Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 23:23:

Prinses heeft een dipje Hey!, wat is er?
Hmm... ex uit exen-la doet erg hardnekkige pogingen om weer uit de la te komen (met andere woorden: heeft ticket geboekt om naar mij toe te komen), terwijl ik dat niet wil... Op zich: so what? (want ik wil niets meer) Maarr... anderen om me heen zeggen niet zeker te weten of ik wel zo sterk ben, en m'n kerstvisite zegt nu zelfs: als ie komt (en in jouw huis is), dan komen wij niet met kerst...

Terwijl ik hem hier helemaal niet wil hebben... maar tis niet leuk dat visite uberhaupt DENKT dat ik hem nog in huis toelaat...

Nouja... beetje warrig... snappen jullie 't nog...?
Peas on earth!
(en voor de duidelijkheid... ex zou huis echt niet inkomen... daar twijfel ik NIET over)....
Peas on earth!
Heb jij dat je ex duidelijk gemaakt Prinses? Dat hij er beslist NIET inkomt??? Beetje vreemd dat hij zomaar een ticket boekt om over te komen, zonder duidelijk overleg. M.a.w. hij dringt zich naar jou op...

Aanvulling: Wat denkt hij wel niet zeg! (Xan is een beetje boos aan het worden....)
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:32:

Heb jij dat je ex duidelijk gemaakt Prinses? Dat hij er beslist NIET inkomt??? Beetje vreemd dat hij zomaar een ticket boekt om over te komen, zonder duidelijk overleg. M.a.w. hij dringt zich naar jou op...

Ex weet dat al maaaanden... weet ook dat ie er hier NIET inkomt, maar zegt met mij te willen praten (ex heeft blok voor kop)... Hij zegt ergens anders te zullen logeren...

Ik vind het gewoon ook vooral niet leuk dat mensen die mij goed kennen, denken dat ik hem nog WEL hier laat slapen
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:32:

Aanvulling: Wat denkt hij wel niet zeg! (Xan is een beetje boos aan het worden....)

Dat vraagt prinses zich ook af... wat denkt ie wel niet..?!

Prinses voelt nu ook lichtelijke paniek... want heeft net toch maar gebeld om nogmaals (DRIE keer) te zeggen: ik wil niet dat komt...

Maar geloof dat het niet doordringt...
Peas on earth!
En waarom wil Ex met jou praten? Heeft hij daar reden voor? Maak 'm duidelijk dat jij daar totaal geen behoefte aan hebt, en dat je 'm beslist NIET wil zien. Jéé, wat een eikel zeg! (sorry)
Straks moet jij je huis nog ontvluchten omdat hij voor de deur staat...kom nou zeg!....moet niet gekker worden hoor!
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:42:

En waarom wil Ex met jou praten? Heeft hij daar reden voor? Maak 'm duidelijk dat jij daar totaal geen behoefte aan hebt, en dat je 'm beslist NIET wil zien. Jéé, wat een eikel zeg! (sorry)

Ex heeft berg misstappen gemaakt, zowel TIJDENS als NA relatie. Ex wil praten want:

* eigen schuldgevoel wegpraten

* zichzelf verantwoorden

* goedpraten

* hoop op hernieuwde relatie

* hoop op 'en ze leefden nog lang en gelukkig'

En 'Jee wat een eikel zeg' is passende conclusie...

Overigens heeft De Eikel wel al een ticket geboekt en betaalt en kost 't hem dus sowieso geld (gnagna )
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:49:

Straks moet jij je huis nog ontvluchten omdat hij voor de deur staat...kom nou zeg!....moet niet gekker worden hoor!Ik ga zeeeeeeker niet mijn eigen huis uit. Ex overigens niet gevaarlijk in de zin van agressie of iets dergelijks. Wel geval van BordVoorKop, Opdringerig, Aanhoudend, Vasthoudend, NietWillenAccepteren...
Peas on earth!
Nou ja zeg! Wat een l*l! Nogmaals, niet toelaten hoor, hoop dat je sterk genoeg bent om dit aan te kunnen. Wat heeft die gozer een plaat voor z'n hesses....
Vervelend dat mensen die je goed kent denken dat je niet sterk genoeg bent. Zij moeten jou nu zo langerzamerhand kennen....

En dat zelfs je bezoek wegblijft als HIJ komt, dan begrijp ik dat ze hem totaal niet mogen....
Jemig, prinses, vervelend zeg !
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:53:

Nou ja zeg! Wat een l*l! Nogmaals, niet toelaten hoor, hoop dat je sterk genoeg bent om dit aan te kunnen. Wat heeft die gozer een plaat voor z'n hesses....

Das lief

Sterk genoeg wel hoor, maar gewoon rot en naar dat ie zelf die exen-la openduwt, terwijl het net wel lekker ging allemaal (na best nare periode, relatie nu ongeveer 5 maanden geleden verbroken, was relatie van 5 jaar).
Peas on earth!
Oh wat erg! Loop foto's uit te wisselen met RP1, maar hij is zoooooooo niet mijn type, dat probeer ik hem nu duidelijk te maken, maareh..... hoe zeg je dat zonder al te bot te zijn!! oeps!
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 23:56:

Vervelend dat mensen die je goed kent denken dat je niet sterk genoeg bent. Zij moeten jou nu zo langerzamerhand kennen....

En dat zelfs je bezoek wegblijft als HIJ komt, dan begrijp ik dat ze hem totaal niet mogen....Ja... das inderdaad nog het vervelendste. Bezoek heeft goede reden om weg te blijven... hij heeft hun dochter erg gekwetst... (visite=ouders dus). Maar tis niet leuk om te horen dat zij inschatten dat er een gerede kans is dat ik 'm WEL binnenlaat. Zij vragen zich dus af of ik wel sterk genoeg ben...
Peas on earth!
quote:liefmeisje2 schreef op 15 december 2007 @ 23:59:

Oh wat erg! Loop foto's uit te wisselen met RP1, maar hij is zoooooooo niet mijn type, dat probeer ik hem nu duidelijk te maken, maareh..... hoe zeg je dat zonder al te bot te zijn!! oeps!Ow...LM, da's lastig....gewoon eerlijk zijn hoor.....da's het beste! Gewoon: "Sorry, maar je bent mijn type niet" Of zoiets....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 00:00:

[...]

Ja... das inderdaad nog het vervelendste. Bezoek heeft goede reden om weg te blijven... hij heeft hun dochter erg gekwetst... (visite=ouders dus). Maar tis niet leuk om te horen dat zij inschatten dat er een gerede kans is dat ik 'm WEL binnenlaat. Zij vragen zich dus af of ik wel sterk genoeg ben...Kut kut zeg! Overleg met je ouders wat je in dit geval het beste kan doen! Het lijkt me dat je ouders achter je staan en de situatie begrijpen. Desnoods bij je ouders kerst vieren?
Ik ga slapen mensen, Prinses sterkte hiermee !!
quote:Miranda01 schreef op 16 december 2007 @ 00:10:

Ik ga slapen mensen, Prinses sterkte hiermee !!Truste Miran
Ik vertik het gewoon om weg te gaan en mijn leven op die manier door hem te laten beinvloeden... (prinses erg van principes en koppig;-)). Evenals dat ik weiger m'n telefoonnummers te veranderen. Tsja... misschien geval van Overmatige Koppigheid...?
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 16 december 2007 @ 00:10:

Ik ga slapen mensen, Prinses sterkte hiermee !!

Truste Miran!

Prinses gebruikt topic even als therapiesessie en vindt 't fijn dat Xander meedenkt, want erg zinvolle opmerkingen Xan... dat helpt!
Peas on earth!
Xan gaat trouwens niet meer de kroeg in...?
Peas on earth!
Nee, anders was Xan zeker al in de kroeg!

Fijn eigenlijk zo'n topic....van alle markten thuis.....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 00:13:

Ik vertik het gewoon om weg te gaan en mijn leven op die manier door hem te laten beinvloeden... (prinses erg van principes en koppig;-)). Evenals dat ik weiger m'n telefoonnummers te veranderen. Tsja... misschien geval van Overmatige Koppigheid...? Nee, maar moet jij je kerst dan laten verpesten door die kloothommel? Nee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven