Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 18 december 2007 om 00:00
dinsdag 18 december 2007 om 00:00
quote:sunshineforever schreef op 17 december 2007 @ 23:56:
[...]
Maareh Kandidaat is toch sowieso al potentieel?
Vleer is gewoon beetje in Emo bui vandaag..
Ex belde en ik wil die la gewoon dichthouden grrrr , Maar ex is een schatje maar gaat altijd over die *goede* oude tijd praten. Vleer heeft daar moeite mee , omdat Vleer er niets mee kan. Gedane zaken nemen geen keer ofzowiets ?
[...]
Maareh Kandidaat is toch sowieso al potentieel?
Ex belde en ik wil die la gewoon dichthouden grrrr , Maar ex is een schatje maar gaat altijd over die *goede* oude tijd praten. Vleer heeft daar moeite mee , omdat Vleer er niets mee kan. Gedane zaken nemen geen keer ofzowiets ?
dinsdag 18 december 2007 om 00:01
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:58:
[...]
Ik denk dat er bij Potentiele Kandidaat sprake is van contaminatie.
Aldus drs. Prinses op de taalkundige Erwt
Idd, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Kandidaat geeft al aan dat het nog niet zeker is. Anders is het geen kandidaat meer. En iemand die niet zeker is is "potentieel". Dus het woord potentieel kun je eigenlijk weglaten.
Vleer, hou jij het dan maar bij Kandidaat.
Ik houd het bij PP haha.
[...]
Ik denk dat er bij Potentiele Kandidaat sprake is van contaminatie.
Aldus drs. Prinses op de taalkundige Erwt
Idd, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Kandidaat geeft al aan dat het nog niet zeker is. Anders is het geen kandidaat meer. En iemand die niet zeker is is "potentieel". Dus het woord potentieel kun je eigenlijk weglaten.
Vleer, hou jij het dan maar bij Kandidaat.
Ik houd het bij PP haha.
dinsdag 18 december 2007 om 00:01
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:57:
[...]
Prinses doet dan maar gewoon:
Geeft Prinses gelijk, en geeft gelijk aan nog terug te zullen komen op de blauwe zwaailichten en claxon-ellende. U kunt binnenkort een brief daarover verwachten....
Uw zelf gepunnikte kaartje al verzonden naar Dhr. X. Ander?
[...]
Prinses doet dan maar gewoon:
Geeft Prinses gelijk, en geeft gelijk aan nog terug te zullen komen op de blauwe zwaailichten en claxon-ellende. U kunt binnenkort een brief daarover verwachten....
Uw zelf gepunnikte kaartje al verzonden naar Dhr. X. Ander?
dinsdag 18 december 2007 om 00:02
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 00:00:
[...]
Vleer, geen telefoontjes van ex opnemen. Veel beter!
*Sun staat trouwens versteld van alle mannen die Vleer tot haar beschikking heeft.*
[...]
Vleer, geen telefoontjes van ex opnemen. Veel beter!
*Sun staat trouwens versteld van alle mannen die Vleer tot haar beschikking heeft.*
dinsdag 18 december 2007 om 00:04
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:00:
En Prinses vraagt zich af of Xan dan OOK van punnikken, De Gouden Kooi, rummikub, roze housebroeken en nepplanten houdt. DAN is de match compleet Prinses wil voor de zekerheid even zeggen dat dit natuurlijk een grapje is en dat bovenstaande GEEN hobbies zijn van prinses.... voordat Xan zich mogelijk afvraagt hoe hij OOIT overeenkomsten met prinses kon zien...
En Prinses vraagt zich af of Xan dan OOK van punnikken, De Gouden Kooi, rummikub, roze housebroeken en nepplanten houdt. DAN is de match compleet Prinses wil voor de zekerheid even zeggen dat dit natuurlijk een grapje is en dat bovenstaande GEEN hobbies zijn van prinses.... voordat Xan zich mogelijk afvraagt hoe hij OOIT overeenkomsten met prinses kon zien...
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 00:04
dinsdag 18 december 2007 om 00:05
dinsdag 18 december 2007 om 00:07
dinsdag 18 december 2007 om 00:08
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:05:
Prinses denkt dat Vleer en Xan vergeten zijn dat prinses in't zelfde bejaardentehuis woont en dat ze de kaartjes dus met de interne post kan versturen. Helaas heeft mevrouw D. Ementie van kamer 346D deze week posttaak, en kunnen de kaartjes enige vertraging oplopen.Enige vertraging? Mevr. D. Ementie vergeet de kaartjes te posten en liggen in het jaar 2080 nog op haar kamertje....met een rottende Mevr. D. Ementie (gatverrrr...XAN!)
Prinses denkt dat Vleer en Xan vergeten zijn dat prinses in't zelfde bejaardentehuis woont en dat ze de kaartjes dus met de interne post kan versturen. Helaas heeft mevrouw D. Ementie van kamer 346D deze week posttaak, en kunnen de kaartjes enige vertraging oplopen.Enige vertraging? Mevr. D. Ementie vergeet de kaartjes te posten en liggen in het jaar 2080 nog op haar kamertje....met een rottende Mevr. D. Ementie (gatverrrr...XAN!)
dinsdag 18 december 2007 om 00:08
Hmmm ik denk (hoe cliche dan ook) dat de emotie er bij mannen over het algemeen minder uitkomt. Daarom lijken vrouwen ten opzichte van mannen OVERemotioneel, en lijken mannen ten opzichte van vrouwen emotieLOOS (prinses chargeert de boel een beetje).
En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...
En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...
Peas on earth!
dinsdag 18 december 2007 om 00:09
dinsdag 18 december 2007 om 00:10
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 00:08:
Hmmm ik denk (hoe cliche dan ook) dat de emotie er bij mannen over het algemeen minder uitkomt. Daarom lijken vrouwen ten opzichte van mannen OVERemotioneel, en lijken mannen ten opzichte van vrouwen emotieLOOS (prinses chargeert de boel een beetje).
En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...Tis alweer over , maar pff dan word ik gewoon boos op hem omdat ik al zo vaak heb gezegd dat ie er niet meer over moet beginnen. Verleden tijd , shit happens life goes on
En teveel mee bezig zijn en ZWELGEN in emoties inderdaad alleen maar tegengestelde werking, want hoe meer je zwelgt, hoe rotter je je voelt...Tis alweer over , maar pff dan word ik gewoon boos op hem omdat ik al zo vaak heb gezegd dat ie er niet meer over moet beginnen. Verleden tijd , shit happens life goes on