oudere mannen :-)

28-12-2010 14:28 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi!

ik ga ruim een halfjaar al om met een oudere man van rond de 40.

het is een schatje. en het klikt op allerlei fronten. met sex, maar ook op gebied van humor e.d.

hij vertelde mij gister dat hij zelfs van mij houdt! misschien is dit al de volgende stap. maargoed, we schelen nogal wat jaartjes. sommige mensen zullen daar gek van op kijken..

hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar :-) ik val persoonlijk op oudere mannen.

ik ben benieuwd naar jullie meningen,

zolang het maar oprecht is.

bye!
quote:iones schreef op 28 december 2010 @ 18:34:

[...]

47 en nog vader worden???

Vervang het woord "vader' met "moeder" en plotseling vindt niemand het meer kunnen. Waarom kan het nu wel?

Mij zal je nooit horen zeggen dat 47 te oud is om vader te worden..

Mijn ex is 54 en met hem had ik nog aan kinderen willen beginnen.

Ja het is oud, maar ook al ben je 30 dan nog heb je geen garantie dat je je kinderen op ziet groeien..
Ik lees hier dat veel meiden op oudere mannen vallen.

Gelukkig komt het vaker voor begon me al abnormaal te voelen.
Als mijn dochter met zo'n viezerik thuis kwam ging hij gestrekt de deur weer uit.
quote:Kloeki schreef op 28 december 2010 @ 19:00:

Ik lees hier dat veel meiden op oudere mannen vallen.

Gelukkig komt het vaker voor begon me al abnormaal te voelen.Als je 18 bent en je valt op een vent van 30, okay, daar kan ik begrip voor opbrengen, maar dat is toch iets compleet anders.
quote:Zamirah schreef op 28 december 2010 @ 19:06:

[...]

Als je 18 bent en je valt op een vent van 30, okay, daar kan ik begrip voor opbrengen, maar dat is toch iets compleet anders.Ze doelde op reacties en niet op TO
quote:Zamirah schreef op 28 december 2010 @ 19:06:

[...]

Als je 18 bent en je valt op een vent van 30, okay, daar kan ik begrip voor opbrengen, maar dat is toch iets compleet anders.
Welke reacties? Dat zijn steeds dezelfde en bij elk topic komen die steeds weer terug. Er is trouwens een ander topic geopend met dat onderwerp.

47 is opa-leeftijd en in die overgang. Iemand van 30 kan nog aan topsport doen.
Tja 17 vind ik uberhaupt nog wat jong voor hele serieuze relaties waarbij je al moet nadenken over kinderen... zou je nog niet mee bezig moeten zijn. Maar je rolt er zo in en als het niet goed uitpakt, is dat ook weer een leermoment. Misschien gaat het tussen mij en mijn vriend ook niet jarenlang goed, maar wie geeft mij de garantie dat dit wel met een jongere man gaat lukken?

Ik heb ook heel veel begrip voor de mensen die het niet normaal vinden, of uit ervaring weten dat het vaak mis kan gaan. Maar ik denk dat de persoon in kwestie dit toch vooral zelf moet gaan ontdekken. Al doende leert men ;)
die oude, verknipte, perverselingen zijn erg handig met jonge meiden. ik ben 37, en krijg ineens nogal wat aandacht van jongens van 19 tot 26, vind het niks. vooral op datingsites is het erg. schijnen te zitten wachten op een ouwe taart die hun wat bijbrengt. zeg altijd dat ze maar lekker moeten gaan experimenteren met meiden rond hun eigen leeftijd. voelen zich ,,ouder,, phfffff...paar gesprekjes en je ziet dat ze er helemaal naast zitten. maar goed, kreeg laatst mailtje van 25 jarige, heeft nu relatie met vrouw van 47. als hij zelf in de 40 is valt ie waarschijnlijk weer op meisjes van 16. is me vaker opgevallen.
wij slapen nooit.
Kom op Sweetcandy, we hebben het hier over een puber van 17 versus een opa van bijna 50. ( zoek nu acuut de braaksmiley).

Ik val ook op mannen van 50, maar ben dan ook geen 17 meer.
Ja, als het meisje dan maar niet al die leuke dingen die bij haar leeftijd horen en bij het ontdekken van zichzelf, mis gaat lopen.

Ik ken een vrouw die zelfs is geëmigreerd om aan haar veel oudere vriend te kunnen ontkomen. Het was als tijdelijk bedoeld, maar ze leerde daar een andere man kennen en we hebben haar pas jaren later met kind en man terug gezien. Ze ging bij familie werken omdat ze gestalkt werd door haar veel oudere ex-vriend. Ze hadden dan wel een lange relatie gehad, maar ze begon pas echt te leven toen ze eindelijk van hem af was.

Die had verschrikkelijke spijt dat ze die relatie was begonnen, maar haar beide ouders waren plotseling overleden en toen is ze bij hem ingetrokken. Troost in zo'n situatie is ok, maar dat claimen is fout. Ik heb dat vaker gezien. Een jonge vrouw in de bloei van haar leven en dan zo'n jaloerse man die het niet hebben kan dat ze een eigen leven gaat ontwikkelen.
quote:iones schreef op 28 december 2010 @ 18:34:

[...]

47 en nog vader worden???

Vervang het woord "vader' met "moeder" en plotseling vindt niemand het meer kunnen. Waarom kan het nu wel?

Birth defects, especially those involving chromosome number and arrangement, also increase with the age of the mother. According to the March of Dimes, "At age 25, a woman has about a 1-in-1,250 chance of having a baby with Down syndrome; at age 30, a 1-in-1,000 chance; at age 35, a 1-in-400 chance; at age 40, a 1-in-100 chance; and at 45, a 1-in-30 chance."

http://en.wikipedia.org/w ... Female_fertility_after_30
Tja 17 vind ik uberhaupt nog wat jong voor hele serieuze relaties waarbij je al moet nadenken over kinderen... zou je nog niet mee bezig moeten zijn.

Dit was mijn zin, belangrijkste zit. Of het goed uitpakt+leermoment is in dit geval even niet van toepassing inderdaad.. 17 is way to young
die opa van bijna 50 geniet lekker van het manipuleren van een 17 jarige. leuk sexspeeltje, misschien heeft ie er nog wel een....
wij slapen nooit.
quote:sweetcandy schreef op 28 december 2010 @ 19:30:

Tja 17 vind ik uberhaupt nog wat jong voor hele serieuze relaties waarbij je al moet nadenken over kinderen... zou je nog niet mee bezig moeten zijn.

Dit was mijn zin, belangrijkste zit. Of het goed uitpakt+leermoment is in dit geval even niet van toepassing inderdaad.. 17 is way to youngEn jij doet toch ook niet aan webcam-sex en dat doet TO wel. Kijk maar eens onder het loepje.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2010 @ 19:30:

die opa van bijna 50 geniet lekker van het manipuleren van een 17 jarige. leuk sexspeeltje, misschien heeft ie er nog wel een....3 x 17 = 51
hahahaahahahahahahaha, geniaal pumps!!
wij slapen nooit.
ik begrijp die oude kerels ook niet die nog webcammen, hebben echt zelf niet in de gaten hoe ze eruitzien. maar z,n jong slavinnetje ziet dat niet.
wij slapen nooit.
wat is dat nou weer voor een rare opmerking. Er zijn nou eenmaal mensen die daar op geilen, ongeacht leeftijd. Om nou gelijk iemand ' slavinnetje' te noemen....
Zoals al eerder gezegd, volgens mij denk je als puber echt dat je alles onder controle hebt. Ik had toen ik 16 was een relatie met iemand van 21 en dat vond ik al een beetje eng, bang voor reacties uit de omgeving. Ging verder wel prima maar ook toen dacht ik alles onder controle te hebben en veel volwassener te zijn dan leeftijdsgenoten. Nu ben ik 21 (en ben ik natuurlijk nog lang niet uitgeleerd ) maar merk ik al dat ik zoveel meer weet dan toen ik 16 was. Ervaring doet et em echt..

Mijn advies: stoppen!

Echt, dit is niet gezond ook al wil je dit niet horen. Ik herhaal vast en zeker al heel veel forummers, maar wat die man doet is gewoon strafbaar (dat was mijn 21 jarige vriend toen ik 16 was al zelfs). Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? En je zei dat je hem al een langere tijd kende, dat maakt het verhaal eigenlijk nog enger. Hoe jong was je toen je deze man leerde kennen?

Het zal wel enorm aanvallend overkomen, de reacties op dit topic, maar dat is des te meer om je in te laten zien hoe verkeerd dit is. Niks mis met leeftijdsverschil, maar op deze leeftijd is het dat wél!
quote:Hindu schreef op 28 december 2010 @ 14:28:

hoe denken jullie erover ? even meisjes onder elkaar :-) ik val persoonlijk op oudere mannen.

Aangezien je onze mening vraagt, zal ik mijn mening geven: ik vind het misselijkmakend dat een opa van 47 jaar met een jong meisje van 17 jaar gaat. Oudere mannen, dan denk ik bij jouw leeftijd eerder aan een man van 25 of zo.

En je schrijft dat jij bijna 18 bent en hij rond de 40. Later schrijf je dat hij 47 is (dus rond de 50). Wat bedoel je dan precies met bijna 18? Ben je dus 15, 16 jaar? Want dat is ook bijna 18. Wat is precies je leeftijd?
Geilen op wat, op cammen? Vind ik ook nogal sneu, eerlijk gezegd. Beetje met je leuter of gleuf in beeld, hoe diep kun je zinken.
Mijn opa werd opa toen hij 46 was. Jeeeej.
iieeuuwww
als je op een site net doet of je een 20 jarige bent die niet voor de cam kan komen omdat haar vriendje in de kamer zit doen die opa,s echt alles wat je vraagt. ze worden geil van t idee, brrrr, en dan zo,n felle lamp erbij, kan je toch duidelijk zien dat het huidje niet te fris meer is. ik vind dat gewoon zo triest.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven