It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
maandag 17 december 2007 om 15:03
Ik zoek nog vrienden in Griekenland, Italie en Schotland, vooral beetje in de buurt van de kust! Kan ik ook lekker op vakantie, jeeeeeeeeeh!
Maar goed, vooralsnog geen vakantie in de planning, moet bovendien ook werken tussen kerst en oud en nieuw dus voor mij geen vakantie...
Zo eerst maar eens een sloot thee drinken en dan aan de poets, het lijkt wel of hier een bom gevallen is!
En boodschappen doen, moet ook gebeuren. Kan ik meteen bedenken wat ik vanavond ga eten heb nog nergens zin in. Of eigenlijk in alles, maar dat kan dan weer niet, pfffff
Maar goed, vooralsnog geen vakantie in de planning, moet bovendien ook werken tussen kerst en oud en nieuw dus voor mij geen vakantie...
Zo eerst maar eens een sloot thee drinken en dan aan de poets, het lijkt wel of hier een bom gevallen is!
En boodschappen doen, moet ook gebeuren. Kan ik meteen bedenken wat ik vanavond ga eten heb nog nergens zin in. Of eigenlijk in alles, maar dat kan dan weer niet, pfffff
maandag 17 december 2007 om 18:44
maandag 17 december 2007 om 19:39
quote:Tientje79 schreef op 17 december 2007 @ 18:44:
Niks poetsen, ik ga schuren! Moet nog een kastje kaal maken, dus dat ga ik even doen. Nog méér zooi maken....
He Superstar, ik hoorde net op tv dat de meeste vrijgezellen in Groningen wonen. Misschien moeten we een excursie organiseren naar het hoge Noorden hahaha
Waarom verbaasd mij dat nou niet?
Maar jullie zijn van harte welkom hoor om een avondje te komen stappen..
Maar onthoud goed : Zoekt en gij zult losers vinden..
Niks poetsen, ik ga schuren! Moet nog een kastje kaal maken, dus dat ga ik even doen. Nog méér zooi maken....
He Superstar, ik hoorde net op tv dat de meeste vrijgezellen in Groningen wonen. Misschien moeten we een excursie organiseren naar het hoge Noorden hahaha
Waarom verbaasd mij dat nou niet?
Maar jullie zijn van harte welkom hoor om een avondje te komen stappen..
Maar onthoud goed : Zoekt en gij zult losers vinden..
maandag 17 december 2007 om 20:47
Lekker badmeester! Ik heb een vriendin die vlakbij londen woont, daar ga ik ook regelmatig heen! Oud en nieuw dus in Londen voor jou?
Reykjavik schijnt inderdaad ook erg mooi te zijn.
Dat nadeel van alleen wonen en de zooi herken ik! Gelukkig dat er zo af en toe nog mensen langs komen hier en ik wel opruim, anders was het volgens mij al snel een zwijnenstal.
Tientje, veel plezier met schuren! Lekker zooi maken voor een goed doel.
Superstar, niet zoeken, dan kom je die losers tenminste ook niet tegen haha
Dat nadeel van alleen wonen en de zooi herken ik! Gelukkig dat er zo af en toe nog mensen langs komen hier en ik wel opruim, anders was het volgens mij al snel een zwijnenstal.
Superstar, niet zoeken, dan kom je die losers tenminste ook niet tegen haha
maandag 17 december 2007 om 21:10
Jeetje wat gaat dat schuren traag zeg! Ik heb een houten kast met 5 grote laden een paar jaar geleden rood geverfd en nu heb ik bedacht dat 'ie moet verkassen naar mijn splinternieuwe badkamer. En laat die nou wít zijn.... Dus ding moet van top tot teen geschuurd worden, in de grondverf gezet worden en dan gelakt worden. Ik heb nu de buitenkant en twee laden geschuurd en ben het nu al zat... Nu even Ugly Betty kijken en dan lekker bijtijds mijn mandje in. Morgen weer een dag hoor. Als het zondag maar af is allemaal...
@ Tim: je maakt me wel nieuwsgierig: student? wat studeer je?
@ Superstar: misschien is het hier in het zuid-westen dan wel beter, maar ja, meesten zijn ernstig bezet...
@ Superstar: misschien is het hier in het zuid-westen dan wel beter, maar ja, meesten zijn ernstig bezet...
maandag 17 december 2007 om 21:14
Bah, Kerst is echt een beetje vervelend als verse en nog lang niet bedorven single die eigenlijk geen single wil zijn en heel erg haar maatje mist. Gelukkig kan ik bij mijn ouders onderduiken en vlucht hij het land uit. Dus niet echt lonely, maar diep van binnen wel. Kan me jullie gevoel dan ook helemaal voorstellen!
maandag 17 december 2007 om 21:16
quote:tweeling26 schreef op 17 december 2007 @ 20:47:
Lekker badmeester! Ik heb een vriendin die vlakbij londen woont, daar ga ik ook regelmatig heen! Oud en nieuw dus in Londen voor jou?
Superstar, niet zoeken, dan kom je die losers tenminste ook niet tegen hahaHahaha, inderdaad... soms gewoon bezoek uitnodigen zodat je een keertje puinruimt. Errug he?
Superstar, niet zoeken, dan kom je die losers tenminste ook niet tegen hahaHahaha, inderdaad... soms gewoon bezoek uitnodigen zodat je een keertje puinruimt. Errug he?
maandag 17 december 2007 om 21:17
quote:Tientje79 schreef op 17 december 2007 @ 21:10:
Volgens mij bedoelde hij niet dat hij zelf studeert, maar dat de vrijgezelle Groningers studenten zijn.. of niet?
Enne... balen he, dat klussen. Ik vind het zelf superleuk, maar het moet wel snel af zijn, ik wil snel resultaat, haha
Volgens mij bedoelde hij niet dat hij zelf studeert, maar dat de vrijgezelle Groningers studenten zijn.. of niet?
Enne... balen he, dat klussen. Ik vind het zelf superleuk, maar het moet wel snel af zijn, ik wil snel resultaat, haha
maandag 17 december 2007 om 21:20
Ja Vinyl, als ik ze uitnodig dan maak ik tijd om op te ruimen, maar soms als mensen onverwachts voor de deur staan.... dan kan ik wel eens met het schaamrood op mijn kaken de deur open doen hihi
Jammer tientje, dat het schuren niet sneller gaat! Ugly Betty is dan een goed alternatief...
Miryana, wat balen dat je nu even in zo'n situatie zit! Maar natuurlijk wel heel fijn dat je deze dagen in ieder geval gezellig bij je ouders bent...
Jammer tientje, dat het schuren niet sneller gaat! Ugly Betty is dan een goed alternatief...
Miryana, wat balen dat je nu even in zo'n situatie zit! Maar natuurlijk wel heel fijn dat je deze dagen in ieder geval gezellig bij je ouders bent...
maandag 17 december 2007 om 21:24
@ Tweeling: ik doe soms niet eens open. Te erg voor woorden he?
Maar soms kan ik mijn huis echt even niet vertonen, haha
Maar meestal is het alleen boven echt een zooitje, dus dan kan het nog wel beneden... haha
@ Miryana: welkom hier! Balen joh dat je je ook zo voelt, en zeker zo voor de kerst... Maar welkom, leuk dat je meekletst!
