Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 16 december 2007 om 11:49
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 11:34:
Wauw... zelfs het kerstplannenbureau van drs. P op de Erwt kan niet tippen aan deze planning! Gezelligheid, rust, mogelijke romantiek, mogelijkheid tot aanpassing van plannen, familie... alle benodigde aspecten voor kerst zijn in dit plan verwerkt!
Drs. P op de Erwt verwijst Xander dan ook naar HM!
Enne... mochten uw kickbokskwaliteiten van pas komen, laten Prinses en de haren dat zeker weten!
Enne... wauw.. heb je echt ALLE 12 pagina's teruggelezen?!
HM was zelf ook zeer tevreden over haar kerstplanning!
En heeft idd alle 12 (!!!) pagina's teruggelezen!!! (Dus als ik zo in tijdnood kom met douchen, kleren uitzoeken, eten, make-uppen, enz is het jullie schuld! Gelukkig heb ik nog tot 14.00 uur en hier in bed ligt een kledingadvizeuse (al moet ik die eerst nog wakker zien te krijgen!)
Wauw... zelfs het kerstplannenbureau van drs. P op de Erwt kan niet tippen aan deze planning! Gezelligheid, rust, mogelijke romantiek, mogelijkheid tot aanpassing van plannen, familie... alle benodigde aspecten voor kerst zijn in dit plan verwerkt!
Drs. P op de Erwt verwijst Xander dan ook naar HM!
Enne... mochten uw kickbokskwaliteiten van pas komen, laten Prinses en de haren dat zeker weten!
Enne... wauw.. heb je echt ALLE 12 pagina's teruggelezen?!
HM was zelf ook zeer tevreden over haar kerstplanning!
En heeft idd alle 12 (!!!) pagina's teruggelezen!!! (Dus als ik zo in tijdnood kom met douchen, kleren uitzoeken, eten, make-uppen, enz is het jullie schuld! Gelukkig heb ik nog tot 14.00 uur en hier in bed ligt een kledingadvizeuse (al moet ik die eerst nog wakker zien te krijgen!)
zondag 16 december 2007 om 11:51
zondag 16 december 2007 om 11:55
quote:Xander68 schreef op 16 december 2007 @ 11:49:
Lekker makkelijk P. op de E. ......Xan trapt dáár niet in.....
Hehehe... jammer
Enne jaaaa dat dekbed is zeeeker van de Ikea! Die heb je dus ook?! (prinses wordt beetje hyper van die rare psychedelische stippen en gaat voor rustgevende strepen).
Hmm... ik wil een afwasmachine... (of een man die van afwassen houdt). En heb dus nog geen boom gekocht...
Lekker makkelijk P. op de E. ......Xan trapt dáár niet in.....
Hehehe... jammer
Enne jaaaa dat dekbed is zeeeker van de Ikea! Die heb je dus ook?! (prinses wordt beetje hyper van die rare psychedelische stippen en gaat voor rustgevende strepen).
Hmm... ik wil een afwasmachine... (of een man die van afwassen houdt). En heb dus nog geen boom gekocht...
Peas on earth!
zondag 16 december 2007 om 11:57
zondag 16 december 2007 om 11:57
zondag 16 december 2007 om 11:59
zondag 16 december 2007 om 11:59
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 11:55:
[...]
Hehehe... jammer
Ja, heb ik ook! Echt toeval...nou ja, toeval.....wat je al zei: "Half Nederland heeft zo'n dekbed". Jammer, dacht uniek te zijn.....
Uniek ben je eigenlijk pas als je NIET naar Ikea gaat
Xan heeft een afwasmachine, P.op de E. kan haar vaat dumpen bij Xan.
[...]
Hehehe... jammer
Ja, heb ik ook! Echt toeval...nou ja, toeval.....wat je al zei: "Half Nederland heeft zo'n dekbed". Jammer, dacht uniek te zijn.....
Uniek ben je eigenlijk pas als je NIET naar Ikea gaat
Xan heeft een afwasmachine, P.op de E. kan haar vaat dumpen bij Xan.
zondag 16 december 2007 om 12:01
www.merkkleding.nl wel leuke site met shirtjes btw
zondag 16 december 2007 om 12:02
zondag 16 december 2007 om 12:04
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 11:56:
Geloof dat mijn middagje winkelen ook niet wat wordt.. Moeders is al met vaders de deur uit gegaan. Gaan gezellig samen naar de kerstmarkt. *romantisch samen gluhwijn drinken*
Hmmm...mooi is dat!
Ruim 8 kilometer hardlopen is best pittig ja....Xan gaat dat niet lukken hoor. Vroeger had ik nog genoeg conditie toen ik zwom en aan judo deed....in 2008 maar weer eens wat gaan doen....fitness ofzo....beetje trainen kan geen kwaad
Geloof dat mijn middagje winkelen ook niet wat wordt.. Moeders is al met vaders de deur uit gegaan. Gaan gezellig samen naar de kerstmarkt. *romantisch samen gluhwijn drinken*
Hmmm...mooi is dat!
Ruim 8 kilometer hardlopen is best pittig ja....Xan gaat dat niet lukken hoor. Vroeger had ik nog genoeg conditie toen ik zwom en aan judo deed....in 2008 maar weer eens wat gaan doen....fitness ofzo....beetje trainen kan geen kwaad
zondag 16 december 2007 om 12:06
Geloof idd dat het spijkerbroek wordt met shirtje, t is zondagmiddag tenslotte, ik ga gewoon voor een beetje stoer!
Nou nog afwachten wat leuke jongen aanheeft... HM heeft een voorkeur bij jongens voor beetje stoer/ hip, leuke jongen heeft bij de afgelopen dates zowel stoer/ hip gedragen (sneakers, mooie spijkerbroek, leuke polo over longsleeve) als netjes (nette schoenen, dito spijkerbroek, blousje). HM knapt zeker niet af op netjes, maar hoopt vandaag op stoer!!! Hmmm...
HM heeft trouwens een heel vet dekbed van de Ikea. Al jaren oud, maar naast het nieuwe roze dekbed toch wel erg favoriet. Het is een witte met gekleurde mannetjes erop (mhhh ik denk niet dat jullie nu een goed beeld krijgen, maar ik kan het niet anders omschrijven).
Ik ga maar eens douchen, en dan een definitief besluit nemen over kledingkeuze!
Nou nog afwachten wat leuke jongen aanheeft... HM heeft een voorkeur bij jongens voor beetje stoer/ hip, leuke jongen heeft bij de afgelopen dates zowel stoer/ hip gedragen (sneakers, mooie spijkerbroek, leuke polo over longsleeve) als netjes (nette schoenen, dito spijkerbroek, blousje). HM knapt zeker niet af op netjes, maar hoopt vandaag op stoer!!! Hmmm...
HM heeft trouwens een heel vet dekbed van de Ikea. Al jaren oud, maar naast het nieuwe roze dekbed toch wel erg favoriet. Het is een witte met gekleurde mannetjes erop (mhhh ik denk niet dat jullie nu een goed beeld krijgen, maar ik kan het niet anders omschrijven).
Ik ga maar eens douchen, en dan een definitief besluit nemen over kledingkeuze!
zondag 16 december 2007 om 12:06