Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:38:

Als iedereen zich een heel klein beetje had ingehouden had het misschien allemaal niet zo hoeven lopen. Ik zie hier mensen die in het begin van " het gedoe" nogal van leer trokken tegen de Oppermod. En nu bezig zijn met een heilig verklaring. Een beetje hypocrietOh, ben jij er ook weer? Wanneer is je volgende afscheid?
quote:poppedotje schreef op 29 december 2010 @ 13:09:

[...]

Schorriemorrie!Opbokken!
Sikkerpiet, hoe gaat het met je tuin?
Naomi,

Misschien moet dat boek er wel komen. Bij mijn weten is er nog nooit een boek verschenen over een internetcommunity als deze.

En dan met fictieve namen. Geen mens die je wat maken kan.

$$$$$$$!!!!

Dan heb je er toch nog wat uitgehaald!
Een soort Wikileaks over Sanoma inderdaad!
Grief is just love with nowhere to go
Naomi, je was een goede mod en zoals je al gemerkt hebt word je enorm gemist hier!

Wellicht ga/blijf je met een prive nick hier schrijven.

Dank je wel voor al je goede werk hier.
quote:Maleficent schreef op 29 december 2010 @ 13:13:

Een soort Wikileaks over Sanoma inderdaad!

Meer een soort "de dingen die bijzonder zijn aan internet".

In plaats van een "het is maar internet"
quote:poppedotje schreef op 29 december 2010 @ 13:07:

[...]

Scheer je weg schavuit!

Naomi, allereerst beterschap gewenst, en heel veel plezier met je toekomstplannen.

Dank je wel wat je voor dit Forum hebt gedaan, Ik denk dat we nu allemaal pas beseffen hoeveel dat geweest is.

Εφηαριστο παρα πολι
Naomi, bedankt voor je tomeloze inzet de afgelopen 2 jaar. Het ga je goed! En als ik het een beetje inschat kom je zéker nog lezen de komende tijd...

En voor Sarah:
Ik ben helemaal voor een Wikileaks over Sanoma, ik wil je wel helpen Naomi
quote:alice33 schreef op 29 december 2010 @ 13:19:

Ik ben helemaal voor een Wikileaks over Sanoma, ik wil je wel helpen Naomi Ik ook! Ik ook!!!
Er moet toch bij een aantal mensen een belletje gaan rinkelen als bijna alle ex-angels een permaban hebben? Waarom toch steeds zeggen dat het aan een zuigende groep ligt?
quote:Maleficent schreef op 29 december 2010 @ 13:23:

Er moet toch bij een aantal mensen een belletje gaan rinkelen als bijna alle ex-angels een permaban hebben? Waarom toch steeds zeggen dat het aan een zuigende groep ligt?Bij vele vele forummers rinkelt dat belletje wel. Rinkelen is het woord niet, beieren komt eerst
omdat ze anders moeten erkennen dat ze zelf fouten maken Male
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:alice33 schreef op 29 december 2010 @ 13:19:

Ik ben helemaal voor een Wikileaks over Sanoma, Ik kon niet het geschikte plaatje vinden dus deze maar ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Damaris schreef op 29 december 2010 @ 13:25:

[...]

Bij vele vele forummers rinkelt dat belletje wel. Rinkelen is het woord niet, beieren komt eerst Ik hoor een heel gamelanorkest.
Kunnen we niet ergens een wedje leggen hoe lang dit topic blijft bestaan? Ik hou wel van een beetje gokken zo op zijn tijd.
Dag lieverd, het ga je goed!
ik wed niet mee, slechte ervaring mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Zamirah schreef op 29 december 2010 @ 13:27:

[...]

Ik hoor een heel gamelanorkest. De Jostiband.
Als het kon, zou ik hier een standbeeld voor je maken. Dank voor al je inzet, al die jaren hard werken en het prachtige product dat je hebt achtergelaten.

Ik zet even een liedje voor je op

Listen, late last night, I heard the screen door swing,

And a big yellow taxi took my girl away

Now don't it always seem to go

That you don't know what you got till it's gone

They paved paradise and put up a parking lot
Naomi, heel veel beterschap. Ontzettend jammer dat je weg gaat/moet. Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt bij een organisatie die iets vriendelijker met zijn personeel en klanten om gaat.

Succes meid.
Weet je wat ik niet begrijp? Zo'n beetje alle angels geband, Naomi tegen haar zin eruit gewerkt en niemand die zijn mond open trekt. Niemand die rechtstreeks zegt wat er speelt.
Misschien komt dat nog wel een keer Evidenza.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:38:

Als iedereen zich een heel klein beetje had ingehouden had het misschien allemaal niet zo hoeven lopen. Ik zie hier mensen die in het begin van " het gedoe" nogal van leer trokken tegen de Oppermod. En nu bezig zijn met een heilig verklaring. Een beetje hypocriet

Vind je?

Ik vind het persoonlijk keurig om toe te geven, dat je je misschien vergist hebt, ipv halsstarrig te blijven hangen in een mening, een gevoel.

Naomi, ook vanuit hier excuses voor de soms wat overtrokken en misschien kinderachtige reacties, maar ik hoop, dat je je gewaardeerd weet en wens je veel, heel veel succes voor de toekomst!

Liefs en Houdoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven