De Zeewespen
woensdag 22 december 2010 om 00:12
Jarenlang hebben ze rondgezworven.
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
maandag 27 december 2010 om 10:29
Mogguh dames van het goede leven,
Kaasfondue? Nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen. Ik lust namelijk geen kaas. Wel balen Gala, dat het mislukt is.
Yellow,
Na een slapeloze nacht ben ik net een uurtje wakker (ging om half 6 naar bed).
Vandaag weinig van plan, dus lekker rustig aan doen. Dacht ik vanavond lekker met Drakenman naar de bios te kunnen met bioscoopbonnen, mag je die niet inleveren in de kerstvakantie. *zucht*
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw? We gaan hier naar vrienden in Brabant en ze vroeg me gisteravond oliebollen te bakken en een puddingtaart met rum te maken, als bijdrage aan de feestvreugde.
Kaasfondue? Nog nooit gedaan, en zal het ook nooit doen. Ik lust namelijk geen kaas. Wel balen Gala, dat het mislukt is.
Yellow,
Na een slapeloze nacht ben ik net een uurtje wakker (ging om half 6 naar bed).
Vandaag weinig van plan, dus lekker rustig aan doen. Dacht ik vanavond lekker met Drakenman naar de bios te kunnen met bioscoopbonnen, mag je die niet inleveren in de kerstvakantie. *zucht*
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw? We gaan hier naar vrienden in Brabant en ze vroeg me gisteravond oliebollen te bakken en een puddingtaart met rum te maken, als bijdrage aan de feestvreugde.
maandag 27 december 2010 om 11:10
maandag 27 december 2010 om 11:14
Deze film gaan het om bij ons:
Draakje, die gratis bioscoopkaartjes, die waren zeker gekregen bij de trekpleister ofzo, want die heb ik dus ook liggen, had wel gezien dat ze voor een doordeweekse dag waren (dus riep gelijk al kom jongens dan gaan we 2 keer naar de film), maar zag ook pas later dat dit niet geldde voor de kerstvakantie.
Snif.
Draakje, die gratis bioscoopkaartjes, die waren zeker gekregen bij de trekpleister ofzo, want die heb ik dus ook liggen, had wel gezien dat ze voor een doordeweekse dag waren (dus riep gelijk al kom jongens dan gaan we 2 keer naar de film), maar zag ook pas later dat dit niet geldde voor de kerstvakantie.
Snif.
maandag 27 december 2010 om 12:22
Draakje ik ben nogal streng voor mezelf en niets doen.......dan voel ik me schuldig
Over het algemeen gaat het steeds beter Draakje, ben vandaag gewoon erg moe van de afgelopen dagen.
En dan ben ik boos op mezelf/m'n lijf omdat het nog niet top gaat.
Beetje ingewikkeld.......
Over het algemeen gaat het steeds beter Draakje, ben vandaag gewoon erg moe van de afgelopen dagen.
En dan ben ik boos op mezelf/m'n lijf omdat het nog niet top gaat.
Beetje ingewikkeld.......
A dirty mind is a joy forever
maandag 27 december 2010 om 12:31
maandag 27 december 2010 om 12:51
maandag 27 december 2010 om 13:05
Dames, hoe was de kerst bij iedereen? Die van mij was geweldig. Eerste kerstdag met schoonfamilie. Erg gezellig. Veel gegeten en daarna met onze vriendengroep op stap gegaan in baarle nassau. Aangezien ik na drie jaar relatie eindelijk voor het eerst mee op stap ging in het dorp ben ik bijna letterlijk volgegooid met allerlei drank. Ik was superdronken maar weet alles nog wel. Heb het super naar mn zin gehad, veel gelachen en gedanst. De kater was legendarisch.......
Kerst bij mn vader was ook erg leuk......
Nu op naar oud en nieuw, housewarming/newyear feest in ons nieuwe huisje.......
Kerst bij mn vader was ook erg leuk......
Nu op naar oud en nieuw, housewarming/newyear feest in ons nieuwe huisje.......
maandag 27 december 2010 om 13:24
Hier was het gezellig met kerst. Kerstavond naar mijn schoonouders, daar blijven slapen, Drakenkind opgehaald die daar logeerde, 1e kerstdag naar mijn moeder, waar mijn broer ook was met zijn kinderen en 2e kerstdag heerlijk thuis gebleven. Nou ja, we zijn nog even bij een rommelmarkt hier in de buurt gaan kijken maar er werd echt alleen maar meuk verkocht. Geen gezonde hapjes (zelfs geen broodje ham ofzo) dus we zijn daar maar niet wat gaan snacken, kan mijn maag niet zo goed tegen nu.
Enneh een legendarische kater, dan heb je goed ingenomen! hahahahahaha...
Enneh een legendarische kater, dan heb je goed ingenomen! hahahahahaha...
maandag 27 december 2010 om 13:38
Ietsje te goed. Eerst een drankspelletje met dropshot. Schrobbelaer in de eerste kroeg, bier in de volgende, en als welkomstdrank in de derde kroeg een longdrink glas tot de nok gevuld met goldstrike, van t huis, omdat het mn eerste keer daar was. En verder nog meer bier. Maar het viel goed, maar niet te vaak, zeker omdat ik zelden drink en al heel lang niet meer zo dronken ben geweest als zaterdag. Maar de kater was het waard.
maandag 27 december 2010 om 13:58
Wat lief! Allemaal een dikke knuffel terug
Mijn zus is gisteren met haar kids ook naar Rapunzel geweest, was een groot succes, haar kids zijn 4 en 6. (en eentje van een paar maanden maar die ging niet mee heh) De meiden hebben de hele kerst gepraat over die film, en iets met lang haar en kammen (ik heb hem niet gezien dus ik begreep het niet helemaal).
Hoop dat iedereen wel even zijn rust pakt inderdaad, het zijn drukke dagen,
Mijn zus is gisteren met haar kids ook naar Rapunzel geweest, was een groot succes, haar kids zijn 4 en 6. (en eentje van een paar maanden maar die ging niet mee heh) De meiden hebben de hele kerst gepraat over die film, en iets met lang haar en kammen (ik heb hem niet gezien dus ik begreep het niet helemaal).
Hoop dat iedereen wel even zijn rust pakt inderdaad, het zijn drukke dagen,
maandag 27 december 2010 om 14:35
Klaar met werken, kerstboom en spullen opgeruimd, uitgerekent hoeveel geld ik afgelopen weken heb verdient D-X , en nu even zitten! Kind zit met een koekje voor de tv en vriend is boodschappen doen. Vanavond kippenpootjes, aardappeltjes met rozemarijn en uien, champignons, paprika en knoflook uit de braadslee!
maandag 27 december 2010 om 15:33
allemaal!
Ik hoop dat jullie een geweldige kerst hebben gehad! Gala, FF en yellow, jammer dat het bij jullie door verschillende redenen niet helemaal geslaagd was, hopelijk waren de andere dagen/activiteiten wél leuk.
Hier een "drukke" maar leuke kerst gehad. Ik wil altijd één dag reserveren om met z'n tweetjes door te brengen, maar dit jaar hadden we die behoefte niet zo sterk, en dus hebben we de eerste dag de schoonouders uitgenodigd en de tweede mijn ouders. Eerste dag gekookt (waldorfsalade vooraf, spoom, rosbief, stoofperen, aardappelgratin, haricots verts, rodewijnsaus en cranberrycompote. Ijsbombe na. Ow en gebakken aardappels voor ZeurVriend ) en de tweede dag gegourmet. Ontzettend gezellig en leuk om te doen, ik hou wel van koken
Nu een luie dag hier, lekker "uitrusten" en op de bank hangen. Straks lunchen en dan een film kijken.
Morgen heb ik een begrafenis, van mijn oudtante ze was 90 en behoorlijk dement, maar het was een leuk mens, toch weer jammer.
Ik hoop dat jullie een geweldige kerst hebben gehad! Gala, FF en yellow, jammer dat het bij jullie door verschillende redenen niet helemaal geslaagd was, hopelijk waren de andere dagen/activiteiten wél leuk.
Hier een "drukke" maar leuke kerst gehad. Ik wil altijd één dag reserveren om met z'n tweetjes door te brengen, maar dit jaar hadden we die behoefte niet zo sterk, en dus hebben we de eerste dag de schoonouders uitgenodigd en de tweede mijn ouders. Eerste dag gekookt (waldorfsalade vooraf, spoom, rosbief, stoofperen, aardappelgratin, haricots verts, rodewijnsaus en cranberrycompote. Ijsbombe na. Ow en gebakken aardappels voor ZeurVriend ) en de tweede dag gegourmet. Ontzettend gezellig en leuk om te doen, ik hou wel van koken
Nu een luie dag hier, lekker "uitrusten" en op de bank hangen. Straks lunchen en dan een film kijken.
Morgen heb ik een begrafenis, van mijn oudtante ze was 90 en behoorlijk dement, maar het was een leuk mens, toch weer jammer.