IP ban?

05-01-2011 10:27 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_88635 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 09:12
Reden: laat maar.
% gewijzigd
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2011 @ 11:44:

Mens, zeur niet zo ....je hebt flink de regels overtreden bij FOK! en daar moet je nu voor boeten...so be it!

Daaahaaaag!

Voor altijd? heel mn leven niet meer op fok kunnen?

en er zijn nog veel ergere mensen op fok.
Ik zie trouwens ook niets in het ban-topic dat ik aan TO kan linken.
Ja, dat vind ik echt.
quote:dertigmin schreef op 05 januari 2011 @ 11:43:

Misschien slim om snel hulp te gaan zoeken? En dan proffesionele hulp, geen hulp via een forum. Bel je huisarts, maak zo snel mogelijk een afspraak en zorg dat je binnen 24 uur bij een psycholoog terrecht kan. Dat kan nl.Kun je echt binnen 24 uur terecht en hoe zorg je daar voor? Ik vind het zo moeilijk om een goede psych te vinden, liep vorig jaar bij een psych en dat hielp niet heel goed, ik heb nooit over mijn werkelijk diepe problemen durven te praten. Nu wil ik dat wel, ik wil mezelf helpen natuurlijk.
quote:Saaar schreef op 05 januari 2011 @ 11:45:

Ik zie trouwens ook niets in het ban-topic dat ik aan TO kan linken.nee, ze hebben het na 2 dagen nog steeds niet vermeld (mijn ban)
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:45:

[...]

Ja, dat is een ip ban, tenzij je verhuisd.

Maar zou dat nu zo erg zijn? Vervelend okee, jammer misschien.

Maar toch geen ramp.
Ja, dat vind ik echt.
Meisje ga naar je huisarts.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Primabella schreef op 05 januari 2011 @ 11:45:

Je topic is in ieder geval niet gesloten. Ik kom nooit op fok, maar ik neem aan dat ze dat zouden doen als je een ip-ban had gehad?dat weet ik eigenlijk niet.. ik denk dat het soms wel gewoon open blijft. Maar vind het doodzonde dat ze me de toegang dan ontnemen, ik bedoel, ontneem dan gewoon de rechten om te reageren, maar laat het me nog wel zien...
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:45:

[...]

Ach, ik weet wel maniertjes dat jij gewoon weer kan forummen daar...maar die kan en ga ik je niet vertellen...dat is tegen de regels.

Je leven hangt hopelijk niet af van zo'n forum, toch?
*geen reclame*

Hiero. Ze vragen wel een doorverwijzing van je huisarts. Er zitten meerdere vestigingen in NL. Bel sowieso je huisarts. Die heeft ook meestal contact met meerdere psychologen in de buurt.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Oke nu klaar met dat gezeur. Geef je zelf een trap onder je kont.

Stuur ze bij Fok een mail en dan afwachten, ja heb je nee kan je krijgen.Leg je er dan ook bij neer.

Bel vervolgens je huisarts om een afspraak te maken zodat hij/zij je kan doorverwijzen naar een psycholoog oid.
Als dit reclame is trouwens, haal ik het zo weg. Geef even een gil als je het gelezen hebt.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ga eens aan het werk! Dan stuur je thuis een mailtje met het verzoek om het topic te laten verwijderen ivm privacy.
Ok ik ga aan het werk en als ik tijd heb stuur ik een mail.

Bedankt voor de link dertigmin!

Maar die IP ban betekent ook dat mijn collega's, broer/zus en mede studenten (met hetzelfde IP adres vanwaar ik op Fok heb gezeten) niet meer op het forum kunnen??!
Ja lufluf. Dat is een IP-ban.
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2011 @ 11:50:

[...]

Ach, ik weet wel maniertjes dat jij gewoon weer kan forummen daar...maar die kan en ga ik je niet vertellen...dat is tegen de regels.

Je leven hangt hopelijk niet af van zo'n forum, toch?kan toch via pm?
Stel dat ik nooit meer geunband word (misschien is de IP ban tijdelijk?) is er dan nog een manier om in contact de komen met de mensen met wie ik wilde pm'en over mijn problemen?
En waarom sturen ze mij geen mailtje of bericht over die IP ban?!
Fok wat een verschrikkelijke site. 5 jaar geleden kwam ik daar eens terecht, heb ik een topic geopend onder een wel erg bekende nickname. Wist ik veel dat dit weer te googlen was.

I.i.g. was ik later niet meer zo blij met deze bijdrage want dit topic was heel direct te linken als je op mijn echte naam googlede. Heel stom! Kwam er achter dat mensen mijn naam dus best vaak googlen omdat ik 'het probleem' vaak van directe bekenden te horen kreeg. "Goh, ik wist niet ..., ja sorry had ik gelezen toen ik je naam in google typte ..."

Toen heb ik een mail gestuurd met verzoek om het topic te verwijderen kreeg ik van die opperhoofd Danny nog wat een mail terug dat ze mijn topic niet wilden verwijderen, ook niet i.v.m. privacy. Eigen schuld dikke bult! Zijn heel wat mailtjes heen en weer gegaan ... en eindigde op een hele vervelende toon. Werd vervolgens op het forum verder ook afgezeken. Mensen gingen toen expres mijn echte naam weer vermelden in het topic.

Een jaar geleden weer eens geprobeerd omdat het inmiddels al zo lang geleden was. Kreeg weer 0 op mijn request!

Mij zie je niet meer op Fok en ik hoop dat ooit ze dat forum eens gaan opschonen of er een dikke virus in komt die alle oude topics doet verdwijnen.
Here I am - now what are your other two wishes...
Je ging toch aan het werk?
Weten de mods/admins die mij geband hebben trouwens wie ik ben? nee toch? ik heb toch wel privacy?

enige referentie is e-mail adres (1 met naam erin en 1 zonder)
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:55:

[...]

kan toch via pm?

Dat werkt hier niet, en heb geen enkele zin om jou daar illegaal te laten forummen.

Dus schrijf nou maar gewoon een mailtje naar FOK!, en laat je topic verwijderen. Mocht je écht je verhaal kwijt willen, open een topic op de pijler Psyche.

Succes!
Je gelooft het misschien niet, maar jouw "redding" ligt nietbij de forum. Echt, je moet niet afhankelijk worden van mensen die je niet kunt zien. Ga naar je huisarts en laat je doorsturen naar een psycholoog.
quote:ShamRock schreef op 05 januari 2011 @ 11:58:

Fok wat een verschrikkelijke site. 5 jaar geleden kwam ik daar eens terecht, heb ik een topic geopend onder een wel erg bekende nickname. Wist ik veel dat dit weer te googlen was.

I.i.g. was ik later niet meer zo blij met deze bijdrage want dit topic was heel direct te linken als je op mijn echte naam googlede. Heel stom! Kwam er achter dat mensen mijn naam dus best vaak googlen omdat ik 'het probleem' vaak van directe bekenden te horen kreeg. "Goh, ik wist niet ..., ja sorry had ik gelezen toen ik je naam in google typte ..."

Toen heb ik een mail gestuurd met verzoek om het topic te verwijderen kreeg ik van die opperhoofd Danny nog wat een mail terug dat ze mijn topic niet wilden verwijderen, ook niet i.v.m. privacy. Eigen schuld dikke bult! Zijn heel wat mailtjes heen en weer gegaan ... en eindigde op een hele vervelende toon. Werd vervolgens op het forum verder ook afgezeken. Mensen gingen toen expres mijn echte naam weer vermelden in het topic.

Een jaar geleden weer eens geprobeerd omdat het inmiddels al zo lang geleden was. Kreeg weer 0 op mijn request!

Mij zie je niet meer op Fok en ik hoop dat ooit ze dat forum eens gaan opschonen of er een dikke virus in komt die alle oude topics doet verdwijnen.

Kut zeg :(

echt een stomme mentaliteit. Wat ik al zei: onvergefelijk en hard!
Via een andere computer kun je nog wel lezen. In de bieb bijv.

Vond het wel zinnig dat je een topic had geopend over waar je mee zit. Op een bepaalde manier herkenbaar, al ben ik nooit zo opstandig als jij geweest. Eerlijk gezegd betreur ik dat, was liever wat minder volgzaam geweest.

Zoek hulp, print in de bieb uit wat je neergepent hebt daar. Dat geeft een goed beeld aan een hulpverlener (maatsch. werk, psycholoog), als je daar een gesprek mee hebt. Zoek verder tot je iemand gevonden hebt waar je je wel op je gemak voelt en die voor jouw gevoel kennis van zaken heeft.

Je bent echt nog een puber die af en toe behoorlijk uit de bocht schiet, maar dat is geen reden om thuis zo behandeld te worden als wat jij beschrijft.

Sluit je aan bij een vereniging of een sport, iets met gemeenschappelijke aktiviteiten. Het is misschien een idee om op een oosterse vechtsport te gaan. Op een gezonde manier omgaan met agressie, samenwerken, grenzen aangeven.

Heel veel sterkte. Je wilt anders en dat is goed. Hoe je dat vorm moet geven, tjsa dat kan jaren duren maar zolang je leert van je fouten is dat helemaal niet erg.
quote:lufluf schreef op 05 januari 2011 @ 11:59:

Weten de mods/admins die mij geband hebben trouwens wie ik ben? nee toch? ik heb toch wel privacy?

enige referentie is e-mail adres (1 met naam erin en 1 zonder)Als je het echt te gortig maakt, kunnen ze gegevens opvragen bij je ISP...en ja...dan weten ze wie je bent. (in dit geval dan je werkgever...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven