Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 december 2007 om 22:12
Vleer, thanks for the explanation...
Xan, nee dacht dat Sunshine en nog meer mensen op pad gingen vanavond, maar geloof achteraf dat het alleen sunshine was...haha sorry
RP meneer is leuk en weet goed te verleiden geloof ik...haha No worries hoor, ga niks uitspoken vanaovnd, zou hem eerst op neutraal terrein willen zien, maar krijg toch wel beetje kriebels van hem...haha of heb ik gewoon zin? (oh wat zeg ik nu....haha toch nog de wijn van gister denk ik!)
Xan, nee dacht dat Sunshine en nog meer mensen op pad gingen vanavond, maar geloof achteraf dat het alleen sunshine was...haha sorry
RP meneer is leuk en weet goed te verleiden geloof ik...haha No worries hoor, ga niks uitspoken vanaovnd, zou hem eerst op neutraal terrein willen zien, maar krijg toch wel beetje kriebels van hem...haha of heb ik gewoon zin? (oh wat zeg ik nu....haha toch nog de wijn van gister denk ik!)
zaterdag 15 december 2007 om 22:14
Oh shit en nu vraagt een andere jongen waar ik al wat mee gemaild heb of ik wil chatten, dit is niet handig....kan ik die chatman even tijdelijk uitschakelen of zo? Heb al eerder niet op een chatverzoek gereageerd (per ongeluk) en anders denkt hij weer dat ik niet geinteresseerd ben... 2 mannen tegelijk wordt ook lastig...
zaterdag 15 december 2007 om 22:17
Xan heeft besloten niet te gaan, zou ik met de auto moeten....kan hem daar wel laten staan....taxi terug, maar dan zit ik morgen weer om m'n auto weer op te halen. Nee, ik sla dit keer eens over....
Puist op kin? Beetje mortel erop misschien? Dekt prima hoor, alleen het afbikken gaat wat minder....'t molt gelijk je hele kin en kan je je voorlopig niet meer tonen in de kroeg. Geen goed idee dus.
Puist op kin? Beetje mortel erop misschien? Dekt prima hoor, alleen het afbikken gaat wat minder....'t molt gelijk je hele kin en kan je je voorlopig niet meer tonen in de kroeg. Geen goed idee dus.
zaterdag 15 december 2007 om 22:18
quote:liefmeisje2 schreef op 15 december 2007 @ 22:14:
Oh shit en nu vraagt een andere jongen waar ik al wat mee gemaild heb of ik wil chatten, dit is niet handig....kan ik die chatman even tijdelijk uitschakelen of zo? Heb al eerder niet op een chatverzoek gereageerd (per ongeluk) en anders denkt hij weer dat ik niet geinteresseerd ben... 2 mannen tegelijk wordt ook lastig...Gewoon zeggen dat je nu geen tijd hebt LM, eerlijkheid duurt het langst...
Oh shit en nu vraagt een andere jongen waar ik al wat mee gemaild heb of ik wil chatten, dit is niet handig....kan ik die chatman even tijdelijk uitschakelen of zo? Heb al eerder niet op een chatverzoek gereageerd (per ongeluk) en anders denkt hij weer dat ik niet geinteresseerd ben... 2 mannen tegelijk wordt ook lastig...Gewoon zeggen dat je nu geen tijd hebt LM, eerlijkheid duurt het langst...
zaterdag 15 december 2007 om 22:28
nee, kan toch niet zeggen dat ik geen tijd heb.... vind ik ook zo bot overkomen, en heb hem vanavond een uitgebreide mail terug gestuurd. Ik negeer hem maar evn en maak het morgen wel weer goed met een goedmaak-mailtje...
Jeetje heb het opeens druk met al die RP-mannen en dan te bedenken dat ik gister midden in de kroeg nog heb gejankt om FBM, aangezien vriendinnetje me even streng heeft toegesproken...pff dat gevoel om FBM zal nog wel even voortduren hoor, ondanks deze RP mannen... maar goed.
Xan niet meer op stap?
Jeetje heb het opeens druk met al die RP-mannen en dan te bedenken dat ik gister midden in de kroeg nog heb gejankt om FBM, aangezien vriendinnetje me even streng heeft toegesproken...pff dat gevoel om FBM zal nog wel even voortduren hoor, ondanks deze RP mannen... maar goed.
Xan niet meer op stap?
zaterdag 15 december 2007 om 22:43
zaterdag 15 december 2007 om 22:50
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 22:43:
haha deze is funny
http://producten.hema.nl/Haha!, leuk bedacht ja...
haha deze is funny
http://producten.hema.nl/Haha!, leuk bedacht ja...
zaterdag 15 december 2007 om 22:54