Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 17 december 2007 @ 23:55:

Xan ook... en weet nu niet wat ie verder moet schrijven..... Prinses doet dan maar gewoon:
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 17 december 2007 @ 23:56:

[...]

Maareh Kandidaat is toch sowieso al potentieel?

Ik denk dat er bij Potentiele Kandidaat sprake is van contaminatie.

Aldus drs. Prinses op de taalkundige Erwt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:57:

[...]

Prinses doet dan maar gewoon: En Prinses vraagt zich af of Xan dan OOK van punnikken, De Gouden Kooi, rummikub, roze housebroeken en nepplanten houdt. DAN is de match compleet
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 17 december 2007 @ 23:56:

[...]

Maareh Kandidaat is toch sowieso al potentieel?

Vleer is gewoon beetje in Emo bui vandaag..

Ex belde en ik wil die la gewoon dichthouden grrrr , Maar ex is een schatje maar gaat altijd over die *goede* oude tijd praten. Vleer heeft daar moeite mee , omdat Vleer er niets mee kan. Gedane zaken nemen geen keer ofzowiets ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:58:

[...]

Ik denk dat er bij Potentiele Kandidaat sprake is van contaminatie.

Aldus drs. Prinses op de taalkundige Erwt

Idd, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Kandidaat geeft al aan dat het nog niet zeker is. Anders is het geen kandidaat meer. En iemand die niet zeker is is "potentieel". Dus het woord potentieel kun je eigenlijk weglaten.

Vleer, hou jij het dan maar bij Kandidaat.

Ik houd het bij PP haha.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:57:

[...]

Prinses doet dan maar gewoon:

Geeft Prinses gelijk, en geeft gelijk aan nog terug te zullen komen op de blauwe zwaailichten en claxon-ellende. U kunt binnenkort een brief daarover verwachten....

Uw zelf gepunnikte kaartje al verzonden naar Dhr. X. Ander?
Vleer heeft hoofdstuk Ex afgesloten maanden geleden , maar Ex wil steeds t boek weer open slaan bij 1e hoofdstuk , terwijl t na 12 hoofdstukken en 1 ongeluk t einde was
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:00:

[...]

Vleer is gewoon beetje in Emo bui vandaag..

Ex belde en ik wil die la gewoon dichthouden grrrr , Maar ex is een schatje maar gaat altijd over die *goede* oude tijd praten. Vleer heeft daar moeite mee , omdat Vleer er niets mee kan. Gedane zaken nemen geen keer ofzowiets ?

Vleer, geen telefoontjes van ex opnemen. Veel beter!

*Sun staat trouwens versteld van alle mannen die Vleer tot haar beschikking heeft.*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:00:

[...]

En Prinses vraagt zich af of Xan dan OOK van punnikken, De Gouden Kooi, rummikub, roze housebroeken en nepplanten houdt. DAN is de match compleet Helaas Erwt, geen van allen....
Dhr X.Ander is intern verhuisd in verzorgingshuis de Pimp

Verzorgingshuis De Pimp

T.a.v. Dhr X. Ander

Testamentstraat 2

Afdeling : VergeetMezelfNiet

11011 OB RapDood
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:00:

En Prinses vraagt zich af of Xan dan OOK van punnikken, De Gouden Kooi, rummikub, roze housebroeken en nepplanten houdt. DAN is de match compleet Prinses wil voor de zekerheid even zeggen dat dit natuurlijk een grapje is en dat bovenstaande GEEN hobbies zijn van prinses.... voordat Xan zich mogelijk afvraagt hoe hij OOIT overeenkomsten met prinses kon zien...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 18 december 2007 @ 00:02:

[...]

Vleer, geen telefoontjes van ex opnemen. Veel beter!

*Sun staat trouwens versteld van alle mannen die Vleer tot haar beschikking heeft.*Vleer heeft veel mannen om zich heen , krijgen is niet t probleem , ze houden wel
Prinses denkt dat Vleer en Xan vergeten zijn dat prinses in't zelfde bejaardentehuis woont en dat ze de kaartjes dus met de interne post kan versturen. Helaas heeft mevrouw D. Ementie van kamer 346D deze week posttaak, en kunnen de kaartjes enige vertraging oplopen.
Peas on earth!
Algemeen vraagje:

Zijn vrouwen nou echt zo vaak TE emotioneel bezig met exen? Laat het rusten denk ik dan....kortom, maak je jezelf niet gek daarmee?
Mag ik even wat vragen?

Waarom manifesteren leuke, volwassen mensen zich hier op Teletubbie-niveau door zichzelf bij de voornaam te noemen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ach Ex belt niet vaak maar zo af en toe probeert ie t .. Is niet erg meestal wel leuke gesprekken.. Maar er is iets gebeurd toen en daar wil ik t gewoon niet meer over hebben met hem. Maar hij ratelt t soms weer op en dan ben ik even van slag . Duwt Exen Lade weer dicht en draait m op slot..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:05:

Prinses denkt dat Vleer en Xan vergeten zijn dat prinses in't zelfde bejaardentehuis woont en dat ze de kaartjes dus met de interne post kan versturen. Helaas heeft mevrouw D. Ementie van kamer 346D deze week posttaak, en kunnen de kaartjes enige vertraging oplopen.Enige vertraging? Mevr. D. Ementie vergeet de kaartjes te posten en liggen in het jaar 2080 nog op haar kamertje....met een rottende Mevr. D. Ementie (gatverrrr...XAN!)
Hmmm ik denk (hoe cliche dan ook) dat de emotie er bij mannen over het algemeen minder uitkomt. Daarom lijken vrouwen ten opzichte van mannen OVERemotioneel, en lijken mannen ten opzichte van vrouwen emotieLOOS (prinses chargeert de boel een beetje).

En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...
Peas on earth!
whaha Prinses.. Mw D.Ementie is weggelopen en kon de weg naar t huis niet meer vinden. Ze zit momenteel in t Politiebureau bij Dhr. A.Gent
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 00:07:

Mag ik even wat vragen?

Waarom manifesteren leuke, volwassen mensen zich hier op Teletubbie-niveau door zichzelf bij de voornaam te noemen?Dat vraagt prinses zichzelf ook af.
Peas on earth!
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 00:07:

Mag ik even wat vragen?

Waarom manifesteren leuke, volwassen mensen zich hier op Teletubbie-niveau door zichzelf bij de voornaam te noemen?Dementie VC, dementie.....
grapje

(maar serieus... 'k had wel voorgesteld om dat niet meer te doen... maar ja... de meerderheid he...)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:08:

Hmmm ik denk (hoe cliche dan ook) dat de emotie er bij mannen over het algemeen minder uitkomt. Daarom lijken vrouwen ten opzichte van mannen OVERemotioneel, en lijken mannen ten opzichte van vrouwen emotieLOOS (prinses chargeert de boel een beetje).

En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...Tis alweer over , maar pff dan word ik gewoon boos op hem omdat ik al zo vaak heb gezegd dat ie er niet meer over moet beginnen. Verleden tijd , shit happens life goes on
Vind t wel lollig eigenlijk dat Teletubbie Niveau.. Misschien heb ik wel een stukje kindertijd gemist die ik nu aan t inhalen ben *blijkijk*
Hoopt dat Ex biertje gaat drinken met Man1.. kunnen ze t gezellig samen gaan hebben over mij aan t strand \\:-)//

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven