Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige

CG gefeliciteerd!!!

Compu, was ze bij jullie ook zo blij met de versieringen? T was helemaal verrast.

En hier vanmorgen een hele blij T met zijn radio. Heb gelijk Ralf 10 x gehoord

E op de BSO werd hij wat sil van de aandacht toen hij met zijn traktatiekrokodil binnenkwam.
Gefeliciteerd jarige joppies, vergeet het helemaal

Leuk een blij kind Enka
Mamax, leuk dat er een stilist komt. Gaat dat van de makelaar uit of hebben jullie dat zelf geregeld? En vond het wel een prototype makelaar

Amalia, ik hoor ook soms rare dingen maar dat gelukkig nog niet. En al uit het borrel dilemma? Wij gooien de kinderen gewoon thuis af.

Bam, haha ik zie steeds je scores voorbij komen. Druk, druk druk
Hoeraaaaaa CG, gefeliciteerd met je vijfde verjaardag!!!

En T hieperdepiep hoeraaaaaaa ook voor jou, grote kerel!!

Compu en Enka jullie natuurlijk ook van harte met jullie grote kinders (en sorry dat mijn kaarten te laat zijn)!
Gefeliciteerd CG en T.!!! Hopelijk hebben jullie een geweldige dag!

T. in ieder geval wel al zo te lezen, leuk!!!

Amalia: piemel in je kont. Hmmm... zou ik ook niet van gecharmeerd zijn. Hier ook volledig in de poep en plas fase, maar nog geen combi's...

Bam: ah je bent er! Gezellig. Spelletje zo leuk? Goede onderbreking van het telwerk?

Mamax: jee een styliste! Wat gaaf!!! We willen alle tips horen hoor!
hoera!!!!!!!!!!!!!!!! CG en T. zijn jarig! Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van!!!
Ook helemaal vergeten CG en T. van harte gefeliciteerd!!!

Styliste is een vriendin van zwager en schoonzus. Ze werkt ook veel voor de makelaar die wij nu hebben genomen. Vanavond komt ze kijken of er nog grote dingen verandert moeten worden, ben benieuwd!
quote:bambino schreef op 06 januari 2011 @ 11:00:

Goedemorgen!

Ik was even druk met Gamen, maar ik ben er weer oei oei op je teentjes getrapt?

Hoera voor de jarige Cg en T!!!!
Enka ik heb idd bedacht dat we toch terug moeten rijden van de brandweer naar huis dus gooien we de kinderen meteen de auto uit bij hun huis

Het is in B Bam.
Baarle Nassau?
Alles behalve hoor. Vind knap dat je er tijd voor hebt om te zien wie er gamed..

Gefeliciteerd voor de Jarige jobben.

gaaf Mamax: Stylist in je huis.. ben benieuwd.
WHOEHAHAHAHAHAHAHA Bam hou eens op met dat scherpe gedoe, weer drinken tegen scherm
Mijn opa en oma hadden toen ook zo'n stylist van de makelaar op bezoek. Stelde niet bijster veel voor.
Ik krijg iedere dag als ik hyves open een overzicht van de foto's een www's van mijn vrienden en daar staat altijd dat jij weer een of andere highscore hebt verbroken
Beverwijk

Baarn

Beek

Bussum

Blokker

Brunssum
quote:amalia schreef op 06 januari 2011 @ 17:52:

Ik krijg iedere dag als ik hyves open een overzicht van de foto's een www's van mijn vrienden en daar staat altijd dat jij weer een of andere highscore hebt verbroken Vind ik knap, want verbeter nooit een record. nou ja bijna nooit.. vind het wel een sport om het te proberen
quote:Star schreef op 06 januari 2011 @ 17:51:

WHOEHAHAHAHAHAHAHA Bam hou eens op met dat scherpe gedoe, weer drinken tegen scherm Gamen houdt je alert
Dan zie ik welk spelletje je hebt gespeeld. Ik weet niet, zie iig altijd zo'n spelletje en jouw naam

Joh,. LB
Zo, wij hebben gepicknickt
zow gezellig. en wat schafte de picknick?
Broodjes knakworst, fruitsalade, gevulde eieren, komkommer-/tomaat-/kaasspiesjes, soesjes en ijs
quote:Star schreef op 06 januari 2011 @ 18:40:

Broodjes knakworst, fruitsalade, gevulde eieren, komkommer-/tomaat-/kaasspiesjes, soesjes en ijs haha geweldig
Ik zie dat ook hoor...

Amalia: vind zo'n borrel wel een leuk idee voor volgend jaar of zo. Wij zitten toch in kerstvakantie, dus dan is borrelen helemaal leuk!

Star: geweldig! C. helpen met koken?

Mamax: ideaal om zo iemand in je kring te hebben! Ben benieuwd waar ze mee komt!

Pfff... Oudste moet erg wennen aan weer naar school en dat moet vooral jongste hier even ontgelden zo rond etenstijd/bedtijd. Pittige dagen weer zo... Hopelijk went hij snel weer...
Koken? Knakworstjes moejeniekoken hoor

Maar nee, ze was bij een vriendinnetje spelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven