Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Presentatiepakje
quote:Jinny schreef op 07 januari 2011 @ 13:38:

Oh ja, net gebeld naar de arts en er zijn verhoogde waardes gevonden in zijn bloed, maar dinsdag weet ze meer. us nog een weekend in onzekerheid.Gatverdegatverdegatver Jin. Sterkte
Hieper de piep, M Gefeliciteerd
Mal, Ik dacht dat ik er in bleef, met je presentatiepakje...

Jin: Hoe is het nu met jongste?
Kinderfeestje; wilde eerst voor pannenkoeken gaan net als Hel, maar neig nu toch naar bloemenworkshop. Ceetje is gek op bloemen en knutselen, dus dat komt wel goed. Ze kan alleen die woensdag dat C. jarig is niet. Grmbl.
Mamax, leuk op gesprek. Da's een tijd geleden zeker? Spannend weer!
Juul is naar een kinderfeestje. Uitleven in Aapjesstad!

Moeders tijd om te gamen

Juul: Had net zijn kadootje voor de jarige vast op de fiets, en ik vraag: gaat het wel goed Juul? Ja hoor mama, maak je vooral maar geen zorgen

Vanavond eindelijk naar Hp, en even gezellig een hapje eten met man.
quote:Star schreef op 08 januari 2011 @ 14:39:

Kinderfeestje; wilde eerst voor pannenkoeken gaan net als Hel, maar neig nu toch naar bloemenworkshop. Ceetje is gek op bloemen en knutselen, dus dat komt wel goed. Ze kan alleen die woensdag dat C. jarig is niet. Grmbl.Heb je niet meer die andere proberen te bellen?
Heb ik gemaild, maar goed, is nu weekend natuurlijk.
duimen dus.

Ik heb me trouwens toch iets hilarisch gekocht gisteren voor Juul zijn Clownsfeest ...... Rietjes van 1 meter.. Hilarisch gewoon.

Ik lachen daar in die winkel, omdat ik dat al helemaal zie gebeuren met al die kinderen... keken wel wat raar geloof ik
quote:Maleficent schreef op 07 januari 2011 @ 20:27:

Malman heeft allemaal hele leuke kleertjes gekocht voor baby2 Waaronder een leuk potentieel presentatiepakje.

Wat cute dan Malman dat koopt! Doe even een fotootje op Hyves!

(zou ze er in trappen? )

Hoeraaaa M, gefeliciteerd!!!!!
Hoera, van harte gefeliciteerd M! Maak er een mooie dag van!
Mal, wat leuk dat Malman dat koopt! Dat vind ik echt heel lief van hem. En leuke nep-positiekleding gekocht. Goed bezig!

Bam, ik ken die rietjes, zijn lollige dingen!

Star, leuk bloemschikken. Nog nooit gehoord dat dat voor kinderen bestaat, zo´n workshop. Ik duim dat het lukt!
Enka, fijn dat het zo geslaagd was, leuk! Ik heb een leuk recept gezien voor een schatkist-taart. Hopelijk lukt het!

Bridges, ik heb echt bijna buikpijn van die meisjes. Ik vind het ook echt teveel, maar hij vraagt er elke dag om en wordt steeds bozer....
Is nee, niet gewoon nee Jinny? Misschien denk ik wel te simpel hoor.

Het moet voor jullie ook leuk blijven.
Hiep hiep hoera voor M.! Gefeliciteerd!

Jin, wat ga je doen met de kinderen dan? Kun je Oudste anders niet laten kiezen, of weg met 7 kindjes of thuis een feestje maar dan met 9 (als je genoeg volwassenen hebt)?

Star, leuk bloemenworkshop! Mag ik ook op Ceetjes feestje ? Laatste keer solliciteren is alweer bijna 7 jaar geleden. Sowieso een goeie oefening dus.
quote:bambino schreef op 08 januari 2011 @ 14:38:

Mal, Ik dacht dat ik er in bleef, met je presentatiepakje...

Ja, dat dacht ik ook toen ik het hoorde

Wat grappig, die rietjes van een meter, heb ik ook wel eens gekregen in de kroeg, maar dat viel niet zo goed uiteindelijk

Zo, wij zijn naar het feestje van Sjimmie geweest in de gymzaal, dat was leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat gezellig een feestje in de gymzaal!

Getver die muis van een Jennifer Ewbank is door :puke:

Niets aan.
Daarnaast vind ik die Nigel wel een lekker ding en dat missen we nu dus!

Stukken beter dan De Makelaar van Mamax
Jin: andere optie dan. Iets met borrel met ouders erbij? Tussenweg? Of eerst iets doen met klein groephje en dan met nog paar meer thuis iets?Maar inderdaad, je haalt je wel wat op je hals hoor...

En meisjes op heel andere dag lekker bij jou thuis laten knutselen?

Mal: leuk, feestje!

Mamax: oeh spannend dus!
En verder eens met Amalia wat betreft TVOH
Net met kindjes naar theater geweest, Sesamstraat. Was zo leuk! Zelfs oudste deed mee met een soort dansje op een gegeven moment. Zo lief! En daarna zelfs nog ergens een pannenkoek gegeten. Meestal niet zo'n geslaagd plan met onze Floddertjes maar op beker omgevallen limo ging het prima! Waren met mijn nichtje, haar man en hun 2 kinderen en was erg leuk.

En vanavond spontane visite van vrienden dus ook gezellig zo denk ik...
Klinkt heel gezellig Bridges!

Ik wil morgen eigenlijk met jongste zoon naar de film ofzo, maar ik ben met de 2 jongste AM en de film met Desteny is dan weer niet zo'n goed plan.

Soms is een baby niet echt handig...

Ik kan haar ook niet de hele tijd bij mijn ouders droppen.

B wilde vandaag naar de kinderboerderij, maar het regende steeds. Dus ik zeg net bij het naar bed brengen tegen hem: als het morgen droog is gaan we lekker naar de kinderboerderij. Zegt ie: of de ramen schoonmaken!

Valt het hem zelfs op dat het zo vies is, of vindt hij dat gewoon leuk ha ha?
Dat die Sherry Ann er sowieso nog in zit! Onbegrijpelijk, instabiel gekrijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven