Visrestaurant in Amsterdam?
woensdag 29 december 2010 om 19:13
Wij willen deze week een paar dagen naar Amsteerdam gaan en dan ook uitgebreid gaan eten. We eten graag vis, dus denken een een visrestaurant. In Rotterdam gaan we vaak naar Kaat Mossel als we lekkere vis willen eten, dus weet iemand zoiets maar dan in Amsterdam?
Budget maakt is niet krap, dus het mag wel wat kosten, maar we zoeken geen stijve sterrenrestaurants.
Ik ben benieuwd!
Budget maakt is niet krap, dus het mag wel wat kosten, maar we zoeken geen stijve sterrenrestaurants.
Ik ben benieuwd!
woensdag 29 december 2010 om 19:33
Vis aan de Schelde in de Scheldestraat
Albatros in de Westerstraat
De Oesterbar
Lucius in de Spuistraat
Le pecheur in de Reguliersdwarsstraat
Brasserie Bark (niet echt een visrestaurant maar erg fijn voor als je oesters wil eten) in de van Baerle
Dauphine kun je ook lekker oesters eten.
Albatros in de Westerstraat
De Oesterbar
Lucius in de Spuistraat
Le pecheur in de Reguliersdwarsstraat
Brasserie Bark (niet echt een visrestaurant maar erg fijn voor als je oesters wil eten) in de van Baerle
Dauphine kun je ook lekker oesters eten.
Am Yisrael Chai!
donderdag 30 december 2010 om 16:12
Vis aan de Schelde!
(gaat ook gewoon een tram naar toe hoor, is naast de Rai)
Maar wat voor vis wil je eten? Voor hele goede lekkere Fruit de Mer kan je ook bij Flo op het Rembrandtsplein terecht of bij Dauphine (iets hipper) naast het Amstelstation.
En dan hebben we natuurlijk ook nog Nevy, aan het IJ (wel taxi nemen, kort ritje maar net te ver lopen) Is ook erg lekker.
Eet smakelijk, laat je nog weten waar jullie zijn geweest?
(gaat ook gewoon een tram naar toe hoor, is naast de Rai)
Maar wat voor vis wil je eten? Voor hele goede lekkere Fruit de Mer kan je ook bij Flo op het Rembrandtsplein terecht of bij Dauphine (iets hipper) naast het Amstelstation.
En dan hebben we natuurlijk ook nog Nevy, aan het IJ (wel taxi nemen, kort ritje maar net te ver lopen) Is ook erg lekker.
Eet smakelijk, laat je nog weten waar jullie zijn geweest?
anoniem_30283 wijzigde dit bericht op 30-12-2010 16:17
Reden: Ik bedoelde Nevy, ipv Envy, ook erg leuk op de Prinsengracht, maar niet specifiek vis
Reden: Ik bedoelde Nevy, ipv Envy, ook erg leuk op de Prinsengracht, maar niet specifiek vis
% gewijzigd