Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Muisje haar hardloopmuiltjes

Vind dat er veel leukere mannenkleding is dan vrouwenkleding..

*was ik maar man*

Vind bij mannen verschrikkelijk om te zien dat ze een overhemd dragen en daaronder een wit tshirt.. zo walgelijk..

Offe altijd en always nike air maxx onder hun kleding dragen.. Dat doe je toch nie aan als je naar de kroeg gaat ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 12:06:

[...]

ohhh PopdeE komt zo even die hele handel brengen!

't zal me een vette vaat zijn......van dagen oud? Lekker aangekoekt enzo * Xan pakt alvast een extra tablet om de vaat van Op de E. schoon te krijgen *

En nu hhhupp!!....kerstboom kopen jij
Een vriend van muis heeft een leuke ikea bank .. mooie kleur en erg handig je kan er steeds delen bij kopen en aanschuiven. Heul practisch.. en als je dronken bent slaapt ie ook prima
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 12:10:

Vind dat er veel leukere mannenkleding is dan vrouwenkleding..

*was ik maar man*

Vind bij mannen verschrikkelijk om te zien dat ze een overhemd dragen en daaronder een wit tshirt.. zo walgelijk..

Offe altijd en always nike air maxx onder hun kleding dragen.. Dat doe je toch nie aan als je naar de kroeg gaat ?

Ofwel....hoe kleed ik me als een boer???

Erg he? Nou...je ziet er genoeg zo bijlopen hoor. (die komen nooit aan de vrouw...) Of wat dacht je van witte sokken? Brrrrr!
Muis gaat sigaretje oproken , douchen en dan toch ff de winkelstraat door lopen.. Moet toch iets te vertellen hebben ..

Ga op singlejacht.. En ga gewoon elke man die alleen loopt (waarvan ik vermoed dat ie tussen de 27-35 is) aanspreken waarom hij alleen door de straat loopt..
vind een man in viskleding wel sexy, alleen moet ie t slijm van die vissen niet aan mij afvegen
Nog speciale vragen die ik moet stellen aan de single (alleenloop) mannen die ik tegen kom in de stad ?
Ok....eerlijk toegeven...Xan heeft ook "Naikies", maar die trekt ie aan als ie gaat klussen o.i.d.
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 12:15:

Nog speciale vragen die ik moet stellen aan de single (alleenloop) mannen die ik tegen kom in de stad ?Ja... ben je getrouwd....??? Zo ja, waarom? Zo nee, wil je een leuke kerst samen met mij?
Belachelijk eigenlijk vroeger ging ik gewoon de kroeg in met skinny broek , la gears er onder sokken over de broek met een houthakkersblouse aan en in t tietenzakje mijn pakkie sjek

Toen vonden mannen mij ook aantrekkelijk *hahahaha*
haha Xan.. als ie zegt nee en hij is leuk vraag ik gewoondirect of tie wil trouwen .. als ie dan nee zegt weet je gelijk waar je aan toe bent
Gaat haar mooie nieuwe zwarte pantalon aantrekken.. daar komt mijn mooie kontje goed in uit.. En leuk zwart/grijs gestreept shirt met lange mouwen erop en zwarte laarzen eronder aantrekken.

Korte winterjas dan zie je mijn kont ook nog een stukkie .. *mjammie*
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 12:19:

Gaat haar mooie nieuwe zwarte pantalon aantrekken.. daar komt mijn mooie kontje goed in uit.. En leuk zwart/grijs gestreept shirt met lange mouwen erop en zwarte laarzen eronder aantrekken.

Korte winterjas dan zie je mijn kont ook nog een stukkie .. *mjammie*

Je bent in ieder geval zeker van jezelf....stoer hoor!

Maar idd. pantalon is wel erg mooi ja.....het accentueert sommige dingen wel érg mooi
Oh ouders zijn er.. we gaan met zn 3en shoppen.. dat biedt perspectieven mbt nieuwe kleding en laarzen..

*paps lief aankijk*
Grmpffffff die kerstbomenstal op de hoek is gewoon DICHT... hoe DURVEN ze... een weekend voor kerst! De rest vind ik te ver weg (m.a.w. ben ik te lui om heen te rijden), dus morgen in de herkansing

PopdeE houdt het vandaag bij zwart jurkje met zwarte laarzen (en niet te vergeten die burka dus, voor het incognito-effect).
Peas on earth!
Xan... na jaren onzekerheid over eigen lichaam heb ik paar jaar geleden besloten om dat eens belachelijk te gaan vinden.

Ik is mooi en wie dat niet vind.. LEKKER BELANGRIJK
Prinsesje.. er is nog een weekend voor kerst hoor
tijdens het scheren van mijn benen ,, jas ik t mesje ff door mijn nagel.. Kuuhuuuttt
Oh euh... ik bedoel: hoe DURVEN ze... twee weekenden voor kerst!

Scheermesjes ondingen... prinses heeft gisteren bijna haar been afgehakt met scheermesje... auwww...
Peas on earth!
Haha nou tis wel handig de plekken waar je ooit een stuk vel mee hebt genomen groeit geen haar meer.. tenminste bij mij niet.. Misschien eens meer plakjes weghalen van benen

Zo haartjes in de knoop gezet , tis net strotouw, van de week maar ff naar zusje om stukje er af te laten knippen.

Tja eigenlijk gek ga ik mee shoppen en wil juist geen geld uitgeven , moet eerst grotere kleding en schoenenkast. Past echt niets meer in mijn kast.. Zou i knu teveel kleding hebben of gewoon een te kleine kast ?
Prinsesje naar het bos.. en hakbijl mee en ga je zelf gewoon een boompje scoren..
zoo ben der klaar voor..

Jas an , auto instappen , heb een chauffeur dit keer..

En t was fijn om een weekend niet uit te gaan , ben gelijk een stuk frisser de dag begonnen.

Heeft erg veul zin in een croissantje ham/kaas
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 12:38:

Xan... na jaren onzekerheid over eigen lichaam heb ik paar jaar geleden besloten om dat eens belachelijk te gaan vinden.

Ik is mooi en wie dat niet vind.. LEKKER BELANGRIJKKijk....zo hoor ik dat graag!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 12:47:

Oh euh... ik bedoel: hoe DURVEN ze... twee weekenden voor kerst!

Scheermesjes ondingen... prinses heeft gisteren bijna haar been afgehakt met scheermesje... auwww...

Ja, heel vreemd! Je moet juist NU open zijn in deze dagen vóór kerst! Kerstboommeneer heeft duidelijk geen verstand van zaken....

Nog wat vernomen van ex Prinses?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven