Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 17 december 2007 om 23:43
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:34:
[...]
Prinses verwacht dan wel korting op de sloopkosten als Prinsessekat moet meehelpen!
[...]
Prinses denkt dat erwtenkat en Xankat het leuk zouden hebben bij Sun!
Prinses ontvangt een korting van 12% indien prinsessenkat 1/3 deel van de boom sloopt zonder tussenkomst van Xankat.
Prinses en Xan gaan binnenkort eens buurten bij Sun
[...]
Prinses verwacht dan wel korting op de sloopkosten als Prinsessekat moet meehelpen!
[...]
Prinses denkt dat erwtenkat en Xankat het leuk zouden hebben bij Sun!
Prinses ontvangt een korting van 12% indien prinsessenkat 1/3 deel van de boom sloopt zonder tussenkomst van Xankat.
Prinses en Xan gaan binnenkort eens buurten bij Sun
maandag 17 december 2007 om 23:44
quote:Very Cherry schreef Prinsesop 17 december 2007 @ 23:41:
Wat is PP en waarom zou ik daarop moeten letten? Ik heb al moeite zat om op mezelf te letten
Prinses heeft terminologie onlangs ook hier geleerd: PP, RP, LJ, pfff...
PP=potentiele partner.
Prinses moet eerlijkheidshalve zeggen dat ze met joggingbroek+piekhaar laurierdropjes koopt, maar Sun kleedt zich voor de zoektocht naar de PP...
Wat is PP en waarom zou ik daarop moeten letten? Ik heb al moeite zat om op mezelf te letten
Prinses heeft terminologie onlangs ook hier geleerd: PP, RP, LJ, pfff...
PP=potentiele partner.
Prinses moet eerlijkheidshalve zeggen dat ze met joggingbroek+piekhaar laurierdropjes koopt, maar Sun kleedt zich voor de zoektocht naar de PP...
Peas on earth!
maandag 17 december 2007 om 23:45
maandag 17 december 2007 om 23:47
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:44:
[...]
Prinses moet eerlijkheidshalve zeggen dat ze met joggingbroek+piekhaar laurierdropjes koopt, maar Sun kleedt zich voor de zoektocht naar de PP...Ja duhhhh! Stel dat ik mijn PP tegenkom in de supermarkt!!! Dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien natuurlijk!!!
[...]
Prinses moet eerlijkheidshalve zeggen dat ze met joggingbroek+piekhaar laurierdropjes koopt, maar Sun kleedt zich voor de zoektocht naar de PP...Ja duhhhh! Stel dat ik mijn PP tegenkom in de supermarkt!!! Dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien natuurlijk!!!
maandag 17 december 2007 om 23:49
quote:Xander68 schreef op 17 december 2007 @ 23:43:
[...]
Prinses en Xan gaan binnenkort eens buurten bij Sun Dan maar na de kerst? Sun heeft namelijk een kunstkerstboom. Ok, geen 2,30 (70 cm of zo), maar twee katten en een kunstkerstboom en muizen. Geven de schatjes van Prinses en Xan dan nog steeds de voorkeur aan muizen?
[...]
Prinses en Xan gaan binnenkort eens buurten bij Sun Dan maar na de kerst? Sun heeft namelijk een kunstkerstboom. Ok, geen 2,30 (70 cm of zo), maar twee katten en een kunstkerstboom en muizen. Geven de schatjes van Prinses en Xan dan nog steeds de voorkeur aan muizen?
maandag 17 december 2007 om 23:49
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:43:
[...]
Prinses ziet fascinerende overeenkomsten:
* blauw dekbed van de ikea
* slopende katten
* voorliefde voor honinglaurierdropjes
* ?
(prinses houdt van lijstjes vandaag)Xan vind het "eng" worden , en denkt dat het lijste ws. langer gaat worden in 2008 Maar Xan kan er ook flink naast zitten....
[...]
Prinses ziet fascinerende overeenkomsten:
* blauw dekbed van de ikea
* slopende katten
* voorliefde voor honinglaurierdropjes
* ?
(prinses houdt van lijstjes vandaag)Xan vind het "eng" worden , en denkt dat het lijste ws. langer gaat worden in 2008 Maar Xan kan er ook flink naast zitten....
maandag 17 december 2007 om 23:50
maandag 17 december 2007 om 23:53
quote:sunshineforever schreef op 17 december 2007 @ 23:49:
[...]
Dan maar na de kerst? Sun heeft namelijk een kunstkerstboom. Ok, geen 2,30 (70 cm of zo), maar twee katten en een kunstkerstboom en muizen. Geven de schatjes van Prinses en Xan dan nog steeds de voorkeur aan muizen?
Xankat is ook professioneel muiskiller....no problem voor Xankat....draait haar pootje niet voor om....
Echter ik heb geen idee of prinsessenkat ook muiskiller is, maar kan in deze als assistente optreden....
[...]
Dan maar na de kerst? Sun heeft namelijk een kunstkerstboom. Ok, geen 2,30 (70 cm of zo), maar twee katten en een kunstkerstboom en muizen. Geven de schatjes van Prinses en Xan dan nog steeds de voorkeur aan muizen?
Xankat is ook professioneel muiskiller....no problem voor Xankat....draait haar pootje niet voor om....
Echter ik heb geen idee of prinsessenkat ook muiskiller is, maar kan in deze als assistente optreden....