Neem afscheid van het Viva-forum

24-12-2010 21:26 448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede forummers,

ik wil graag kwijt dat ik spijt heb van mijn inschrijving hier! Blijkbaar liggen viva-forummers en ik niet op een lijn (behalve een enkele uitzondering zoals een Aureel, Wannalive en Catteautje= respect!!) maar dat is erg weinig met zoveel man. Wat mij opvalt hier is dat men probeerd zo `bijdehand` en `intelligent` mogelijk probeerd over te komen en het resultaat bis dat ik men gefrustreerd vind overkomen. Ik ben op zoek naar een beetje medeleven o.a. en respect. Ik vind dat hier niet. Nou ik ben klaar voor alle quasi-intelligente maar zeer gefrustreerde antwoorden, laat maar komen!

Ik ga dan ook weg hier met een KNAL, wens jullie (ondanks alles)veel succes!

Vriendelijke groeten, mij
?

Het is Kerstavond, maak je niet zo kwaad joh. Verder ken ik je niet, maar het ga je goed. Fijne feestdagen.
Ik ben nou eenmaal bijdehand en intelligent, kan ik ook niks aan doen.

Jammer dat je weggaat hoor. Doei!
nou doei!
Nou, ik weet niet precies wat je ervaringen zijn, maar ik probeer vooral over te komen als mezelf en niet per se als bijdehand of intelligent.

Als ik wel zo overkom, dan ben ik dat dus ook .

Maar wat wil je precies met dit topic bereiken?
Een knal? Noem je dat een knal?

Gossie....
Ja, dat vind ik echt.
Ik snap de knal ook niet. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik ken je verhaal niet, maar ik hoop dat je een forum vindt wat beter bij je past.

Een forum gebruik je ter ontspanning en ontspannen ben je volgens mij niet echt...
Ow. Oké. Nou, fijne feestdagen dan maar he?
Ja, uhm, doei dan maar hè!

Geen flauw idee wie je was eigenlijk.
Een forummer haar naam verbasteren naar Biancaikbengewoonslut, vind ik ook niet echt getuigen van respect.

De pot verwijt de ketel enzo.

Maar vriendelijke groeten terug hoor!
Grief is just love with nowhere to go
De groeten hoor
Boeiend!

zo hebben we de knal ook maar gehad
Ze vindt Bianca niet leuk, hebt ze mot mee
Ja, dat vind ik echt.
ik kan me er wel iets bij voorstellen... sommige forummers hebben er idd een handje van bijdehand en o zo sterk over te komen.... bepaalde personen kwetsen anderen keer op keer.... je haalt ze er zo uit...

en wat zoeken we hier ? steun en hoop en medeleven... geen kletsen om je oren....
Jammer dat je het zo ervaart .... in ieder geval fijne feestdagen !
Oke, na verder lezen van dit topic haal ik dit bericht weg .... LATERRRRR !
Krijgen we dit nu elk weekend? Kan er geen algemeen 'ik vind de mensen niet leuk hier en nu ga ik weg' topic komen?
Heb je geloept, niet bepaald een verlies dat je opdondert.

Dagdag zullen we maar zeggen.

Ja, dat vind ik echt.
[quote]sproet35 schreef op 24 december 2010 @ 21:32:

ik kan me er wel iets bij voorstellen... sommige forummers hebben er idd een handje van bijdehand en o zo sterk over te komen.... bepaalde personen kwetsen anderen keer op keer.... je haalt ze er zo uit...

en wat zoeken we hier ? steun en hoop en medeleven... geen kletsen om je oren....[/quote]

nou ik niet hoor, ik zoek hier lol en kom voor mijn plezier. Al die steun en hoop en medeleven zit ik niet altijd op te wachten. Serieuze dingen genoeg in het leven, ik wil hier wel eens wat anders.
quote:sproet35 schreef op 24 december 2010 @ 21:32:

en wat zoeken we hier ? steun en hoop en medeleven... geen kletsen om je oren....

Sommige forummers? Na-men!

En speak for yourself. Ik zit niet op dit forum alleen voor steun en medeleven, dan ga ik wel naar de GGZ.
God, de HRS is er ook weer.

http://www.sensoor.nl/

Hebben jullie veel meer aan dan dit forum.
Ja, dat vind ik echt.
hahaha die reactie van jullie;-);-). Ik zou heel anders reageren, maargoed daarom ga ik ook weg hier, maar ik rond graag dingen af. `Geen idee wie je was eigenlijk` >zucht< nee ik ook niet wie jij bent DUH via een forum. (friezinnetje: dat vind ik dan wel humor!!!;-)
Whahahah Mal
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven