Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Even lekker weg, da's niet gek. Zon, zee en cocktails!

Heb mijn vakantiedagen gekregen, precies zoals ik dat wilde!

Ben heel tevreden dus!
Wat fijn dat je je vakantie dagen hebt!

Hebben jullie ook al plannen voor de vakantie? Een bestemming?

Mischien Macedonie?

Philein, je eerste dag gehad? Alles goed gegaan?

SD, nog steeds gestopt met roken?

Hoe is het verder met de rest?

Hier mijn laatste week, niet mijn laatste dag dus.

Maar er is echt niks te doen. Maar dit is toch een extra week salaris.

Ben me nu aan het verdiepen in de Maldiven, daar ben ik dit weekend......
Even een hallo! Goede dag gehad, maar bekaf nu.

Tot later!
welterusten!
Philein, vertel eens wat over je nieuwe werk en studie? Zit je nu op de verre locatie? Hoe bevalt het allemaal tot nu toe?

VG< wauw zeg...de Malediven, wat een geweldige kans, geniet ervan! Lekker bakken in het zonnetje, aan cocktail nippend onder palmboom...zo stellen ze zich in Nederland mijn leven voor, haha! In werkelijkheid lig ik misschien 2x per maand een uurtje in de zon, nooit onder een palmboom want daar kunnen kokosnoten uitvallen, en een cocktail neem ik misschien 1x per jaar ofzo, word doodmisselijk van sterke drank. Het is meer het beeld wat men in het noorden van de tropen heeft dan de werkelijkheid aldaar, maar daar weet jij door je cruisebootjobs in het verleden alles van, natuurlijk.

Er stond hier nog een reportage in de krant over een van jullie boten, de Allure of the Seas...allemachtig, wat een gaaf, superdeluxe schip is dat zeg! Met een botanische tuin erop en wat niet al! Zou stiekem best wat weekjes mee willen cruisen...

Keep on dreaming....
Philein, je had een goede eerste dag. dat is een goed begin. Heb je nog een autootje op de kop kunnen tikken? Of moest je met het openbaar vervoer?

Palmbomen met kokosnoten..daar heb ik ook ervaring mee. En gecko's aan de binnenkant van de wc-deur. Alweer heel lang geleden. Mijn zweedse vriendin schrok zich een rotje. We waren backpacken in Thailand.

Ik zou zo meegaan vivagirl, een beetje zon op mijn bleke snoet. Zo sterk zijn die cocktails toch niet? Hoeft niet altijd met rum te zijn. Mijn favoriet is Tequila Sunrise.

Macedonie staat inderdaad op mijn lijstje in augustus, number one.
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippie!

Helemaal blij, dit is een opluchting.

Als Commercial Executive bij een grote tour operator.

Ik heb geaccepteerd (natuurlijk), maar ik wacht die andere sollicitatie ook nog even af.

Maar ik heb dus een baan. En ik kan gelijk beginnen als ik wil.

Maar ik heb gezegd 24 januari.

Ook gelijk bij de manager hier gemeld, die was niet happy, maar die kan echt de pot op.

Nu lekker voorbeiden op mijn tripje naar de Malediven.

Ik zal uitkijken voor de kokosnoten!

En SD wat je zegt klopt helemaal. Dat de Nederlanders denken dat je de hele dag maar op het strand ligt omdat je toevallig in de tropen werkt.

Op het cruiseschip heb ik zo keihard gewerkt. 7 Dagen per week, 7 maanden lang, geen dag vrij. Met soms dagen van 14, 15 uur.

Dat doen maar weinig mensen me na in Nederland. Die klagen over 9-5 maandag tot vrijdag.....
CONGRATULATIONS

Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws, vivi!!
Gefeliciteerd Viev, dat zal een opluchting voor je zijn? Wat houdt de job van een Commercial Executive bij een touroperator precies in? Wat voor tours bieden ze aan? En is het kantoor dicht bij je huis?
Vivi, dat word lekker ontspannen op de Malediven, met een grote smile op je gezicht.

Ja, vertel eens wat over je nieuwe job! Misschien kan je Sahara_desert een paar extra ritjes bezorgen!!
Deze is voor jou nichiran, in het japans.

"Arrietty" is bij ons nieuw in de bioskoop.

http://filmkinotrailer.com/film/arrietty/
Gefeliiiii VG!!

Ik ben heel erg druk, hopelijk later meer tijd!
Ik hou me bezig met de commerciele kant.

Dus wanneer en wat we adveteren en wanneer bepaalde reizen in de aanbieding gaat.

Mijn gebied wordt Oost Middellandse Zee. Dus helaas geen ritjes voor SD.

Nu bezig laatste dingen afhandelen op het werk.

Ik heb een contract nu mee gekregen met heel veel onduidelijke taal en om mijn oprotpremie mee te krijgen moet ik een advocaat inhuren! Het gaat wel om een erg leuk bedrag!
Gefeliciteerd VG! Wat fijn voor je! Wat zal jij met een grote grijns op het strand liggen....hihi! Ben heel blij voor je!
Come fly with me on a jetplane
Wat zijn jullie allemaal een dikke schatten.

Bedankt voor de felicitaties.

Ik heb ook de hele dag een dikke smile op mijn gezicht.

Ook even weer fijn voor mijn zelfvertrouwens.

Ik heb dus 3 sollitaties gehad, 1 niet gekregen, 1 wel en die andere wacht ik nog op antwoord. Ik weet wel al dat ze me heel leuk vonden, maar er waren nog meer sollicitaties.

Afwachten dus.

He Pino, leuk dat je ook even weer komt kletsen.

Alles goed?

Met je moeder ook?

Nog leuke plannen voor het nieuwe jaar?
Ja pino, leuk je weer even te zien!

Bij jou ook nieuws onder de zon?

Hier regent het nu, nadat de sneeuw gesmolten is. In sommige plaatsen zijn er overstromingen, maar gelukkig niet zo erg als in Australie!!

Oost Middelandse Zee, dat is dan toch ook de Balkan en Macedonie, vivagirl. Am I right? Waarom heb je een advocaat nodig om je premie te krijgen? Dan blijft er niet veel over van de premie lijkt me....

Philein, alles okay?
Nee niets nieuws te melden....Alles ok en met mijn moeder gaat het ook heel goed,dank je.Ongelooflijk hoe 3 maanden geleden je wereld op zijn kop staat, en nu is alles weer 'rustig' en goed gekomen! Heerlijk...

Ondertussen aan het werk,en ik blijf de sites voor buitenland-banen afspeuren,want dat is toch wat ik wil.....WEG! Liever vandaag als morgen...

Ik blijf meelezen! X
Come fly with me on a jetplane
Hoi allemaal, VG alles ok? Ben heel blij voor je dat je die baan hebt, klinkt leuk ook! En al vlot beginnen, spannend hoor. Maar eerst...naar je paradijsje! Wat gaaf zeg he!

Pino, fijn te lezen dat de rust is wedergekeerd voor je. Bevalt je baan ook goed? En hoe is je contact met je vriend/ex?

Mijn nieuwe baan is erg leuk en interessant. De eerste dagen zijn altijd intensief, heb dan ook weinig tijd gehad voor andere dingen. Ben blij dat ik deze stap heb gezet, het is goed voor me. Maar mijn rust en geluk terug gevonden net als Pino, nee..dat kan ik nu ook weer niet zeggen.
Fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt, Philein! De rest komt langzaam ook weer op zijn plaats.

nichiran, morgen is het de 13e, ben je klaar met je scriptie??
Hallo allemaal.

VG, gefeliciteerd met je baan !

Maar, wat nou als de andere sollicitatie je ook wil hebben?

Het is geloof ik best een leuke week voor de Outsiders tot nu toe en ik kom even meedoen.

Hier is het erg koud, maar....ik heb mijn scriptie vandaag ingeleverd! Iedere keer als ik hem door las haalde ik er wel weer ergens een klein foutje uit, maar vanochtend vond ik het ineens wel welletjes en heb ik hem uitgeprint en ingeleverd. Het is misschien geen 100% perfecte scriptie, maar ik denk wel dat het het beste is wat ik ze op dit moment kan geven.

Nu volgende week nog een klein papertje en dan op 4 februari het mondeling examen over mijn scriptie en dan hopelijk op naar het jaarcontract bij het hotel waar ik nu werk.

Als het nu maar weer een beetje warmer werd.....
He Nichiran, gefeliciteerd dat je je scriptie af hebt!

Hartstikke goed gedaan.

Aardig wat mijlpalen voor enkele Outsiders deze week.

Wanneer moest Lolaaa haar scriptie inleveren?

Ik heb op zich deze baan mondeling toegezegd, ik kan er dus altijd onder uit, mocht ik die andere baan aangeboden krijgen.

Alhoewel ik dat niet leuk zal vinden. Ik weet nu dat ze op me rekenen daar enzo, en dan vind ik het niet netjes van mezelf om het dan weer af te zeggen.

Maar ik heb in de laatste maand wel geleerd dat ik aan mezelf moet denken en niet aan een ander. Dus mocht zich een betere mogelijkheid voor doen, dan neem ik die natuurlijk.

Pino, is reisleidster mischien iets voor je?

Neckermann, TUI, OAD, ed beginnen deze maand met de sollicitaties.

Dan ben je deze zomer in ieder geval voor 7 maanden in het buitenland.

Als het je wat lijkt, kan ik je meer info geven.

Ik zal je wel even mailen.

Heidel, sneeuw aan het smelten dus?

Hier ook.

Het is geloof 13C!

Voelt bijna als een hitte golf na al die koude weken.

Wel nat en grauw hier.

En ik wil eigenlijk even naar Notting Hill lopen, maar ik heb geen zin om me nat te laten regenen.
Is het toch nog gelukt nichiran! Goed hoor!

Vivagirl, goede tip van je voor pino!

Hier wordt het van het weekend wat warmer, nu is het koud en het regent en regent en regent.............
...het is stil aan de overkant....
Overkant?
---

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven