It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Lekker he, dat niemand tegen je zegt: zou jij die bende eens opruimen. Of in mijn geval: ben je wel helemaal lekker om midden in de woonkamer te gaan schuren??

Wanneer ga je Tim?

Ik ga nu echt doooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii
@ Tientje, ik kijk wel beter uit! Straks zit mijn beeldscherm helemaal onder de natte kussen.... moet ik die ook weer schoonmaken! haha

Met mij gaat het goed hoor Badmeester! Met jou ook? Lekker he, 2 weken vrij! Ik heb ze straks ook. Nog 4 dagen werken....Wat ga je allemaal voor leuks doen? behalve Londen onveilig maken dan.
Slaap lekker Tientje!
Ga, vrijdag nacht, dus heb nog even...

Maar die afwas moet morgen vroeg wel weg zijn.
Morgenvroeg? Dat betekent dus: of nu nog aan de afwas (blehhhh) of morgen vroeg je bed uit (ook ontzettend blehhh). In allebei de gevallen, succes!
Meerdere boeken lezen, een blouse maken, een paar lijsten maken, sporten, met vrienden afspreken, nieuwe bril uitzoeken, dingen voor nieuw huis uitzoeken
idd, dus nu maar ff doen!

Dan kan ook ik met een schoon geweten, van m'n nachtrust genieten.

Trusten allemaal
Zelf een blouse maken? Is ie stuk (zo ja, is dat dan leuk om te doen?) of ben je zo creatief? Nieuwe bril is altijd spannend! Ik heb er ook één, vind het altijd een ramp om een leuke te vinden, maar goed ik draag hem alleen maar thuis.

En je hebt dus een nieuw huis? Leuk zeg! Woon je er al?
Slaap lekker Tim! Succes met de afwas...
heb er een ontworpen en die ga ik PROBEREN te maken

nee heb nog geen nieuw huis maar heb zoveel ideeen dat ik alvast dingen voorbereid zeg maar :-)
Wat ben ik blij dat je dit topic opent..

Ik ben ook 30 en ben eigenlijk altijd single geweest met kerst en oud en nieuw. Dit jaar ben ik de man tegengekomen met wie ik alles verder wil delen, en wederzijds, maar het gaat niet. Een relatie zit er voor ons ( nog) niet in door allerlei omstandigheden.

En dat doet pijn. Bovenop het 'gebruikelijke'verdriet van alleen zijn met dit soort dagen (hoe leuk je het ook kunt maken feit blijft dat je alleen bent en daar niet voor kiest...) ervaar ik nu nog eztra de pijn van het missen.

Ik zie er vreselijk tegenop. En het ergste is dat ik helemaal niet zo piekerig in elkaar zit, ik leef juist en heb een leuk leven. Alleen dat delen, wat je zo graag wilt, en een leven opbouwen samen, dat zit er (weer) niet in. En het doet pijn!!
Ben ik dan zo apart ofzo dat ik een kerst alleen helemaal niet zo erg vind?
Hm, ik denk dat een groot deel ook 'tussen de oren' zit. Het is inderdaad wel apart dat je het vaak de rest van het jaar helemaal niet erg vind om alleen te zijn, maar met feestdagen en dergelijke... Gelukkig ben ik niet echt alleen en heb ik familie waar ik heen ga, maar vind het wel een klote tijd om nu net mijn relatie beeindigd te hebben. Al die stelletjes die samen dingen plannen, word je gewoon hard mee geconfronteerd vind ik zelf. Hoewel ik het mijn vrienden uiteraard van harte gun hoor!! Maar ja, oud en nieuw is ook weer zoiets, iedereen staat om 12 uur gezellig met elkaar.. sta je daar 'all by yourself'. Ach ja, lekker zelfbeklag doen kan ook soms fijn zijn
@ Badmeester: Nee hoor apart ben je denk ik niet daarin, volgens mij zijn er wel meer mensen die er geen problemen mee hebben. Feit blijft wel dat veel mensen het kerstfeest als een gezellig feest zien die je met andere gezellige mensen wilt delen. Ik ben daar wel één van hoor. Ik vind het heerlijk om met kerst bij vrienden en familie te zijn. Niet dat ik dat op andere momenten niet gezellig vind... maar wij zijn van de mooie kleren aan, cadeautjes kopen voor elkaar, lekker eten, lekker wijntje, veel lachen, spelletjes, vooral genieten! En dat maakt het met de kerstdagen net iets specialer dan met andere dagen.

Wat ontzettend gaaf dat je een blouse gaat proberen te maken! Ik ben benieuwd of het je lukt zoals je wilt!

Paloma, bah wat naar! Wat jammer dat het nu niet gaat.... Denk je dé man gevonden te hebben... Kan me voorstellen dat het dan net even wat moeilijker is allemaal. Sterkte!
Ja ik heb hem gevonden. Hij is het. En ik denk dat het misschien helemaal niet gaat lukken om samen een toekomst te hebben. Maar dat komt misschien ook wel door deze dagen.

En ik vind ook dat ik niet moet zeuren, en er leuke dagen van moet maken. En vrienden (uiteraard allemaal met partner) zeggen: Ach joh, straks ben je blij als hij even niet in de buurt is... Geniet van wat je allemaal wel hebt. En dat doe ik ook heus wel.

Maar dit jaar ben ik me er nog meer van bewust dat ik het echt niet alleen wil allemaal. Voel me zo alleen.

Elk jaar denk ik weer als ik met mijn familie een oneven getal zit te zijn omdat ik geen partner heb: volgend jaar zitten we hier met zes man aan tafel. Dat denk ik al jaren. En altijd dus net niet in december.
Wat een klaagzang... En eigenlijk ben ik echt heel gezellig hoor! En vrolijk;)
Dat heb ik ook wel eens, dat ik dan denk volgend jaar.... en inderdaad! Dit jaar zijn we met zijn zessen! Met een hele mooie man erbij.... mijn pasgeboren neefje! hey, geen oneven aantal meer, ik ga wel lekker met deze man troetelen!

Ik snap al die goed bedoelde opmerkingen van vrienden ook, het komt wel goed... Maar ja als jij je op dat moment niet zo voelt, dan is het gewoon heel rot en voel je je ook zo... Overheen zetten is dan niet voor iedereen het makkelijkste.

Zit er wel een kans in dat het nog goed komt tussen jullie?
Dat geloof ik best hoor Paloma! Dit topic is ook heel gezellig, dus dan kun je er vast je ei wel in kwijt!
Tussen ons is het een en al grote liefde. Dus wat dat betreft zeker. Maar de onstandigheden zullen drastisch moeten veranderen. En dat zal tijd kosten. Vaag he?

Onze liefde is groot. En hij twijfelt er niet aan dat die voor altijd is. Maar ik... tja... onzeker denk ik.
Nou zat ik om 0:00 niet achter de computer, stom he! Misschien morgen. Trouwens een beetje zelfbeklag mag hier toch? Dat is toch waarvoor je zo'n topic opent. En als mensen het niet willen lezen, moeten ze gewoon ergens anders kijken. Paloma, het klinkt bijna platonisch. Tweeling, wat zal dat mannetje verwent worden. Volgens mij is tientje met tim mee. Trouwens een man een blouse maken? Ik heb ooit een knoop vast proberen te naaien, ik weet niet hoe dat iemand lukt.
quote:Paloma5 schreef op 18 december 2007 @ 00:03:

Tussen ons is het een en al grote liefde. Dus wat dat betreft zeker. Maar de onstandigheden zullen drastisch moeten veranderen. En dat zal tijd kosten. Vaag he?

.

Die ring zal drastisch van zijn vinger moeten bedoel je?

Gokje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC, wat ben ik weer blue, ik zat weer veel te ver te denken.
Jee, wat hebben jullie veel gekletst terwijl ik al op 1 oor lag!

Enne... ik ben inderdaad niet gekust om 0.00 uur. Ik mag trouwens toch hopen dat ik dan een prinses wordt en geen prins, haha!

Paloma, wat balen voor je zeg dat het niet zo loopt als je wil. Dus jullie zijn supergek op elkaar, alleen hij wil zich minder binden dan jij? Oe, bekend verhaal.... Ik hoop dat 2008 het geluk voor je brengt!

En precies kreeft, ik vind het (net als badmeester) niet erg om alleen te zijn. Sterker nog, ik ben graag alleen! Alleen met kerst vind ik het best gezellig om iig één dagje met mensen om me heen te hebben. In je eentje een kerstdiner oppeuzelen is ook zo saai...

Maar beetje klagen mag best, daar hebben we hier een topic voor, hahahaha

Nou, ik ga maar eens douchen anders kom ik niet op tijd! Werkse allemaal!
quote:Tim schreef op 17 december 2007 @ 23:09:

idd, dus nu maar ff doen!

Dan kan ook ik met een schoon geweten, van m'n nachtrust genieten.

Trusten allemaalLang leve... de vaatwasser
Een vaatwasser is het enige wat ik nog mis hier..

Hebben jullie alle Kerstzooi al in huis staan?

Ik wel inclusies lampjes voor het raam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven