Thuis!
vrijdag 31 december 2010 om 09:30
Ik ga inderdaad nog maar even geen moeite doen om de foto's van Inad op te zoeken. Dat wordt vast volgend jaar pas.
Tony wil wel naar bed, in tegenstelling tot andere jaren, omdat er dit keer een vriendje te logeren heeft. Denk dus dat ze om 19 uur al op bed liggen. Ben wel benieuwd of ze na middernacht uit zichzelf wakker worden. Want inderdaad, geen slapende kinderen wakker maken!
Tony wil wel naar bed, in tegenstelling tot andere jaren, omdat er dit keer een vriendje te logeren heeft. Denk dus dat ze om 19 uur al op bed liggen. Ben wel benieuwd of ze na middernacht uit zichzelf wakker worden. Want inderdaad, geen slapende kinderen wakker maken!
vrijdag 31 december 2010 om 10:34
vrijdag 31 december 2010 om 10:44
vrijdag 31 december 2010 om 10:48
Heerlijk ontbeten met American Pancakes uit een pakje, zoete meuk, heerlijk! Zo nog even de stad in, heb bij de Zeeman spijkerbroekje ontdekt voor scharregatjes dus ga er meteen even 2 halen dan kunnen we weer voort.
Daarna boodschappen doen en een filmpje kijken, zal wel weer Polar Express worden.
Fijne dag en avond allemaal als ik jullie niet meer zie vandaag!
Whahaha die extra koffer klinkt wel heel erg!!
Daarna boodschappen doen en een filmpje kijken, zal wel weer Polar Express worden.
Fijne dag en avond allemaal als ik jullie niet meer zie vandaag!
Whahaha die extra koffer klinkt wel heel erg!!
vrijdag 31 december 2010 om 11:09
quote:Kezz schreef op 31 december 2010 @ 10:44:
Oooooooh, de diëtiste zal wel boos op me worden at ik dit nu schrijf: maar al het lekkers hoef je nu maar met zijn tweetjes te delen! (Informeer jij de volgende keer even of ze ook vivaforumt, dan hou ik daar voortaan rekening mee in mijn postst.)
Ik ben daar ook bang voor, dat ze me via het forum in de smiezen houdt
Oooooooh, de diëtiste zal wel boos op me worden at ik dit nu schrijf: maar al het lekkers hoef je nu maar met zijn tweetjes te delen! (Informeer jij de volgende keer even of ze ook vivaforumt, dan hou ik daar voortaan rekening mee in mijn postst.)
Ik ben daar ook bang voor, dat ze me via het forum in de smiezen houdt
vrijdag 31 december 2010 om 19:21
zaterdag 1 januari 2011 om 09:52