Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer word gestoord van al die meldingen van mensen op Hyves.. Word lid van 6 degrees
Hallo!

Wat een verhaal zeg HM, maar superrrrrr dat het zo leuk was en de rest ook zo heeeeeerlijk!! Wordt er jaloers van....en tja kleiner dan 15 cm, is jammer, maar het gaat er toch ook om wat hij er mee doet....;-)

Grappig dat meerdere topicschrijvers op RP zitten, zijn we toch een beetje concurrenten van elkaar hè? Ik heb mijn RP man met kind net maar een mailtje gestuurd, dat hij volgens mij toch enthousiaster is dan ik en dat ik denk dat het naast een vriendschap niks kan worden tussen ons. Vond het wel een heel net mailtje van mezelf, ben benieuwd hoe hij reageert...

Miran, ja het is wel vaag dat hij altijd online is..mmmhh stom hè als we dan iemand hebben gevonden die we leuk vinden, dan mag hij eigenlijk ook gewoon niet verder meer rondkijken! Ik begrijp je wel hoor!

Jaaaaa, vleer wat is dat met 6 degrees, kreeg daar ook iets over binnen, maar moet zeggen dat ik me de moeite nog niet heb gegund om me er echt in te verdiepen...

Het is hier koud...brrr verwarmingsman krijg ik niet te pakken, want verwarming is toch niet helemaal ok ben ik bang... hij staat nu op 25 graden, maar no way dat het warm is hier!! Zo misschien maar eten maken, misschien dat ik het daar warm van krijg...

Oh ja Vleer, terugkomend op jouw vraag over de condooms...haha Lief Meisje vindt het toch wel erg fijn als de man het doet... FBM deed het altijd zelf en snel, dus dan was het ook geen enorme onderbreking ...en dat is toch wel fijn
Liefmeisje.. ehhh heb je een cv die je moet bijvullen met water ?

Als ik t in mijn vorige huis niet warm kreeg , verwarming maar ook tijdens douchen lauw water dan moest ik de ketel bijvullen..

Enne je ketel ff resetten wil ook nog wel es helpen
mhh LM heeft geen idee??? Vader straks maar eens bellen...

Douche is wel warm...dus dat is dan weer gek toch??

Oh ik heb gewoon een MAN nodig hier en wel NU
LM er zit een reset knopje op je cv ketel .. druk daar maar ff op ...
In ketel zit computertje.. en computertjes hebben soms wat last van ehh virussen ..

Haha een virus in de cv ketel
ok ga ff kijken!
verwarmingselementen zijn wel warm, maar niet gloeiend heet...pff ben echt een leek in dit soort dingen...
LM ... als t goed is kan je ook zien hoeveel graden water je ketel geeft op dit moment..
Tjees ik ben een vrouw..

Man3 kom es helpen
Geeft ketel van LM storing aan ? brand er ergens oranje of rood lampje met bv een code erbij ?
HAHA! je riep............
Vleer heeft gelijk,

Is er een code zichtbaar?

Zoek deze op en je weet waarschijnlijk waar de storing zit.
LM gaat weer even kijken....
LM :

Kontroleer de instellingen (storing bv) en check even de ingestelde aanvoertemperatuur.

Je kan de ketel even ontluchten want t kan zijn dat er lucht in de leidingen zit

Draai alle radiatoren dicht en draai 1 open op de plek waar het niet goed warm wordt,wordt deze daarna warm draai dan de volgende open en kijk wat het resultaat is wanneer later alles open staat.

Ook kan het zijn dat de stift van de thermostatische knop vast blijft zitten,haal de knop los en probeer de stift heen en weer te bewegen.

Verder moeten de thermostatische kranen de vrije ruimte hebben en niet afgedekt zijn door gordijnen of iets dergelijks want dit belemmert een goede werking.

wanneer je met thermostaat knoppen werkt heb je ook in de retoer voetvetielen zitten,staan deze wel open?? en hoe dichter bij de ketel hoe minder de weerstand dus pakt hij daar meer water ,deze knijpen met de voetvetielen, dit heet inregelen in vakterm .

Missschien ff checken of je bovenste radiator met de ontluchting hoger hangt dan de aanvoer (waterpasje) kleine moeite en het zal niet de eerste keer zijn dat een radiator op een of andere manier niet(meer)'pas' hangt en daardoor niet warm wordt. Als het goed is gaat de lucht uit de radiatoren naar de bovenste. (Als de rest ook goed is opgehangen)

Maar t kan ook dit zijn : de schoepen van de pomp geheel of gedeeltelijk zijn versleten. Oplossing: nieuwe pomp.
verwarming: 75 graden

water: 69 graden

en iets van 1.6 bar????

geen code of zo?
wow vleermuis heeft er echt verstand van... probleem geen boekje bij ketel, en is splinternieuwe ketel, woon hier nog geen jaar...

kan niet nu al stuk zijn toch...

ook geen ontluchtingssleuteltje vinden in dit huis...
en is niet zo dat helemaal niet warm wordt, dus alleen niet gloeiend heet..
LM de buizen naar je verwarming zijndie wel heet of ook gewoon alleen maar warm ?
http://members.chello.nl/pvos5/hoofd%20 ... verse.html
LM.. als t goed is zie je op je ketel een soort van code bv 01 of 02 of 66 offzow

Welke code geeft ie aan ?
Vleer googeld veel LM
1.6 bar zal het niet aan liggen. Ontluchten en dan eens kjken welke druk hij dan aangeeft. Of anders de verwarmingsman maar eens bellen.

Ik ben mn opruimsessie aan het ontwijken.... Ohohohoh, wat ben ik erg. Heb weinig gedaan vandaag, maar wel nog even de stad ingeweest en leuke dingetjes voor mezelf gekocht! Kan ik zo blij mee zijn!

HM, ach, die grootte, komt wel goed!

Vleer, je hebt me aangezet om morgen mijn stagaire ook maar eens flink in te zetten bij mijn werk. Ik heb gewoon geen zin meer om te werekn. Komt ook omdat ik weet dat ik na deze week twee weken vrij heb!
Als het een elektronische storing is dan wordt er een foutcode gegeven. (natuurlijk niet als je de ketel al gereset hebt) De ketel geeft geen storing aan als er bv. lucht in de leidingen zit zoals vleer opgezocht had. Een kapotte pomp lijkt me overigens stug als de ketel pas een jaar oud is.
thanks vleer!!!

Nee geen code, verwarmingsbuizen net zo warm als verwarming...mmh vaag dit!

ga nog even speuren in de site die je doorstuurde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven