De Zeewespen II
zaterdag 8 januari 2011 om 18:34
Jarenlang hebben ze rondgezworven.
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
De Zeewespen
Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.
En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.
Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.
Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.
Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...
De Zeewespen!
De Zeewespen
zaterdag 8 januari 2011 om 19:15
Ik zocht op vuurwerk en kreeg ook ranzige plaatjes met ontplofte handen
Heppie new topic...
lekker gegeten, braadworst, gebakken aardappeltjes en witte bonen met tomatensaus.
Film nog niet gekeken. En de kattenbak, die moet even hier staan omdat Balthasar soms de andere (op veel strategischere plek) niet haalt omdat ie dan word teruggemept door Loki en anders gaat ie onder de stoel....
zaterdag 8 januari 2011 om 20:00
Nem: wat vervelend van je moeder. Ik hoop dat er niks ernstigs uit komt, en als er wat aan de hand is dat er goed mee te leven valt. En uiteraard dat ze wat minder hooi op de vork kan nemen. Mijn moeder hier is precies hetzelfde verhaal. Is heel frustrerend dat je ze niet kan duidelijk maken dat ze rustiger aan moeten.
Gala: hoop dat jullie een leuke auto uitgezocht hebben. Ben wel benieuwd, ik ben best wel een auto-freak. Wij hebben toevallig vanmiddag even zitten rekenen of wij ook goedkoper konden rijden. We willen graag 1 auto verkopen als ik stop met school, zodat we wat meer kunnen sparen. Ik ga het wel missen een auto minder.
DS: ben benieuwd of het probleem van je dochter opgelost is met alleen een bril. Moet ze nog naar het ziekenhuis?
Gala: hoop dat jullie een leuke auto uitgezocht hebben. Ben wel benieuwd, ik ben best wel een auto-freak. Wij hebben toevallig vanmiddag even zitten rekenen of wij ook goedkoper konden rijden. We willen graag 1 auto verkopen als ik stop met school, zodat we wat meer kunnen sparen. Ik ga het wel missen een auto minder.
DS: ben benieuwd of het probleem van je dochter opgelost is met alleen een bril. Moet ze nog naar het ziekenhuis?
zaterdag 8 januari 2011 om 20:07
Twee auto's Tinkel?! Ik moet echt een rijbewijs, dit kan niet zo langer. Dan koop ik die 2e van je! (en ik moet ook al neuro's huis kopen...Dat zeewespengedoe kost me bakken vol geld)
Mijn buit bij de AH;
toch nog een pakje peuken
indiase saus in een pot
rijst
vegawokblokjes
croissantjes uit blik
chocopasta (duo , en mijn lievelings, de Euroshopper was op. Moest ik opeens AH huismerk. Beter is die wel net zo lekker want Duo penotti vind ik ranzig)
Appelmoes
Cola Light
Croky paprikachips
Dit was precies 19,20. Ik had het beter aan moeten pakken...Ik had ook nog pasta en pesto eerst, maar ik dacht, volges mij red ik dat niet met die 20 euro...Wat is AH toch een dure winkel!
Mijn buit bij de AH;
toch nog een pakje peuken
indiase saus in een pot
rijst
vegawokblokjes
croissantjes uit blik
chocopasta (duo , en mijn lievelings, de Euroshopper was op. Moest ik opeens AH huismerk. Beter is die wel net zo lekker want Duo penotti vind ik ranzig)
Appelmoes
Cola Light
Croky paprikachips
Dit was precies 19,20. Ik had het beter aan moeten pakken...Ik had ook nog pasta en pesto eerst, maar ik dacht, volges mij red ik dat niet met die 20 euro...Wat is AH toch een dure winkel!
zaterdag 8 januari 2011 om 20:11
Eerst een knuf voor Nem en haar moeder
En dan een voor Gala's nieuwe auto
En een vraag of Yellow mijn uitnodiging ergens anders heeft gezien.
Enne, enne, enne.........
O ja, dochter heeft een bril (-0,75/-1,75 en dan ook nog cylindrisch iets, dus maar 50% scherp voor veraf)
Voorlopig kan ze hiermee verder, schijnt met groei te maken te hebben.
En dan een voor Gala's nieuwe auto
En een vraag of Yellow mijn uitnodiging ergens anders heeft gezien.
Enne, enne, enne.........
O ja, dochter heeft een bril (-0,75/-1,75 en dan ook nog cylindrisch iets, dus maar 50% scherp voor veraf)
Voorlopig kan ze hiermee verder, schijnt met groei te maken te hebben.
A dirty mind is a joy forever
zaterdag 8 januari 2011 om 20:13
Yellow: je had misschien beter even bij de Lidl kunnen kijken. Ik verbaas me altijd hoeveel ik daar kan halen voor 20 euro. Kan er soms een hele week van eten.
Maar geniet er lekker van.
Wij hebben een paar jaar geleden deze auto gekocht omdat we hem zo mooi vonden, maar hebben dus een hele dure in de wegenbelasting gekocht. We willen die kosten graag omlaag brengen. We hebben al een nieuwe auto op het oog. De diesel gaat sowieso weg. Dan blijft mijn vriend in mijn benzine rijden, totdat hij er mee ophoudt of totdat we verhuist zijn. en dan kopen we er weer een diesel bij. Zoals het nu staat een Fiat Punto.
Maar geniet er lekker van.
Wij hebben een paar jaar geleden deze auto gekocht omdat we hem zo mooi vonden, maar hebben dus een hele dure in de wegenbelasting gekocht. We willen die kosten graag omlaag brengen. We hebben al een nieuwe auto op het oog. De diesel gaat sowieso weg. Dan blijft mijn vriend in mijn benzine rijden, totdat hij er mee ophoudt of totdat we verhuist zijn. en dan kopen we er weer een diesel bij. Zoals het nu staat een Fiat Punto.
zaterdag 8 januari 2011 om 20:23
zaterdag 8 januari 2011 om 20:26
Vervelend dat het alleen maar erger wordt DS. Maar je weet nooit wat ze tegen de tijd dat ze groter is allemaal kunnen natuurlijk, en als het bij een bril kan blijven, dan is dat natuurlijk vervelend, maar heel veel mensen hebben een bril. Ik heb ook cillinderdinges, maar weiger een bril op te zetten. Kan niet zo goed diepte zien soms(vooral bij trappen aflopen) maar verder wel bij fietsen, gewoon heel dichtbij niet zo. Heb je toegevoegd! Ben meer een facebooker, maar ik zal speciaal voor jou af en toe even kijken!
Wat betreft de AH, ik had een hele tijd dat ik beweerde dat het euroshopper brood 29 cent was, en een vriendin zei 33. Hebben we foto's gemaakt van ons brood in de AH, en het koste inderdaad bij haar 33 cent. Maar we waren allebei bij Ah's in Amsterdam. Gek he? Toen zijn we meerdere dingen gaan vergelijken en er waren wel meer dingen die paar cent verschil hadden. Dus het zal best dat het in andere delen van het land ook andere prijzen zijn.
Wat betreft de AH, ik had een hele tijd dat ik beweerde dat het euroshopper brood 29 cent was, en een vriendin zei 33. Hebben we foto's gemaakt van ons brood in de AH, en het koste inderdaad bij haar 33 cent. Maar we waren allebei bij Ah's in Amsterdam. Gek he? Toen zijn we meerdere dingen gaan vergelijken en er waren wel meer dingen die paar cent verschil hadden. Dus het zal best dat het in andere delen van het land ook andere prijzen zijn.