Maar soms kan ik mijn huis echt even niet vertonen, haha
Maar meestal is het alleen boven echt een zooitje, dus dan kan het nog wel beneden... haha
@ Miryana: welkom hier! Balen joh dat je je ook zo voelt, en zeker zo voor de kerst... Maar welkom, leuk dat je meekletst!
maandag 17 december 2007 om 21:27
@Vinyl, tsja ik woon op een appartementje... woonkamer is wel altijd redelijk, maar heb 1 kamer dat altijd een zootje is, mijn hal is ook zeer rommelig... en mensen moeten eerst daardoor, maar goed! Bijna vakantie en dan maar eens echt goed opruimen en dan proberen (poging 10009036489) om het schoon te houden!
maandag 17 december 2007 om 21:34
quote:Vinyl schreef op 17 december 2007 @ 21:17:
[...]
Enne... balen he, dat klussen. Ik vind het zelf superleuk, maar het moet wel snel af zijn, ik wil snel resultaat, hahaLaten studenten nou net niet mijn type zijn..
[...]
Enne... balen he, dat klussen. Ik vind het zelf superleuk, maar het moet wel snel af zijn, ik wil snel resultaat, hahaLaten studenten nou net niet mijn type zijn..
maandag 17 december 2007 om 21:53
quote:tweeling26 schreef op 17 december 2007 @ 21:27:
@Vinyl, tsja ik woon op een appartementje... woonkamer is wel altijd redelijk, maar heb 1 kamer dat altijd een zootje is, mijn hal is ook zeer rommelig... en mensen moeten eerst daardoor, maar goed! Bijna vakantie en dan maar eens echt goed opruimen en dan proberen (poging 10009036489) om het schoon te houden!
Oh, dat voornemen ken ik wel. En nu ga ik het ECHT bijhouden!!
hahahha
Yeah right! Ik ken mezelf... helaas.....
Oh, dat voornemen ken ik wel. En nu ga ik het ECHT bijhouden!!
hahahha
Yeah right! Ik ken mezelf... helaas.....

maandag 17 december 2007 om 21:58
@Vinyl: thanks, voel me stiekem een beetje alsof ik inbreek in een gesprek hier Ben al een tijdje alleen een stiekeme lezer geweest.
Hm, om echt goed op te ruimen heb ik altijd heeel veeel vuilniszakken nodig.. zodat ik ruimte kan maken om daar de komende tijd de zooi neer te leggen... dan ligt het iig in een kastje ofzo!
Hm, om echt goed op te ruimen heb ik altijd heeel veeel vuilniszakken nodig.. zodat ik ruimte kan maken om daar de komende tijd de zooi neer te leggen... dan ligt het iig in een kastje ofzo!
maandag 17 december 2007 om 22:10
Is het niet dat die leuke man eraan komt, als je hem het minste verwacht? En wat nou kilootjes, de meeste mannen willen gewoon een leuke vrouw, met een lieve glimlach, en met de humor van jullie zit het wel goed.
Jammer dat die leuke man slecht is in timing, hij zou best wel voor kerst mogen komen. Misschien komt hij wel met de wijzen uit het oosten mee.
Trouwens Vinyl, als je jouw kust om 12 uur verandert jouw avatar toch in een prinses? Ik zal het eens proberen!
Jammer dat die leuke man slecht is in timing, hij zou best wel voor kerst mogen komen. Misschien komt hij wel met de wijzen uit het oosten mee.
Trouwens Vinyl, als je jouw kust om 12 uur verandert jouw avatar toch in een prinses? Ik zal het eens proberen!
maandag 17 december 2007 om 22:39
Laatste dagen voor kerst, de druk neemt toe...
Moet nog:
- kerst kaartjes schrijven
- bagage pakken
- strijken afwassen. haha
Tja een zwaar bestaan als vrijgezel,
Niets gedaan en helemaal niemand die me op de vingers tikt...
@Tientje79 en Vinyl,
Ik ben idd geen student meer, die tijd heb ik inmiddels al weer 8 jaar achter me gelaten. Maar las het vorige week ook toevallig, Groningen = studenten stad.
Moet nog:
- kerst kaartjes schrijven
- bagage pakken
- strijken afwassen. haha
Tja een zwaar bestaan als vrijgezel,
Niets gedaan en helemaal niemand die me op de vingers tikt...
@Tientje79 en Vinyl,
Ik ben idd geen student meer, die tijd heb ik inmiddels al weer 8 jaar achter me gelaten. Maar las het vorige week ook toevallig, Groningen = studenten stad.
maandag 17 december 2007 om 22:59
Hahaha, zie het helemaal voor me: allemaal mensen die om 0.00 uur hun beeldscherm kussen om te kijken of er een prins achter de kikker zit!
Bijtijds naar bed is niet meer gelukt, ben ik ook al niet zo goed in...
Ik heb pas dus écht met een vuilniszak door mijn huis gelopen. Dat weggooien van die volle zak met al die zooi was heus heel fijn!
Voelt zo lekker, een opgeruimd huis! Jammer dat ik er dan nu zelf weer een zooitje van maak. Maar straks is het allemaal weer helemaal spik en span, gelukkig!
Ik was vroeger ook een enorme sloddervos (vraag maar aan mijn huisgenoten!) maar inmiddels heb ik wel een béétje het licht gezien. Nou ja, als we het uitstellen van de was tot ik écht geen andere onderbroeken meer heb en de vaat van drie dagen niet meetellen dan...
Nou mede-lonely-christmas-gangers, ik kan me niet langer meer vrijmaken, ik móet me nu gaan wijden aan mijn schoonheidsslaap!
Trusten!
Bijtijds naar bed is niet meer gelukt, ben ik ook al niet zo goed in...
Ik heb pas dus écht met een vuilniszak door mijn huis gelopen. Dat weggooien van die volle zak met al die zooi was heus heel fijn!
Voelt zo lekker, een opgeruimd huis! Jammer dat ik er dan nu zelf weer een zooitje van maak. Maar straks is het allemaal weer helemaal spik en span, gelukkig!
Ik was vroeger ook een enorme sloddervos (vraag maar aan mijn huisgenoten!) maar inmiddels heb ik wel een béétje het licht gezien. Nou ja, als we het uitstellen van de was tot ik écht geen andere onderbroeken meer heb en de vaat van drie dagen niet meetellen dan...
Nou mede-lonely-christmas-gangers, ik kan me niet langer meer vrijmaken, ik móet me nu gaan wijden aan mijn schoonheidsslaap!
Trusten!

maandag 17 december 2007 om 23:01
@ Tim, dan mag je nog even aan de bak! haha Ben jij er ook zo een van alles op het laatste moment doen? Werkt voor mij wel het beste. Maar inderdaad lekker dat er niemand is die je op je vingers tikt als je vingers het werk lekker niet gedaan hebben! Wanneer ging je ook alweer weg?
@Miryana, ja ik ken dat! Vuilniszakken vol kunnen er verdwijnen uit kastjes. Wat ik er dus weken ervoor in heb gestopt omdat ik toch echt dacht dat het nog wel eens van pas kon komen. Not!
@Vinyl, nou wij hebben wel veel overeenkomsten haha! Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent hihi
@ Kreeft, lief van je! Ik heb ook wel eens gedacht...nu verwacht ik hem niet...en toen kwam die ook niet. Maar goed, als hij bedenkt dat hij dit jaar onder mijn kerstboom wil komen liggen is hij best welkom
@Miryana, ja ik ken dat! Vuilniszakken vol kunnen er verdwijnen uit kastjes. Wat ik er dus weken ervoor in heb gestopt omdat ik toch echt dacht dat het nog wel eens van pas kon komen. Not!
@Vinyl, nou wij hebben wel veel overeenkomsten haha! Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent hihi
@ Kreeft, lief van je! Ik heb ook wel eens gedacht...nu verwacht ik hem niet...en toen kwam die ook niet. Maar goed, als hij bedenkt dat hij dit jaar onder mijn kerstboom wil komen liggen is hij best welkom