Het Theehuis
dinsdag 18 december 2007 om 13:32
Welkom thuis lieve Juno!
Geniet van je gezinnetje, Eow!
Arme Chica, beterschap!
Arme B & J, beterschap!
Arme Ceetje, wat een schrik!
Ik ga cakejes bakken. Kindjes op mijn werk hebben om een afscheid gevraagd en dat krijg ik dus morgen. Moet wel traktatie meenemen dan, natuurlijk! En begin van het jaar hebben collega's nog feestje voor me georganiseerd. Toch wel wel leuk!
Geniet van je gezinnetje, Eow!
Arme Chica, beterschap!
Arme B & J, beterschap!
Arme Ceetje, wat een schrik!
Ik ga cakejes bakken. Kindjes op mijn werk hebben om een afscheid gevraagd en dat krijg ik dus morgen. Moet wel traktatie meenemen dan, natuurlijk! En begin van het jaar hebben collega's nog feestje voor me georganiseerd. Toch wel wel leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 18 december 2007 om 15:13
Ik spring een gat in de lucht voor Eow, Eowman, Juno en Juna!
Maar, ook, jeee, je baan. Wat idioot om contract van iemand in deze situatie niet te verlengen! Of ging het niet zo?? Ben blij dat je het gelukkig allemaal niet zo erg vind, maar vind het echt niet kunnen
Hoop dat het een mooi moment is voor allebei een hele nieuwe veel leukere baan enpositieve verandering in het leven Moet vast lukken met dat lekkere mannetje eindelijk thuis bij jullie en nu kun je em heerlijk knuffen en ruiken en tutten zonder dat je opgehouden wordt ( ) door dingen als werk. Het komt allemaal gied
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 18 december 2007 om 15:18
Gied = goed. Ik zit met Chica op schoot
Hier nog steeds ziekerig meisje. Ze heeft vanmiddag 15 minuutjes geslapen en werd toen hoesten en kotsend wakker. Kon haar nog net uit bed vissen en ons bed redden Ze schrok er zelf van dus heb nodige uitleg gegeven. Nu roept ze de hele tijd Chica kotse, Chica ovegeve.
Morgen werken gaat denk ik niet lukken dus. Baal wel want bijna kerstvakantie en wil nog komen en alles afmaken. Hoop dus dat het donderdag lukt..
Hier nog steeds ziekerig meisje. Ze heeft vanmiddag 15 minuutjes geslapen en werd toen hoesten en kotsend wakker. Kon haar nog net uit bed vissen en ons bed redden Ze schrok er zelf van dus heb nodige uitleg gegeven. Nu roept ze de hele tijd Chica kotse, Chica ovegeve.
Morgen werken gaat denk ik niet lukken dus. Baal wel want bijna kerstvakantie en wil nog komen en alles afmaken. Hoop dus dat het donderdag lukt..
dinsdag 18 december 2007 om 18:23
Star, babydancen denk ik
Kess, eh, babydancen?
Ik heb niet zoveel inspiratie geloof ik
Ook niet wat eten betreft trouwens. Weet niet eens of Chica gaat eten dus aardappelsmurrie met gebakken tomaat en beetje kipfilet. Ik ben bang dat alles er weer uitkomt, maar ze moet toch wat eten. Ze ligt nu apatisch op de bank. Eten is bijna klaar. Meteen daarna naar bed hopelijk.
Oja, wat is eigenlijk jóuw excuus, Pep?
Kess, eh, babydancen?
Ik heb niet zoveel inspiratie geloof ik
Ook niet wat eten betreft trouwens. Weet niet eens of Chica gaat eten dus aardappelsmurrie met gebakken tomaat en beetje kipfilet. Ik ben bang dat alles er weer uitkomt, maar ze moet toch wat eten. Ze ligt nu apatisch op de bank. Eten is bijna klaar. Meteen daarna naar bed hopelijk.
Oja, wat is eigenlijk jóuw excuus, Pep?
dinsdag 18 december 2007 om 18:41
Mijn excuus: cakejes bakken. Tweede lading staat nu in de oven, moet er over 10 minuten uit. Dan af laten koelen en versieren. Eerste lading is erg goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Verder is Tony nogal plakkerig vandaag. Hij heeft me in een uur tijd al zéker 321871547 vragen gesteld. En verwacht dan ook 321871547 keer een bloedserieus antwoord. Daarbij lijkt het wel of hij ongesteld moet worden, want hij laat alles uit zijn handen vallen (bij voorkeur volle bekers optimel) en loopt overal tegenaan. Ik hoop dat hij ook vroeg gaat slapen!
Eow, hoe is het bij jullie? Ik zie in gedachten een heel idyllisch tafereeltje voor me. Hoop dat de werkelijkheid even mooi en leuk en fijn is!
Star is denk ik wél aan het babydancen. Tssssk. Werd tijd ook!
Verder is Tony nogal plakkerig vandaag. Hij heeft me in een uur tijd al zéker 321871547 vragen gesteld. En verwacht dan ook 321871547 keer een bloedserieus antwoord. Daarbij lijkt het wel of hij ongesteld moet worden, want hij laat alles uit zijn handen vallen (bij voorkeur volle bekers optimel) en loopt overal tegenaan. Ik hoop dat hij ook vroeg gaat slapen!
Eow, hoe is het bij jullie? Ik zie in gedachten een heel idyllisch tafereeltje voor me. Hoop dat de werkelijkheid even mooi en leuk en fijn is!
Star is denk ik wél aan het babydancen. Tssssk. Werd tijd ook!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 18 december 2007 om 19:52
Beterschapjes voor B&J&Chica!!!
Achterlijk vind ik het van je ontslag Eow. En dat voor zo'n organisatie, heel teleurstellend. Maar hey!!! Je kunt wel lekker veel met Juno aan de knuffel!!!!
Vriendin van mij kreeg ook eens zo'n brief, weet niet meer hoe dat is afgelopen maar het was een heel gedoe geloof ik. Eerst maar even erachter komen welke datum en tijd het gebeurde, dan kun je misschien zeker stellen dat je daar iig niet was. (of wel )
Pep ik ben erg teleurgesteld in je.
Kess ik hoop dat je wat aan brief hebt. Zoek morgen nog wel even een andere.
Ik duik mijn bed weer in, dramanacht gehad en Nemo is nu ook alweer tijd aan het krijsen. Hij heeft veel behoefte aan knuffeles en lief doen maar als ik even geen tijd voor hem heb dat breekt de hel los. Morgen weer dagje vrij en gezellig doen.
Achterlijk vind ik het van je ontslag Eow. En dat voor zo'n organisatie, heel teleurstellend. Maar hey!!! Je kunt wel lekker veel met Juno aan de knuffel!!!!
Vriendin van mij kreeg ook eens zo'n brief, weet niet meer hoe dat is afgelopen maar het was een heel gedoe geloof ik. Eerst maar even erachter komen welke datum en tijd het gebeurde, dan kun je misschien zeker stellen dat je daar iig niet was. (of wel )
Pep ik ben erg teleurgesteld in je.
Kess ik hoop dat je wat aan brief hebt. Zoek morgen nog wel even een andere.
Ik duik mijn bed weer in, dramanacht gehad en Nemo is nu ook alweer tijd aan het krijsen. Hij heeft veel behoefte aan knuffeles en lief doen maar als ik even geen tijd voor hem heb dat breekt de hel los. Morgen weer dagje vrij en gezellig doen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 18 december 2007 om 20:41
Ik geloof dat ik voor het eerst mee ga doen aan een buzzcampagne. Had me wel vaker ingeschreven, maar viel dan buiten de boot. Nu past het te buzzen product blijkbaar beter bij me. Wasmiddel! Niks hips, maar lekker tbm-erig. Als het goed is krijg ik een buzzkit met daarin een nieuw soort wasmiddel en allerlei probeerverpakkingen om anderen om mee te laten delen in deze unieke waservaring. Be prepared!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 18 december 2007 om 21:37
dinsdag 18 december 2007 om 21:41
dinsdag 18 december 2007 om 21:46
Aah wat een lief berichtje Inad, kleine chica lekker tegn jou aan hangen. Veel beterschap bij jullie!
Laluna vergeet ook steeds op jouw frummels te reageren, allebei last van de oren ook beterschap!
Star jouw verhaal over manlief en kleintje bijna het water ingegleden, niet te geloven maarre gelukkig remde ze mooi af!
Nu weer verder lezen
Laluna vergeet ook steeds op jouw frummels te reageren, allebei last van de oren ook beterschap!
Star jouw verhaal over manlief en kleintje bijna het water ingegleden, niet te geloven maarre gelukkig remde ze mooi af!
Nu weer verder lezen