Good luck!
maandag 10 januari 2011 om 10:54
quote:mamax schreef op 10 januari 2011 @ 10:23:
Zit het vogeltje er ook bij? Kies je dan zelf de kleuren van de blaadjes, of hoe werkt dat? Ik vind het erg leuk! Leuk hè, een man met een mening
Je krijgt alleen de boom en de blaadjes en die kan je op kleur uitzoeken. Vogeltje, uil en hertje moet je er bij kopen.
Ze hebben ook bijpassende vogelhuisjes voor op de boom, maar die heb ik zelf al.
Zit het vogeltje er ook bij? Kies je dan zelf de kleuren van de blaadjes, of hoe werkt dat? Ik vind het erg leuk! Leuk hè, een man met een mening
Je krijgt alleen de boom en de blaadjes en die kan je op kleur uitzoeken. Vogeltje, uil en hertje moet je er bij kopen.
Ze hebben ook bijpassende vogelhuisjes voor op de boom, maar die heb ik zelf al.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 10 januari 2011 om 11:17
maandag 10 januari 2011 om 20:34
Compu, wat heftig zeg, zo´n stik-geval op haar verjaardag! Dat heb je knap gedaan, heel knap! Ik heb het één keer bij oudste moeten toepassen, en ik weet het nog . Ben je erg geschrokken? Moet stiekem wel lachen om haar reactie. Fijn dat ze zo genoten heeft. Dat is alles waard he? Hebben de andere kinderen met wie ze het samen vierde ook zo genoten denk je?
Mal, prachtig behang! Man heeft een heel mooi vogelhuisje gemaakt van alle ijsstokjes die we afgelopen zomer bewaard hadden (en na de operatie, geweldig al dat ijs ), zo daar moo staan.
Suus, ai van dat over heen rijden, kan het gerepareerd?
Mamax, beterschap. Ben je al een stapje verder via de dokter?
Mal, prachtig behang! Man heeft een heel mooi vogelhuisje gemaakt van alle ijsstokjes die we afgelopen zomer bewaard hadden (en na de operatie, geweldig al dat ijs ), zo daar moo staan.
Suus, ai van dat over heen rijden, kan het gerepareerd?
Mamax, beterschap. Ben je al een stapje verder via de dokter?
maandag 10 januari 2011 om 20:37
Bij de kno-arts zag de arts dat het langzaam wel iets beter gaat met jongste, gelukkig. Vooral doorgaan met stomen en antibiotica. En oudste heeft 38.5 graden en was oo wel een beetje zielig. Zucht, morgen weer twee ventjes thuis. Daag Jinny-huishouden.
Heb met oudste nogmaals gesproken over zijn feestjes-dilemma van de twee meisjes die hij wil uitnodigen.
Zijn juf heeft de klas volgende week zo ongeveer bij ons thuis uitgenodigd (op een leuke manier hoor) om de ontbijten voor zijn verjaardag. Ik heb hem beloofd dat we er dan ook een echt feest van maken met ballonnen en slingers en taart en dat hij mag uitdelen en dat ik de meisjes naast hem laat zitten. Ik geloof dat hij dat een goed plan vindt.
Heb met oudste nogmaals gesproken over zijn feestjes-dilemma van de twee meisjes die hij wil uitnodigen.
Zijn juf heeft de klas volgende week zo ongeveer bij ons thuis uitgenodigd (op een leuke manier hoor) om de ontbijten voor zijn verjaardag. Ik heb hem beloofd dat we er dan ook een echt feest van maken met ballonnen en slingers en taart en dat hij mag uitdelen en dat ik de meisjes naast hem laat zitten. Ik geloof dat hij dat een goed plan vindt.
maandag 10 januari 2011 om 20:39
ooh, en va´nochtend kreeg ik van de juf van oudste een formulier onder mijn neus: je weet toch dat ik op vakantie wil met de klas? Nou, ik heb het geregeld. Mag oudste mee? Ja, dan hier even tekenen. Slik. Snel overlegd met Jinnyman en hij vindt het prima. Dus gaat mijn oudste in juni drie dagen op reis naar een boerderij. Ik wen vast wel aan het idee .
maandag 10 januari 2011 om 20:41
maandag 10 januari 2011 om 21:13
Jeetje Compu, de heimlich? Heftig! Je zal wel erg geschrokken zijn!
Mal, wat een supergaaf behang. Leuk met al die losse dingen erbij.
Bridges, balen dat het eetmoment niet lekker loopt. Hier geen tips. Het gaat hier wel oké.
Het enige waar je wel aan kan denken, met het eten win je het (bijna) nooit van een kind. Als hij niet wil, krijg je het moeilijk voor elkaar dat hij wel nog wat eet. Helaas.
Suze, zo dat is mooi balen van je telefoon. Is ie verzekerd?
Mamax, hoe is het met je jongens? Hoe was het bij de HA?
Jinny, klinkt leuk je feestje! Wat voor ideeen zoek je dan? Je hebt een leuk programma.
Misschien nog iets van schminken?
Mal, wat een supergaaf behang. Leuk met al die losse dingen erbij.
Bridges, balen dat het eetmoment niet lekker loopt. Hier geen tips. Het gaat hier wel oké.
Het enige waar je wel aan kan denken, met het eten win je het (bijna) nooit van een kind. Als hij niet wil, krijg je het moeilijk voor elkaar dat hij wel nog wat eet. Helaas.
Suze, zo dat is mooi balen van je telefoon. Is ie verzekerd?
Mamax, hoe is het met je jongens? Hoe was het bij de HA?
Jinny, klinkt leuk je feestje! Wat voor ideeen zoek je dan? Je hebt een leuk programma.
Misschien nog iets van schminken?
maandag 10 januari 2011 om 21:21
Oké, mijn feestje.
Ik moet nog uitnodingen kopen. Gewoon iets wat T wil. Zal wel Cars worden
Ik heb nog niet echt een thema, misschien nog wel even leuk om te bedenken.
Hij nodigt 5 vriendjes uit ( waarvan 2 meisjes)
Eerst wil ik pannenkoeken versieren ( ze gaan gelijk mee uit school heb ik bedacht) en cadeautjes. Daarna iets maken ( gipsen, kleien, buttons maken, ik moet nog even wat bedenken)
Daarna koekjes bakken en als afsluiter sjoelen ( krijgt hij voor zn verjaardag van oma ) met kleine prijsjes.
Zoiets? Iemand nog aanvullingen, andere ideeen?
Ik moet nog uitnodingen kopen. Gewoon iets wat T wil. Zal wel Cars worden
Ik heb nog niet echt een thema, misschien nog wel even leuk om te bedenken.
Hij nodigt 5 vriendjes uit ( waarvan 2 meisjes)
Eerst wil ik pannenkoeken versieren ( ze gaan gelijk mee uit school heb ik bedacht) en cadeautjes. Daarna iets maken ( gipsen, kleien, buttons maken, ik moet nog even wat bedenken)
Daarna koekjes bakken en als afsluiter sjoelen ( krijgt hij voor zn verjaardag van oma ) met kleine prijsjes.
Zoiets? Iemand nog aanvullingen, andere ideeen?
maandag 10 januari 2011 om 21:48
Juud: Wanneer heeft jouw oudste zijn feestje? jij ging toch ook iets met circus/toveren doen?
Ben wel benieuwd naar jouw ideeën.
Ik wil ze gewoon inpikken hoor
Ik denk dat ik hier wel een aardig eind op weg ben.
Ik heb zelfs een voorleesboek, liedjes en een film over circus, als het actieve gedeelte uit de hand loopt. Laat die apen dus maar komen, ik ben voorbereid
Ben wel benieuwd naar jouw ideeën.
Ik wil ze gewoon inpikken hoor
Ik denk dat ik hier wel een aardig eind op weg ben.
Ik heb zelfs een voorleesboek, liedjes en een film over circus, als het actieve gedeelte uit de hand loopt. Laat die apen dus maar komen, ik ben voorbereid
maandag 10 januari 2011 om 22:33
Hai!
Tsja: eten. Ik ben heel makkelijk, eet je niet? Dan niet. Maar geen gezeik aan tafel. Niet huilen of zo. En geen hap eten is geen toetje. Beetje gegeten is gewoon toetje. (yoghurt of vla.) Het is voor hem inderdaad ook niet leuk. Vind het zo sneu soms, maar hij doet dingen die echt niet kunnen en daarbij hebben we ook F. nog. Goed. Vandaag ging het. (Maandag altijd gekookte wortel, gehaktbal en gekookte aardappelen, dus dat gaat. Hij heeft vandaag de wortels en gehaktbal gegeten dus prima.)
Mamax: succes morgen!!!
Jin: jongste beetje de betere kant op. Fijn. Jammer dat oudste nu ook kwakkelt... Oei en vakantie... Spannend!
Naatie: klinkt goed als feestje toch? (Wat betreft prijsjes, kan jouw oudste tegen verlies? Anders zou ik zonder prijsjes doen... Of iedereen zelfde prijsje... Hier waren de jongens erg competitief ingesteld, ook al hadden wij er bewust geen wedstrijdelement aan gehangen... Vond mijn oudste niet leuk...)
Bam: klinkt goed, maskers. Leuk hoor!
Mal: behang is leuk!!! Wij hebben ook bomen, maar geen behang. Houten bomen tegen muur geplakt. Ook erg leuk. Als ze wat groter is, maken we er haakjes aan, kan ze er frutsels aan hangen...
Suus: ai over aifoon rijden is nie fijn... Hopelijk valt schade mee...
Tsja: eten. Ik ben heel makkelijk, eet je niet? Dan niet. Maar geen gezeik aan tafel. Niet huilen of zo. En geen hap eten is geen toetje. Beetje gegeten is gewoon toetje. (yoghurt of vla.) Het is voor hem inderdaad ook niet leuk. Vind het zo sneu soms, maar hij doet dingen die echt niet kunnen en daarbij hebben we ook F. nog. Goed. Vandaag ging het. (Maandag altijd gekookte wortel, gehaktbal en gekookte aardappelen, dus dat gaat. Hij heeft vandaag de wortels en gehaktbal gegeten dus prima.)
Mamax: succes morgen!!!
Jin: jongste beetje de betere kant op. Fijn. Jammer dat oudste nu ook kwakkelt... Oei en vakantie... Spannend!
Naatie: klinkt goed als feestje toch? (Wat betreft prijsjes, kan jouw oudste tegen verlies? Anders zou ik zonder prijsjes doen... Of iedereen zelfde prijsje... Hier waren de jongens erg competitief ingesteld, ook al hadden wij er bewust geen wedstrijdelement aan gehangen... Vond mijn oudste niet leuk...)
Bam: klinkt goed, maskers. Leuk hoor!
Mal: behang is leuk!!! Wij hebben ook bomen, maar geen behang. Houten bomen tegen muur geplakt. Ook erg leuk. Als ze wat groter is, maken we er haakjes aan, kan ze er frutsels aan hangen...
Suus: ai over aifoon rijden is nie fijn... Hopelijk valt schade mee...
dinsdag 11 januari 2011 om 09:19
quote:Jinny schreef op 10 januari 2011 @ 20:39:
ooh, en va´nochtend kreeg ik van de juf van oudste een formulier onder mijn neus: je weet toch dat ik op vakantie wil met de klas? Nou, ik heb het geregeld. Mag oudste mee? Ja, dan hier even tekenen. Slik. Snel overlegd met Jinnyman en hij vindt het prima. Dus gaat mijn oudste in juni drie dagen op reis naar een boerderij. Ik wen vast wel aan het idee .Wat een idioterie met zulke jongen kinderen. Ben benieuwd wat ze doen als ze straks 10 zijn, week naar de Malediven oid?
ooh, en va´nochtend kreeg ik van de juf van oudste een formulier onder mijn neus: je weet toch dat ik op vakantie wil met de klas? Nou, ik heb het geregeld. Mag oudste mee? Ja, dan hier even tekenen. Slik. Snel overlegd met Jinnyman en hij vindt het prima. Dus gaat mijn oudste in juni drie dagen op reis naar een boerderij. Ik wen vast wel aan het idee .Wat een idioterie met zulke jongen kinderen. Ben benieuwd wat ze doen als ze straks 10 zijn, week naar de Malediven oid?