Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:Djessy schreef op 29 december 2010 @ 22:10:

[...]

Heb je koorts Q?Dat heet dan toch Q-koorts?
quote:qwertuu schreef op 29 december 2010 @ 22:13:

Nee, maar ik dénk wel steeds dat ik ze zie vliegen. Telt dat ook?Moeten we de GGD bellen?
Nee hoor. Niet voor mij althans. Ik had nog enige hoop dat het Naomi niet was, maar gewoon een flauwe grap van een nieuwe oppermod ofzo. Maar dat zal dan wel niet hè?
Dag vrouw,

Als iets een laatste Viva-inlog waard is, dan is het wel jouw afscheid.

Damn, Naomi is geen Vivamod meer. Daar kan geen badstop tegenop.

Het ga je goed. En we komen elkaar hier of daar wel weer tegen.

Lfs

@SanneW
quote:qwertuu schreef op 29 december 2010 @ 22:16:

Nee hoor. Niet voor mij althans. Ik had nog enige hoop dat het Naomi niet was, maar gewoon een flauwe grap van een nieuwe oppermod ofzo. Maar dat zal dan wel niet hè?Ik ging er van uit van niet. Jij denkt dat er een grapje gemaakt wordt?
quote:SanneW schreef op 29 december 2010 @ 22:18:

Dag vrouw,

Lfs

@SanneWHeej! Nu je er toch bent, ik was het op zich best oneens met je laatste blog! Die van het is maar internet enzo.....
Nee, dat denk ik zeker niet, Floks. Maar heb jij dat nooit, dat je denkt dat het leuker zou zijn als het allemaal maar een slechte droom was? Of ijlende koorts? Of een waanbeeld? Of een hoax door een nep-Naomi?

Ik wel.
Hey, Sanne! Lief dat je hier ook nog even komt posten!
Poezewoes nu al op anoniem gezet? Goh, wat snel. Sommige forummers krijgen niet eens een reactie, ook niet na twee maanden, op hun verzoek tot anonimiseren. Vreemd hoor.
Dank je Naomi, voor je inzet van de afgelopen 2 en half jaar. ik hoop dat je snel een mooi nieuw stekje gaat vinden! Het ga je goed!
quote:SanneW schreef op 29 december 2010 @ 22:18:

Dag vrouw,

Lfs

@SanneW

Hey Sanne!

Fijn je hier te treffen. Kom je tevens excuses maken voor je laatste blog?
quote:qwertuu schreef op 29 december 2010 @ 22:22:

Nee, dat denk ik zeker niet, Floks. Maar heb jij dat nooit, dat je denkt dat het leuker zou zijn als het allemaal maar een slechte droom was? Of ijlende koorts? Of een waanbeeld? Of een hoax door een nep-Naomi?

Ik wel.

Neuh, ik denk dat nooit. Ben door schade en schande wijs geworden.

Die aardschudding op Haïtie, de brand in een cafeetje in Volendam, Twee vliegtuigen die in een flatje vliegen in New York, 'wateroverlast' in New Orleans etc. etc.

Het zou zo lollig zijn als er de volgende dag iemand opspringt en heel hard roept; 'GEINTJE!'

En nu denk jij Q dat er morgen iemand opspringt en roept; GEINTJE!

?
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 22:32:

[...]

Hey Sanne!

Fijn je hier te treffen. Kom je tevens excuses maken voor je laatste blog?Dat lijkt me geweldig. Beetje laat, dat zouden we je misschien kunnen vergeven. Kom maar op!
Dat was wel de grootste fout van SanneW.
quote:Zamirah schreef op 29 december 2010 @ 22:43:

Dat was wel de grootste fout van SanneW.Ze ging de volgende dag toch met zwangerschapsverlof?
Wie is SanneW?

#uithetooguithethart
quote:Zamirah schreef op 29 december 2010 @ 22:43:

Dat was wel de grootste fout van SanneW.En gelijk de grofste die je kan maken.
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 22:35:

[...]

Neuh, ik denk dat nooit. Ben door schade en schande wijs geworden.

Die aardschudding op Haïtie, de brand in een cafeetje in Volendam, Twee vliegtuigen die in een flatje vliegen in New York, 'wateroverlast' in New Orleans etc. etc.

Het zou zo lollig zijn als er de volgende dag iemand opspringt en heel hard roept; 'GEINTJE!'

En nu denk jij Q dat er morgen iemand opspringt en roept; GEINTJE!

?
De groeten en de tering.
quote:fashionvictim schreef op 29 december 2010 @ 18:50:

Niks ten nadele van Naomi, maar niet alleen Naomi heeft dit forum groot gemaakt. Sanne Walvisch, een mod die het wellicht nog wel veeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder heeft gehad dan Naomi door haar geschiedenis als forummer én doordat ze mod werd in de tijd dat al die forumfossielen nog Heul Erg Een Mening Hadden, heeft minstens zo veel voor dit forum betekend.

Niet dat dat er erg toe doet in een afscheidstopic van Naomi, maar ik wou het toch even gezegd hebben. Nu lijkt het net alsof alleen Naomi hier hard gewerkt heeft, en dat is van wat ik er van weet niet zo.

Eens.

En een groot aantal forummers even hard door hier stug te blijven komen posten en mee te denken.

Helaas wordt nu met hand en tand die periode gedwongen afgesloten.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:miloo schreef op 29 december 2010 @ 20:18:

Ik krijg me toch een partij heimwee naar vroeger.Dat is de reden dat ik hier nog wel steeds kom.
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 22:32:

[...]

Hey Sanne!

Fijn je hier te treffen. Kom je tevens excuses maken voor je laatste blog?

Vast niet, want het is tenslotte maar internet. ;)

Ach en in sommige opzichten was ik het daar wel een beetje mee eens. Aan de andere kant is het veel te kort door de bocht maar ze had wel recht op die mening hoor.

*Zwaait nog even naar Sanne. Leuk je ff te treffen!*
quote:shahla schreef op 30 december 2010 @ 00:06:

[...]

Dat is de reden dat ik hier nog wel steeds kom. Snap ik.
quote:shahla schreef op 30 december 2010 @ 00:11:

[...]

Vast niet, want het is tenslotte maar internet. ;)

Ach en in sommige opzichten was ik het daar wel een beetje mee eens. Aan de andere kant is het veel te kort door de bocht maar ze had wel recht op die mening hoor.

*Zwaait nog even naar Sanne. Leuk je ff te treffen!*Het is zo jammer dat ze die mening zo nodig wilde verkondigen met een semi-populair blog en daarbij volledig voorbij ging aan de gevoelens van mensen en sommige nare situaties die nog steeds zeer actueel waren toentertijd.
quote:miloo schreef op 30 december 2010 @ 00:13:

[...]

Snap ik.

Ik snap het soms niet, waarom ik vast blijf houden aan iets wat eigenlijk al zo'n beetje niet meer is wat het was.

Sentiment, moeite met iets af moeten sluiten wat me aanstond, geen idee.
quote:Zinderend schreef op 30 december 2010 @ 00:14:

[...]

Het is zo jammer dat ze die mening zo nodig wilde verkondigen met een semi-populair blog en daarbij volledig voorbij ging aan de gevoelens van mensen en sommige nare situaties die nog steeds zeer actueel waren toentertijd.Ik denk er eigenlijk ook nog net zo over als wat ik toen onder dat bewuste blog heb geplaatst. Iets anders als jij ervan vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven