Buikgriep?
woensdag 29 december 2010 om 08:46
woensdag 29 december 2010 om 08:54

woensdag 29 december 2010 om 12:17
woensdag 29 december 2010 om 13:59
Hoe lang duurde het bij jullie? Ik werd gister niet lekker, werd al wakker met vage misselijkheid, paar uur later overgeven en ontzettende spier- en hoofdpijn en 39 graden koorts. Later ook nog diarree. Nu een dag verder blijft mijn beschuitje en kop thee binnen en voel ik me alleen nog maar slap. Gister bleef een slok water niet eens binnen...
woensdag 29 december 2010 om 14:38
woensdag 29 december 2010 om 20:09
Bij mij gaat het nu eigenlijk wel weer prima. Apart dat je binnen 24 uur van een vaatdoek met alle ellende van dien ineens weer helemaal oke bent.
De 24-uurs buikgriep dus...hoorde vandaag dat een aantal van de aanwezigen bij het kerstdiner het ook hebben gekregen. Van een stel anderen die een paar dagen daarvoor de sjaak waren. En nu is mijn vriend niet lekker. Gaat lekker dus, gelukkig is het een korte!
De 24-uurs buikgriep dus...hoorde vandaag dat een aantal van de aanwezigen bij het kerstdiner het ook hebben gekregen. Van een stel anderen die een paar dagen daarvoor de sjaak waren. En nu is mijn vriend niet lekker. Gaat lekker dus, gelukkig is het een korte!