Vakantieveilingen
vrijdag 24 december 2010 om 15:05
Tis is leuk, maar er zit wel een "adder" onder t gras..nl, de klok verspringt steeds, dus die laatste 5 minuten duren in werkelijkheid soms wel 8 minuten, dus blijft de prijs oplopen en ik vraag me ook af of t altijd particulieren zijn die bieden.
Ja, ik heb er 2x met mijn neus bovenop gezeten..omdat ik niet alles vertrouwde. Vandaar dat ik dat weet (nouja, denk te weten)
Ja, ik heb er 2x met mijn neus bovenop gezeten..omdat ik niet alles vertrouwde. Vandaar dat ik dat weet (nouja, denk te weten)
vrijdag 24 december 2010 om 16:14
Ik ben onlangs met succes via Vakantieveilngen aan goedkope kaarten voor Holiday on Ice gekomen. Ging perfect. Het duurde wel wat rondes voordat ik beet had door op het allerlaatste moment een bod uit te brengen, maar ik was er erg blij mee dat ik ze had. We hebben een mooie avond gehad voor 35 euro per twee kaarten, die normaal ruim 40 euro per stuk kostten.
Ik heb wel gelezen dat met hotels boeken het soms minder goed gaat, doordat je binnen een bepaalde termijn in dat hotel moet gaan logeren. Mensen die willen boeken, hebben dan een arrangement via vakantieveilingen gekocht, maar kunnen niet meer boeken omdat het hotel al vol zit. Ja dan ben je je geld kwijt, lijkt me niet zo'n succes dus.
Ik heb wel gelezen dat met hotels boeken het soms minder goed gaat, doordat je binnen een bepaalde termijn in dat hotel moet gaan logeren. Mensen die willen boeken, hebben dan een arrangement via vakantieveilingen gekocht, maar kunnen niet meer boeken omdat het hotel al vol zit. Ja dan ben je je geld kwijt, lijkt me niet zo'n succes dus.
dinsdag 28 december 2010 om 23:15
Heb dat inderdaad gehad met een workshop. Was een half jaar geldig, maar zat dus helemaal vol op de zaterdagen. Ze maakten er gelukkig geen probleem van en planden ons in op de eerstvolgende vrije zaterdag.
Je kunt natuurlijk altijd eerst even het hotel bellen om te vragen of de desbetreffende datum geboekt kan worden. Ik heb al regelmatig via vakantieveilingen gekocht, geen problemen mee gehad. Mijn moeder zweert er helemaal bij! Koopt er toch wel een keer of 4 per maand iets. Van etentjes, tot overnachtingen, tot toegangskaarten voor iets. Meestal geeft ze het dan iemand kado voor de verjaardag.
Je kunt natuurlijk altijd eerst even het hotel bellen om te vragen of de desbetreffende datum geboekt kan worden. Ik heb al regelmatig via vakantieveilingen gekocht, geen problemen mee gehad. Mijn moeder zweert er helemaal bij! Koopt er toch wel een keer of 4 per maand iets. Van etentjes, tot overnachtingen, tot toegangskaarten voor iets. Meestal geeft ze het dan iemand kado voor de verjaardag.