk! Hij komt me nu halen. "Zucht" en het is hoogseizoen dus enorme file ! Dat wordt toch wel een uur in die kabine zitten met van alles op ons geweten.. en straks thuis komt het gesprek want zoon heeft vader al gebeld om te praten of het is ongemakkelijk zwijgen of een monoloog.. of een discussie No se! tijd zal het leren chaooo
Feliz Navidad!
quote:Very Cherry schreef op 30 november 2010 @ 11:33:

Jouw vriend zat écht niet in de les op de universiteit die avond Nee, dat geloof ik ook niet .
quote:Sjim2008 schreef op 30 november 2010 @ 19:11:

[...]

ZO en hoe weet jij dat?Dat kun je op je klompen aanvoelen.
TO heeft nog heel wat te leren.
ww

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven