Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 17 december 2007 om 22:24
Sinds Prinses niet meer over zichzelf praat in de derde persoon blijft het stil hier
Lievebees, welkom hier!
En het is idd rustig hier, amper 2 pagina's om te lezen. Straks hoeft de afkikklieniek (om in Xans vocabaire te spreken) niet meer!
HM is lekker met paps naar Dolf Jansen geweest, hij was weer erg goed en HM heeft weer veel stof tot nadenken...
Lievebees, welkom hier!
En het is idd rustig hier, amper 2 pagina's om te lezen. Straks hoeft de afkikklieniek (om in Xans vocabaire te spreken) niet meer!
HM is lekker met paps naar Dolf Jansen geweest, hij was weer erg goed en HM heeft weer veel stof tot nadenken...
maandag 17 december 2007 om 22:32
HM houdt ook van degelijke kerstbomen, dit jaar met paarse ballen! En rookt nog even haar sigaret op en duikt dan haar bedje in. Ben ik morgen fris voor de vergadering en de kerstlunch! En heb dan nog de hele middag om te bedenken wat ik voor LJ ga koken...
Man3; ik vind eigenlijk ook dat LJ gewoon een echte vent moet zijn en moet blijven slapen! Mhhhh... Maar ik zal er maar niet vanuit gaan dat dit gebeurt, dan kan het alleen maar meevallen
Man3; ik vind eigenlijk ook dat LJ gewoon een echte vent moet zijn en moet blijven slapen! Mhhhh... Maar ik zal er maar niet vanuit gaan dat dit gebeurt, dan kan het alleen maar meevallen
maandag 17 december 2007 om 22:36
Viva la Single klinkt wel leuk Erwt.
Xan gaat gewoon door in 3e persoon , en vraagt HM waar ze de stof vandaan haalt tot nadenken
En Prinses, al foto van burgerlijke kerstboom gemaakt??
Xan gaat gewoon door in 3e persoon , en vraagt HM waar ze de stof vandaan haalt tot nadenken
En Prinses, al foto van burgerlijke kerstboom gemaakt??
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 17-12-2007 22:39
Reden: Emo's werkend maken...ze deden het niet door geen spaties te zetten tussen laatste letter en begin van de emo-code....Snappie??? Zucht.......
Reden: Emo's werkend maken...ze deden het niet door geen spaties te zetten tussen laatste letter en begin van de emo-code....Snappie??? Zucht.......
% gewijzigd
maandag 17 december 2007 om 22:37
maandag 17 december 2007 om 22:42
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 22:38:
Xan, ben jij al uit je kerstboomdillemma?JA! Ik zet 'm niet dit jaar! De rest is wel lekker kersterig
Echt Prinses, mijn kat sloopt die boom echt dan......volgend jaar zet ik 'm weer en dan gooi ik de kat 3 weken in de gangkast.....kattenbakje neerpleuren, wat eten en drinken...en mevrouw kan 3 weken vooruit!
Xan, ben jij al uit je kerstboomdillemma?JA! Ik zet 'm niet dit jaar! De rest is wel lekker kersterig
maandag 17 december 2007 om 22:53
quote:Xander68 schreef op 17 december 2007 @ 22:42:
JA! Ik zet 'm niet dit jaar! De rest is wel lekker kersterig
Echt Prinses, mijn kat sloopt die boom echt dan......volgend jaar zet ik 'm weer en dan gooi ik de kat 3 weken in de gangkast.....kattenbakje neerpleuren, wat eten en drinken...en mevrouw kan 3 weken vooruit! Prinses heeft kat voordeel van de twijfel gegeven dit jaar. Kat mag zichzelf bewijzen dat ze kan omgaan met de kerstboom (leerproces voor de kat hehe)... Vermoed ook dat ik meer gek van kat zou worden dan kat van zichzelf, als ik kat opsluit in gangkast. Kat kan zooo hardverscheurend miauwen dat de buren nog denken dat ik kat mishandel....
JA! Ik zet 'm niet dit jaar! De rest is wel lekker kersterig
Peas on earth!
maandag 17 december 2007 om 22:59
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 22:53:
[...]
Prinses heeft kat voordeel van de twijfel gegeven dit jaar. Kat mag zichzelf bewijzen dat ze kan omgaan met de kerstboom (leerproces voor de kat hehe)... Vermoed ook dat ik meer gek van kat zou worden dan kat van zichzelf, als ik kat opsluit in gangkast. Kat kan zooo hardverscheurend miauwen dat de buren nog denken dat ik kat mishandel....Mijn kat vertrouw ik voor geen meter...dus dit jaar GEEN voordeel van de twijfel voor haar. Xan is nu bezig met een anti-mol therapie voor kat. Kat doet haar best, maar is nog lang niet toe om een kerstboom onberoerd te laten. Eerst maar eens trainen met een miniboompje van 2 cm
[...]
Prinses heeft kat voordeel van de twijfel gegeven dit jaar. Kat mag zichzelf bewijzen dat ze kan omgaan met de kerstboom (leerproces voor de kat hehe)... Vermoed ook dat ik meer gek van kat zou worden dan kat van zichzelf, als ik kat opsluit in gangkast. Kat kan zooo hardverscheurend miauwen dat de buren nog denken dat ik kat mishandel....Mijn kat vertrouw ik voor geen meter...dus dit jaar GEEN voordeel van de twijfel voor haar. Xan is nu bezig met een anti-mol therapie voor kat. Kat doet haar best, maar is nog lang niet toe om een kerstboom onberoerd te laten. Eerst maar eens trainen met een miniboompje van 2 cm
maandag 17 december 2007 om 23:01
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 22:57:
Hmm prinses doet iets fout... kerstboom lukt niet (foon kan 200 kerstlampjes niet aan ), maar HOE plaats ik fotootje van prinsessenkat hier?!
Staat prinsessenkat op computer? Zo ja, uploaden naar de site van imageshack.com.
Xan gaat nu op zoek naar foto van zijn kat.....Prinses wordt gelijk verliefd op kat van Xan
Hmm prinses doet iets fout... kerstboom lukt niet (foon kan 200 kerstlampjes niet aan ), maar HOE plaats ik fotootje van prinsessenkat hier?!
Staat prinsessenkat op computer? Zo ja, uploaden naar de site van imageshack.com.
Xan gaat nu op zoek naar foto van zijn kat.....Prinses wordt gelijk verliefd op kat van Xan
maandag 17 december 2007 om 23:03
Prinses heeft het opgegeven om kat op te voeden... kat is hardnekkig en heeft regelmatig bij Harde Handhavingen wraakpogingen gedaan als:
* om 05.00 uur voor de slaapkamerdeur hardnekkig en hartverscheurend mieauwen
* de kattenbak negeren
* ONDER het speciale anti-kattenhaar-dekentje op de bank gaan liggen
* op prinses' favoriete shirtje gaan slapen
* etc.
Maar dus.. hoe kan ik fotootje plaatsen?
* om 05.00 uur voor de slaapkamerdeur hardnekkig en hartverscheurend mieauwen
* de kattenbak negeren
* ONDER het speciale anti-kattenhaar-dekentje op de bank gaan liggen
* op prinses' favoriete shirtje gaan slapen
* etc.
Maar dus.. hoe kan ik fotootje plaatsen?
Peas on earth!
maandag 17 december 2007 om 23:03
Vleer is weer thuis.. was weer gezellig bij Dinnetje.. Maar t was ook errug glad op de weg.. Er was flink gestrooid hier zag ik maar bij mij in destraat word nooit gestrooid en Vleer was even bang dat ze de de bocht door sjeesde niet linksom maar eeh rechtdoor.. Ging goed . . echte coureur dus ... Zag wel niet zon goede coureur stilstaan tegen lantaarnpaal. Vleer dat best grappig vond , niet wetende dat ze 3min later zelf bijna recht door gleed.
Vleer is makkelijk in omgang , ouders vragen zich soms wel af waar de gebruiksaanwijzing is van Vleer(tsja zat er niet bij 28jr en 3mnd geleden en 3 dagen), maar Vleer heeft ehh wat beschadigde stukjes op t hart en die zijn af en toe nog erg pijnlijk als iemand (incl myself) er aan probeert te komen.Vleer wil ze dan t liefst wegduwen , voelt Vleer ook geen pijn. Soms is dat t veiligst al wetende dat ehhh er goede lijm aan te pas komt die stukjes wel aan elkaar gelijmd kunnen worden.. Maar heeft nog geen man kunnen treffen met goede lijm
Lekker wazig weer volgens mij..
Fijn dat de boom staat Prinsesje..
Vleer is makkelijk in omgang , ouders vragen zich soms wel af waar de gebruiksaanwijzing is van Vleer(tsja zat er niet bij 28jr en 3mnd geleden en 3 dagen), maar Vleer heeft ehh wat beschadigde stukjes op t hart en die zijn af en toe nog erg pijnlijk als iemand (incl myself) er aan probeert te komen.Vleer wil ze dan t liefst wegduwen , voelt Vleer ook geen pijn. Soms is dat t veiligst al wetende dat ehhh er goede lijm aan te pas komt die stukjes wel aan elkaar gelijmd kunnen worden.. Maar heeft nog geen man kunnen treffen met goede lijm
Lekker wazig weer volgens mij..
Fijn dat de boom staat Prinsesje..
maandag 17 december 2007 om 23:06
maandag 17 december 2007 om 23:08
Prinses gaat ook maar weer in derde persoon praten, als iedereen in topic dat hardnekkig blijft doen... anders steekt 't ook zo af bij de rest
Prinses is blij dat Vleer heelhuids thuis is gekomen, en herkent leedvermakerigheid met achtereenvolgende 'revanche' van het lot...
Prinses weet zeker dat er veel soorten geschikte lijm zijn voor het materiaal en de breuken die Vleer heeft
Prinses is blij dat Vleer heelhuids thuis is gekomen, en herkent leedvermakerigheid met achtereenvolgende 'revanche' van het lot...
Prinses weet zeker dat er veel soorten geschikte lijm zijn voor het materiaal en de breuken die Vleer heeft
Peas on earth!