It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

K** K** K**

Dacht ik vandaag vrij te zijn moet ik toch gaan zitten werken.....er moet weer eens iets af.............dus iedereen die zit te klagen over ambtenaren: ik wil geen gezeik meer horen hahaha
Ik ben zelf ambtenaar dus ik ga niet klagen hoor! Geloof het of niet, die kunnen zelfs overspannen worden, vandaar dat ik meer thuis dan op mijn werk zit... Maar goed, ik mag me zo weer even melden op mijn werk, kan me gelukkig wel nuttig maken! En dan vanmiddag maar weer schuren....

@ superstar: Ik heb alleen een boom staan, een berg kaarsen en een paar engeltjes. Vond ik dit jaar wel genoeg!

Hebben jullie al een kerstpakket gehad trouwens? Ik vind het uitpakken zo leuk, geef 'em altijd weg, maar het uitpakken wil ik graag doen... Rare afwijking wel hahaha
Nou ik klaag wel dat ik nu weer een of ander focking contract zit te maken grgrrrrrr
Ik.. heb dit jaar (en de vorige) niks aan kerstsfeer gedaan... Ongezellig he?

Alleen alle kerstkaarten staan al op tafel, dat staat wel gezellig!
Nou Vinyl als het aan mij lag dan kwam die Kerstzooi er ook niet in hoor,maar ja mijn dochter vind het erg leuk om de Kerstboom te versieren..

En ach als die eenmaal staat is het ook wel weer leuk..
Mooi ben al weer klaar met werken hehe
Nee VC, fout gokje...

Soms zitten dingen anders in elkaar!
@ Paloma: dat dacht ik al... klinkt beetje bindingsangst achtig?

@ Badmeester: krijg nu toch vooroordelen hoor, haha

@Superstar: ja, met een kindje is het zeker leuk, dan zou ik er ook meer werk van maken denk ik!
Wat een bende hier... Alles zit onder de rooie-kast-zooi.....
Aaaaah, arme jij!

Voordeel: je bent de enige die er met haar voeten doorheen banjert

Rotklus he, alles zit onder...

Zo wil ik mijn voordeur schilderen. (binnenkant). Na het schuren zal het ook wel flink een zootje worden. Alles ook onder de... rode-deur-zooi
Ja ik ga straks een heel mooi huis bekijken hihi haha hoho huhu!!!!!!!!!!!!
Ja nee, dat is lekker! Jullie maar klagen over werken, maar ondertussen wel kunnen forummen? Nou dat is mij niet gegund hoor, ik sta voor de klas, dus kan dat helaas niet maken!

@Badmeester, hoe was het huis bekijken?

@Tientje, haha, pak de stofzuiger! Of vaak genoeg er doorheen blijven lopen, loop je het ooit wel een keer weg...

Bij mij staat er een kerstboom, met ballen, slingers, piek en natuurlijk lichtjes, verder heb ik kaarjes aan, maar ja dat heb ik eigenlijk altijd wel. Verder heb ik niets in mijn huis hoor, behalve een hele hoop glitter! Jeetje dat is pas moeilijk uit je huis te krijgen, kom het echt overal tegen. Zelfs onder de douche hihi

Maar in mijn klas heb ik me wel helemaal laten gaan, heel veel lichtjes, geweldig versierde kerstboom (door de kinderen) en nog heel veel kerstprulletjes.

Mijn kerstpakket krijg ik morgen!
Zoooo dan, zit ik even op de bank om een bak sla te eten en dan gaan we zo aan de grondverf beginnen! Het hele huis is van onder tot boven gesopt, dat stof zat overal, maar nu is het huis héérlijk schoon!

Ik heb vandaag ook gezien wat er in ons kerstpakket zit, het is een koffie en theepakket, echt leuk. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik 'em weggeef.. Ik geef mijn pakket altijd aan mijn vader. Mij pa is helemaal afgekeurd en krijgt dus nooit meer een kerstpakket. En dat vind ik zielig, vooral omdat hij ook geen geld heeft voor extraatjes rond kerst. En omdat geven altijd beter voelt dan krijgen...

@ tweeling: ik heb niet uit vrije wil tijd om te forummen hoor, op mijn werk kan het dus ook echt niet. Maar ja, werk maar een paar uur per dag dus als ik thuis ben kan het wel!

@ badmeester: ga je een huis kopen? Was het wat?

Ik ga even kwasten zoeken in de schuur en dan lekker verven! Later!
Tientje, ik bedoelde er ook niets mee hoor. Was een beetje als geintje bedoelt. Zie nu dat ik er geen smiley achter heb gezet! Dus sorry....
Ja ik ga m kopen en t huis is erg erg mooi
Gefeliciteerd badmeester! Tenminste, ik ga er vanuit dat alles rond gaat komen...
@Vinyl en Superstar_2:

Hier ook geen kerst spullen hoor.

Euh toch wel, op zolder ergens...

De ontvangen kaarten liggen momenteel nog op een stapeltje.

Nu ff eten, sporten en daarna ook maar eens een paar kaartjes schrijven.
Ben ik ook weer eens... heb me even een dag afgezonderd en flink gebaald. Kom nu tot de conclusie dat ik de ´feestdagen´ niet eens met hem had WILLEN vieren als hij er in zijn hoofd toch al klaar mee was!!!

Ga mezelf maar vol laten proppen bij moeders denk ik...

Oud en nieuw daarintegen wel weer helemaal los!!

Hoe gaat het verder met al jullie villa´s??
quote:superstar_2 schreef op 18 december 2007 @ 09:50:

Nou Vinyl als het aan mij lag dan kwam die Kerstzooi er ook niet in hoor,maar ja mijn dochter vind het erg leuk om de Kerstboom te versieren..

En ach als die eenmaal staat is het ook wel weer leuk..

Ach Suup, en je moet maar zo denken; die boom praat niet terug, laat geen boeren en heeft nog nimmer onbehoorlijk gedrag vertoond. En dat gaat ie waarschijnlijk nooit doen ook

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 21:06:

[...]

Ach Suup, en je moet maar zo denken; die boom praat niet terug, laat geen boeren en heeft nog nimmer onbehoorlijk gedrag vertoond. En dat gaat ie waarschijnlijk nooit doen ook

Nee ik heb wel eens gasten in huis gehad waar je dat niet van kon zeggen..

Die boom blijft dus tot 2 januari en dan opzouten.!!!
@VC

@Suuzer, gelukkig dat je er nu al anders tegen aan kijkt! Je hebt helemaal gelijk, laat je maar lekker vol proppen!
En hij zal hoogstwaarschijnlijk nooit een TBSkliniek van de binnenkant zien. Nog een voordeel
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ik heb er zelf één die niet eens naalden verliest, is dat wat!

Ik ben al een uurtje klaar met verven, het lijkt hier wel een verffabriek, wat een lucht. Best goed gelukt, al zeg ik het zelf. Morgen even aflakken en dan kan 'ie zó de badkamer in! Die is splinternieuw en net opgeleverd en moest nog een beetje low-budget worden aangekleed, vandaar.

En tweeling, ik ben niet boos hoor! Ik werk normaal ook gewoon de hele week, maar nu dus ff niet..

Ik heb vorige week al in een vlaag van ijver mijn kerstkaartjes geschreven, goed he? Ik krijg er alleen maar weinig terug, hmmm.... Misschien had ik de afgelopen jaren wél kaarten moeten sturen en nemen mensen nu wraak hahaha.

Stom he, daar meet ik dan mijn populariteit aan af, slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar toch... Heb even last van de dip die vinyl zondag had, geloof ik.

Hebben jullie ook nog kerstfeestjes trouwens, deze week? Ik ga donderdag naar het foute kerstbal van Q-music, lijkt me helemaal leuk!
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 21:46:

En hij zal hoogstwaarschijnlijk nooit een TBSkliniek van de binnenkant zien. Nog een voordeel Huh?
quote:Tientje79 schreef op 18 december 2007 @ 21:47:

Heb even last van de dip die vinyl zondag had, geloof ik.

Hebben jullie ook nog kerstfeestjes trouwens, deze week? Ik ga donderdag naar het foute kerstbal van Q-music, lijkt me helemaal leuk!

Aaaaah, arme jij! Troost je, hij gaat snel over, ik voel me een stuk beter dankzij jullie!!

Enne... kerstbal? Das hier om de hoek, wat leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven