versiercursus?..

22-12-2010 20:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd lees en hoor ik steeds meer over een online versiercursus voor vrouwen gegeven door ene Geert uit België.

Als we deze man moeten geloven doen we een heleboel verkeerd en kan hij er voor zorgen dat de man die we willen door zijn methode op je verliefd zal worden en dat hij voor altijd bij je zal willen blijven.

De cursus kost je 29 euro en nou ben ik benieuwd wat je voor dat geld krijgt en of er hier vrouwen zijn die de cursus gedaan hebben en er enig succes mee geboekt hebben......
Het lijkt mij stug dat je door die methode iemand kan krijgen en kan houden die dat niet voor die tijd al wilde.

Je kan best leren versieren en er zijn natuurlijk ook zat tips om een relatie goed te houden, maar als je om te beginnen iemands type al niet bent dan houdt 't al heel snel op, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik hoor en lees toch vrij veel, maar over deze cursus nog niets! typisch hoor...

Ik ruik wel iets! Reclame!
Ik zag ook iets op tv bij een 1 of andere make over show. Maar 1 man wil wel even gaan zeggen hoe wij ons moeten gedragen volgens hem? Krijg ik gelijk de kriebels van.. Niet iedereen benader je hetzelfde, er bestaat niet 1 methode die wonderen verricht!
Ik vind het ook allemaal een beetje commercieel ruiken... Vandaar dat ik me afvroeg ofer iemand ervaring mee heeft...
Als je; versiercursus geert intypt bij Google, zie je meer dan 2 pagina`s vol over de cursus, maar verder geen ervaringen... De man beweerd dat we het al jaren verkeerd doen, maar wat we nou verkeerd doen krijg je pas te horen na de 29 euro natuurlijk...
Hij lepelt vast een verkorte, iets aangepaste versie van het boek 'The Rules' op. En stel dat het zou werken, die trucjes. Verliefd verloofd getrouwd. Hoe zou het 'nog lang en gelukkig' er dan uit zien...?

Verleiden is n spel ja, maar zo'n cursus lijkt mij meer 'leren toneelspelen'.
Ik ben ook erg benieuwd wat je daarvoor krijgt! Iemand vertelde me laatst over die cursus en toen ben ik ook even gaan zoeken. Op de website staat een enorme lap tekst met een opsomming wat je er allemaal van zult leren... 29 euro is niet heel duur, maar betwijfel of het gaat werken :-)
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Dat is net als online leren hoe je moet fietsen of auto rijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven