Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Ohh de action is een gevaarlijke winkel!!!!

Ik wil ook nog naar de kruidvat, voor een luchtbed in de aanbieding. Vindt het niet leuk als me neefje hier niet meer kan logeren. Het weer zit wel tegen.....

Mikado: Indoor surfen is erg leuk!!!!! En een high tea is altijd goed natuurlijk!!!
Goedemorgen allemaal,

Wordt lekker geschreven hier. Heb alles bijgelezen...

@geloof, mijn schoonmoeder is ook dominee en verwacht wel een beetje dat we onze kinderen opvoeden met naar de kerk gaan e.d. Manlief is er vroeger echter zo mee doodgegooid dat hij er nu niet zoveel meer mee heeft.

Wel vinden we het belangrijk dat ze iets van het geloof meekrijgen, ofwel via de basisschool ofwel via zondagsschool ofzo. Zijn we nog niet helemaal over uit.

@ziekenhuistas, heb nu wel alle kleertjes gewassen en gestreken, maar tas nog niet gepakt. Moet officieel nog 20 dagen dus hier wordt het ook spannend. Begin nu toch wel tegen de bevalling op te zien.

@prinsesje, inwendig onderzoek vind ik nooit prettig, maar heb het nooit echt ervaren als pijnlijk. Bij de vorige zwangerschap/bevalling was er in het ziekenhuis wel een co-assistent die ook steeds wilde "voelen", vond dit niet prettig dus heb dit geweigerd. Met name dan omdat de gyn hierna zelf ook nog even moest 'checken' of de co het goed had gezien/gevoeld.

@anti-conceptie. Ik ga BV geven dus moet nog kijken wat het makkelijkst is. Was aan de pil, maar dat zal gezien de hormonen niet mogen. Vorige keer hebben we condooms gebruikt, maar was niet echt een succes.

Nu een egopostje...moet zeggen dat ik het langzamerhand een beetje zat aan het worden ben. Ben echt gigamoe, als ik loop heb ik het gevoel dat de baby er al bijna uitkomt, zo'n druk naar beneden en voor de rest heb ik veel rugpijn en harde buiken. Ben ook bang/gestresst aan het raken voor de bevalling. Aan de ene kant kan de baby niet snel genoeg komen, aan de andere kant denk ik, blijf nog maar een paar weekjes zitten.

Heb ook het idee dat ons huis super netjes en schoon moet zijn voor de visite en kraamzorg. Poets dan weer alles, maar goed 3 dagen later kun je het weer doen....

Nou ja, zit even niet zo lekker in mijn vel. Komt wel weer goed.

Groetjes aan jullie allemaal!
@ Mikado: Ja leuk als je even een foto maakt. Ben benieuwd hoe creatief je nu weer bent geweest High tea is leuk dat hebben we met mijn vrijgezellenfeest ook gedaan. Heeeeerlijke dingetjes en gewoon gezellig. En iedereen kan er aan meedoen!

@ Ansari: Was jou vorige bevalling niet zo fijn? Omdat je zo bang bent? Jaa jij bent ook bijna bij DE datum Spannend! Balen dat je niet zo lekker in je vel zit!! Knuffel voor jou!
@vrijgezellenfeest : ja indoorsurfen vind mijn lief zeker leuk maar de meeste meiden die ik wil uitnodigen denk ik niet....

@anticonceptie: wat is dat???????
@ Sensi, dank voor je knuffel!! Doet me goed.

Mijn vorige bevalling was denk ik een standaard bevalling, geen complicaties of ingewikkelde dingen. De pijn is me alleen behoorlijk tegengevallen. En het feit dat je totaal geen controle hebt over wat je lichaam doet. Had 3 uur persweeën waarbij ik nog niet voldoende ontsluiting had dus dat moet je dan inhouden.

Had wel yoga gedaan van tevoren, maar mijn ademhaling kreeg ik niet goed onder controle.

Niets heel raars of bijzonders dus, maar als ik eraan terugdenk dat dat nog een keer moet, wordt ik best een beetje bang.

Maar, ik weet ook wel dat het allemaal wel goed zal komen. Zie er alleen tegenop. Hormonen doen nu ook een hoop denk ik, haha.
@mikado, moet even heel hard lachen om jouw antwoord op anti-conceptie. Moet zeggen dat hier de actie ook al maanden geleden een dramatisch dieptepunt heeft bereikt, dus als dat doorzet hebben wij het ook niet nodig (arme man)
ik heb een buikfoto op Hyves geplaatst, wat foto's van het kamertje en een foto van het bord !!!
OK, ik heb wat losgemaakt over het dopen.

Maar wel fijn want hier is het echt een ´ding´ (in mijn hoofd).

Het zit me echt dwars...en dat vind ik zo stom...schaam.

Ik neem al jullie meningen mee en bespreek het met manlief als we saampjes thuis zijn savonds.

Ansari: wat vervelend dat je niet zo fijn voelt...he bah...maar die hormonen doen id vast een leuke werk. Ook hier een knuffel.

Meekletser: fijn dat jullie de namen hebben! de andere namen zijn lastiger inderdaad. Vooral als familie niet de meest moderne namen hebben die lastig om te buigen zijn naar een passende naam. Als wij ons kindje laten dopen zullen ook hier nog namen bedacht moeten worden.

Kantineke: wat fijn dat je nog steeds aan het wachten bent...zucht...ik hoop dat je ondertussen al wat gehoord hebt.

Anticonceptie: Door mijn grote twijfel over borstvoeding, denk ik dan meteen. Ook al een reden om niet blij te worden van bv. haha. Nee wij hebben er nog niet echt over nagedacht. Maar ik denk dat het nog niet zo heel snel nodig zal zijn, na de bevalling.

Ik heb al een paar dagen een erg gevoelige buik. Steken, hard, overgevoelig...bah! Maar ach...het zal er wel bij horen. Ik heb niet het gevoel dat het ingedaald is want het hoofdje ligt nog heel hoog tegen mijn ribben aan te koppen.

(die plek wordt steeds pijnlijker)

Dadelijk nog naar mijn werk. Toch besloten mee te doen aan een studiemiddag die ik niet wil/kan missen.
Hallooooo!!

Hier een ochtendje achter de compu naar een nieuwe digitale camera gekeken. Dus: KOOPWOEDE! Heb ook een hééle mooie handtas op het oog... Gewoon, voor mezelf, niets voor baby. Ha! Mama heeft ook nog een eigen leven (nog wel...)!!

@Mikado: ja, jij hebt makkelijk praten, met je anticonceptie!! LOL.

Ik ga niet meer aan de pil, was al behoorlijk pilmoe. Wij hebben het voordat we probeerden zwanger te worden een half jaar gedaan met condooms. Ging best en dus ga ik daar nu weer voor.

@Ansari: elke bevalling is weer anders! Maak je maar niet bezorgd, je weet toch niet hoe het zal gaan. Ik heb een vriendin die één keer in 2 uur, één keer in 36 uur en één keer via een keizersnee bevallen is.

Ik probeer het huis wel wat netter te houden, maar verder denk ik ook wel eens: "als het kindje nu komt kan de kraamzorg mooi die mand was strijken!" LOL Ach, het is hier geen zwijnestal en ze zullen wel wat gewend zijn, ga er echt mijn badkamer niet extra voor poetsen hoor.

Jennifer: leuk dat je nog even een studiemiddag mee doet! Maar eh... je móet geen extra namen als je gaat dopen hoor En bij katholieken kan je er altijd nog Maria achter plakken, bij meisjes en jongens. Dat scheelt weer een zoektocht

Ik moet straks naar de VK en daarna ga ik naar een mediamarkt, eens flink geld uitgeven. Woehahaha...
ff snel een berichtje tussendoor, zal straks beter reageren. Maar ik was gister in de V&D, ze hebben uitverkoop op de babyafdeling! Echt leuke rompertjes, truitjes, jurkjes, broekjes voor 3,5 of 7 euro!!! Was er samen met m'n moeder, we hebben ons niet echt in kunnen houden... :-)
Fietje: grapjas....'we noemen haar/hem Maria want ach...dat scheelde weer een zoektocht'.

Leuk dat je een camera gaat kopen. Super leuk, straks met de kleine. Zo wil ik heel graag een videocamera maar ja dat is weer een aankoop er bij. Manlief is nog niet helemaal overtuigd. Maar het lijkt mij zo leuk om bewegende beelden te hebben van je kind omdat je zo snel dingen vergeet.
Heey dames,

Dat is ook niet eerlijk Mikado, ik denk dat ik gewoon een verbod opleg totdat ik weet wat ik wil. Nee AU kan nog niet.

Dan heb jij wel geluk met je vriendin, die weet tenminste hoe je er mee om moet gaan LOL

Buiten me Labtop heb ik ook een nieuw strijkijzer en een nieuwe pannenset.... Ach dat hoeft ook niet elk jaar vernieuwd te worden dus kunnen we er weer tegenaan.

@Ansari: Ik heb me ook zo waardeloos gevoeld de laatste weken, maar moet zeggen dat het vandaag wel beter gaat.... misschien dat het door al die nieuwe aankopen komt. Wordt een vrouw toch blij van.

En dat het huis niet schoon geneog is heb ik wel last van, ik zou elke dag wel willen poetsen, maar begin er niet aan. Als ik 1 keer stofzuig in me redelijk kleine woonkomer heb ik gelijk last van me rug en moet ik een uur bij gaan zitten komen op de bank.

@kwik: Fijn dat je weekend geslaagd was! Stoer hoor, nog zo'n stuk wandelen!

@fietje: Weer goedgekeurd bij de VK? En ook lekker met geld gesmeten?
Ja, weer goedgekeurd bij de VK! Ik heb 'een buik vol baby'. Mja, zoiets had ik zelf ook al geconstateerd, LOL.

Nog geen geld uitgegeven. Wie had die tip van luchtbedden bij de kruidvat? Prinsesje? Hartstikke goed, want wij wilden voor morgen (!) een 1 persoons luchtbed kopen, maar nu hadden ze bij mijn kruidvat alleen maar de 2-pers. Grote poster: 1 of 2 persoons!! En dan die mevrouw: Nee hoor, die zijn er alleen maar in 2 persoons.... Zucht. Straks maar even bij een andere kruidvat kijken.

En dan ga ik denk ik NU maar in de auto naar de Mediamarkt. Twijfelde nog even over online kopen... Maar ik wil hem HEBBEN! hoewel online soms wel veel geld scheelt....
Ik had de tip over de luchtbedden!

Balen ik wilde ook een 1 persoons....

Hopelijk zijn ze er wel dan, komt wel vaker voor bij de kruidvat!

Online kan heel veel schelen. ik kijk altijd bij kieskeurig.nl dan zie je ook de prijsverschillen!
Hoi hoi,

Jeetje wat een onderwerpen zeg hier. Tja wel of niet dopen blijft altijd wel een beetje een heikel punt denk ik. Wij zijn allebei niet gedoopt. Dus dat gaan wij ook niet doen. Wat ik wel wil is denk ik dat baby straks naar een "gelovige" school gaat. Zelf heb ik op een protestants/christelijke basisschool gezeten en op een katholieke middelbare school, dus ik heb ze allemaal wel gehad hihi. Maar ja het blijf een gevoelskwestie denk ik. Moeilijk hoor. Ik hoor dat jullie eruit komen.

Grappig dat jullie allemaal zo'n koopwoede hebben. Ik heb daar dus echt geen last van he. Ik heb echt al een hele tijd niets voor baby gekocht. Komt straks denk ik wel, als we eindelijk weten wat het nu is. Wel hebben we een nieuwe videocamera gekocht. Wilde man heel graag.

Was even in shock wat zo'n ding(etje) kost. En dan hebben we nog niet ens een hele dure...

Thuis was ik even van slag, of we alles wel kunnen betalen straks enzo. ( Is onzin hoor, want alles kan gewoon straks) Ik ga natuurlijk iets minder werken, maar daarin tegen gaat man weer iets meer verdienen. Maar we hebben echt zoveel aankopen gehad afgelopen jaar, dat ik even in shock was. ( Een huis, babykamer, kinderwagen, autootje voor mij, spiksplinternieuwe auto die nog geleverd meot worden)Maar man was echt heel lief en zei, ja maar schat we hebben toch alles echt kúnnen betalen zonder problemen, dat is toch heel knap van ons. En toen moest ik nog meer huilen haha.

Dank je wel voor je avatar uitleg Kwik, niet dat ik nu precies weet wat er opstaat, maar ach iets wat abstract is hoef je ook niet te kunnen uitleggen haha.

Enne ik heb een hele andere tijger dan Fietje hoor. Fietje heeft een knuffelende en ik een honkballende, haha

Gossie anticonceptie heb ik ook nog niet over nagedacht. Ik slikte al bijna 6 jaar geen pil meer en verder ook niets gebruikt. Wij hadden blijkbaar natuurlijke anticonceptie ( anders was ik al wel eerder zwanger geweest denk ik, haha) En ja die optie van Mikado gaat voor ons natuurlijk niet op he . Maar ik weet het echt nog niet. Wil eigenlijk geen pil, aangezien ik daar niet zo lekker op reageer. hmm, of de gok nemen en niets gebruiken of maar aan de condooms, maar daar wordt man niet zo gelukkig van. Ach we zien wel, hoef er nu nog niet echt over na te denken.

Ach lieve Ansari, even een voor je meid. Probeer je niet te druk te maken hoor. Mijn insteek is dat je toch niet weet hoe het zal lopen. Kan me er wel druk om maken , maar dat schiet toch niet op. Maar goed, ik ben heel nuchter, en niet iedereen is dat natuurlijk. 't Komt goed meid!!

En toen wist ik het niet meer, haha.

Nou dan maar even naar iedereen
Even snel reageren want ik moest best even om je lachen Douze. Geen koopwoede? Hm....

- huis

- babykamer

- kinderwagen

- nieuwe auto

- auto voor jou

- videocamera

Ghehe :P Nee hoor meid, het is je gegunt. Je moet er lekker van genieten dat het ook allemaal kan. Dat is toch harstikke fijn?!
Haha, is ook wel zo hoor, maar dat meeste hebben we gekocht toen ik nog niet zwanger was. Behalve de baby gerelateerde dingen dan he. Maar echt de laatste maanden echt niks meer. Man is erger op het moment. Ik ben heel tevreden hoor. En ik heb straks mn moeder met koopwoede haha
Ik heb trouwens net een pak luiers uitgepakt en in de commode gelegd, maar gossie die zijn echt mini
ja ECHT klein he :S ik schrok er ook van toen ik het pak open trok van de week

grr ik ben nog steeds :S kleren aant wassen ...

zucht ... ben er zat van

morgen komt er iemand van het kraambureau ... lekker aanblik :P het is echt een PIEP bende op het kamertje met aldie was :D

... nog niets gehoord van mn sollicitatie trouwens :( morgen maar ff achteraan gaan ....
He dames!

Poeh, wat wordt er gezellig veel geschreven! Normaal reageer ik wel per persoon, maar ik doe het nu maar een beetje op onderwerp anders ben ik morgen nog bezig

Kraamfeestjes: Super leuk voor de meiden die er 1 hebben gekregen! Mijn vriendinnen / familie is niet zo creatief. En heel stiekem hou ik er zelf ook niet zo van... High tea is wel super leuk en lekkerrrr jamjam!

Babywasjes: Hier ligt alles al gewassen, gestreken en gevouwen in de kast.

Ergens heen verder dan een uur: Op zich durf ik nog wel door heel nederland te gaan. Ik heb wel mijn medische gegevens mee in mijn tas en verloop van de zwangerschap. Ik heb ook een handdoek en plastic tas in de auto liggen. Mochten mijn vliezen breken dan zit ik op de plastic tas met de handdoek erop zodat de bekleding niet voes wordt. (vruchtwater is niet zo makkelijk eruit te krijgen namelijk...)

Dopen: Wij zijn allebei niet gelovig, dus dan is de keus al heel makkelijk, niet dopen. Wel willen we allebei dat de kinderen open staan voor andere geloven en culturen zonder vooroordelen.

Mikado: Jij had een spannend avontuurtje in het ZH. Ja, soms lijken die oefenweeen op echte weeen. Nou beter het zekere voor het onzekere zeg maar!

Juliet: Fijn om je te lezen! En wat goed dat Ellis het al zo goed doet!!! Geniet heerlijk thuis.

Anticonceptie: Voor lentekind heb ik jaaaaren de pil geslikt. Na de geboorte van Lentekind 3 maanden de pil geslikt, maar bah.Mijn lichaam reageerde daar niet goed op. Dus gestopt en condooms gebruikt. Maar dat vind ik ook niet geweldig. Ik denk erover om nu een spiraaltje te nemen, aangezien mijn vriend echt echt echt geen 3e wil

Ziekenhuiskoffer: Ook hier staat hij sinds vandaag helemaal klaar! Omdat ik misschien nog 48u in het ziekenhuis moet blijven zit hij ook lekker vol

Koopdrang: Dat heb ik eigenlijk altijd, ha ha ha!!! Hoef ik niet zwanger voor te zijn... Het is wel overgesprongen naar mijn vriendje (nu wil hij weer een nieuwe auto...), dus het geld vliegt er hier doorheen

Oefenweeen: Hier is het al een paar nachten achter elkaar erg onrustig.... Overdag weinig aan de hand.

Ik ga zo maar eens koken
Lente, geen van de kruidvatten bij ons had 1-persoons luchtbedden, maar ik heb wel een mooie gevonden bij de Bristol. 14 euro (en een pomp, 't is niet zo één met een motortje).

Verder de Mediamarkt gebeld (heeeel slim van mij): hebben ze daar ook de camera die ik wilde niet op voorraad!! Nou, dus toch maar online gekocht. Idd goedkoper en als het goed is (vingers gekruist houden) is hij morgen binnen! Joechei! Nu die tas nog.................

(Mijn koopwoede richt zich dus ook niet echt op de baby, Douze, hahaha).

Lente, bedankt voor die extra waarschuwing over vruchtwater vlekken.... Hoewel ik geen grote plassen meer verwacht: als de baby helemaal is ingedaald valt dat wel mee, dacht ik. Maar ik heb nu ook maar het extra onderleggertje in mijn handtas zitten... Nou zorgen dat ik die nu niet vergeet! hihihhi.

@luiers: súpermini zijn die! Wacht maar tot ze vol zitten... Ghehehe

Het kledingkastje lijkt goed gedekt te zijn na alle schilderacties van manlief. Vanavond moet hij weg, maar morgenochtend gaat hij het kamertje weer aan kant ruimen en is het echt gebruiksklaar. Yeah.

Ok, even eten, doei!
Fremfreggel:oeoe… ik moet morgen toch nog de stad in. Leuk!

Ik vind namelijk dat we veel rompertjes e.d. hebben maar weinig complete pakjes. En dat maakte mij al zenuwachtig.

Fietje: het zal je maar gezegd worden ‘een buik vol baby’. Gisteren zei ik nog tegen manlief: je zult toch maar een mens in een mens hebben. Klinkt zo vreemd!

Is het gelukt met de camera? Je kunt mooi nog even oefenen tot dat de kleine er is.

Dopen: vandaag is het onderwerp al even aangesneden thuis. Eerste reactie van manlief was weer: maar schat, ik wil dat heel graag. (reden= 'gewoon') Maar later in het gesprek kon ik wel vertellen waarom het mij nog dwars zit. Nu beide weer even een moment van nadenken.

Douze: welke videocamera heb je gekocht? Ik wil er ook heel graag eentje.

Hier schiet de betaalstress zo af en toe ook in de koppen. Maar ook wij komen steeds weer tot de conclusie dat het allemaal goed komt.

Pampers: ze zijn inderdaad nog zo klein. Ik had alle kleertjes gewassen en vond het ook een raar idee dat een pakje van maat 68 straks te groot zal zijn. Hahaha…

Lentebries: ligt jouw plasticzak en handdoek nu al op de stoel of heb je ze klaar liggen in je auto om te pakken wanneer het nodig is?

Ziekenhuiskoffer: ik heb hem nog steeds niet ingepakt. Vreemd eigenlijk. Het wordt nu wel tijd. Maar ik ben gaan bedenken wat ik belangrijk vond om zelf te doen/gedaan te hebben als de bevalling start. Adressen op enveloppen schrijven vind ik namelijk fijn om zelf te doen. Ik zou er van balen als dat door familie gedaan moest worden. Dus dat staat verder bovenaan mijn lijstje.

Oefenweeen: wat voel je bij oefenweeen? (Lentebries?) Want mijn buik is snachts ook pijnlijker dan overdag maar ja…

En hij is hard de hele dag...maar of dit dan een harde buik is??

Ik ben vanmiddag even op mijn werk geweest. Iedereen was in shock hoeveel mijn buik was gegroeid en vooral veranderd van vorm. Grappig! Het groeit nu meer naar voren toe.

Wel merkte ik dat ik er niet meer zo in zit want moest lang nadenken bij inhoudelijke vragen rondom mijn werk. Mijn hoofd denkt vooral ‘baby’.

40 minuten in de auto heen en terug was minder leuk. Dat gaat niet meer zo soepel als ik zelf moet rijden. Ach, het zal er wel bij horen!
Ik heb mijn koffertje ook nog steeds niet klaar staan. Zal van de week eens wat bij elkaar zoeken.

Slim van je Fietje dat je eerst even gebeld hebt. Ik hoop voor je dat ie morgen binnen komt.

Haha Lente, jij hebt dus altijd koopwoede. Ik heb er helemaal niet aan gedacht om iets in de auto te leggen. Goed idee!

Kantineke niet zo druk maken om de kraamzorg intake hoor. Hier hebben ze niet eens naar het kamertje gekeken. Het is dat ik het zelf vroeg, maar anders was ze gewoon weer weggegaan.

Jennifer, man heeft een Canon legria HF M36 gekocht. Vraag me er niets over hoor, ik heb er namelijk geen verstand van haha. Ik weet hoe ik moet filmen, maar de verdere verwerking is voor man. Maar hijzei dat deze goed uit de test kwam.

Zo zeg baby is vervelend zeg. Hij zit ergens tegen aan te duwen en ik weet niet wat daar binnen op die plek zit, maar het doet wel zeer, pff.

Oh en mn vriendin had gedroomd dat ik bevallen was. Heb ook even gevraagd of ze wist wanneer precies, maar dat wist ze niet. Gaat ze vannacht proberen te dromen, haha. En het was een jongetje zei ze. Nou ik ben benieuwd.
@ Anticonceptie: Ik wil na de bevalling ook graag aan een andere anticonceptie dan de pil. Maar weet ook nog niet wat. Er schijnen van die apparaatjes te zijn die je vruchtbare dagen uitrekenen. Die werken dan op een temperatuurmetingen of op ‘plasstaafjes’. Moet me er echt in gaan verdiepen, want het schijnen hele dure apparaatjes te zijn! (Jaja, Mikado dat heb jij goed geregeld!!!)

Verder weet ik het even niet meer…

Pfff… ik zit nu met flink harde buiken op de bank (voelt ook ongesteld en ze duren laaaaang) en doe verder echt niks wat het kan veroorzaken. Vind het gewoon een beetje eng en hoop dat het snel wegzakt! Ik hoop niet dat het begonnen is (moet officieel nog ruim 3 weken), bij Dochter was het tot 6 cm ook niet pijnlijk, maar wel voelbaar (zoals nu). Bah!

Het kindje mag van mij eigenlijk pas over 2 dagen komen, morgen nog een megaklusdag (trapgat sauzen) en donderdag komen ze beide trappen stofferen…

Ga nu mijn ziekenhuiskoffer inpakken!
@anticonceptie: ik had ruim 10 jaar een spiraaltje (gewone koperspiraal, dus zonder hormonen) en dat bevalt prima (huh, rare woordspeling...) Ik denk dus dat ik er na de bevalling weer een laat plaatsen. Jammer is wel dat als we een 2e willen dattie er dan vrij snel weer uit gaat (na ongeveer een jaar ofzo denk ik, misschien eerder gezien mijn leeftijd) maar condooms werken niet echt bij ons (of het condoom werkt wel, maar mannetje werkt dan niet meer) en hormonen wil ik niet.

@koopwoede: helemaal geen last van. Heb zelfs vrij sterk het gevoel van laat nu maar even zo, eerst de baby maar en dan kijken we wel wat we nodig hebben. We hebben al 5 pakken luiders maar ze zijn weer in de bonus bij de etos dus ik geloof dat manlief er weer 2 pakken bij wil kopen. Ach het komt wel op. We hebben wel 3 weken geleden een videocamera gekocht bij de Aldi voor 120 euro ofzo.

@ziekenhuistas: staat nog niet klaar maar heb al wel het lijstje gemaakt met alle telefoonnummers enzo. De lijst voor de tas staat daar ook op dus als er wat is heeft manlief dat ook in 5-10 minuten bij elkaar gepakt.

@klussen: binnen is alles wel klaar nu (gisteren nog een nieuwe radiator op zolder erbij gekregen) nu is buiten nog een aannemer bezig met een afdak zodat de (stads)fietsen naar buiten kunnen en de fietskar / wandelwagen etc in de garage.

Morgen laatste dagje werken en dan verlof! Heb er wel zin in, deze week is ook nog net een beetje te druk. Vandaag een bijeenkomst voor 40 ondernemers (mede) geleid. Morgen nog een ritje naar Den Haag, wat overdracht en dan VRIJ.....

Iedereen met kwalen, oefenweeen en onrustige nachten: veel sterkte en hou het nog even binnen.

Jennifer: over dat dopen, ook echt even een uur om tafel gaan zitten met elkaar om te praten. Niet steeds alleen oplossen....

Na morgen weer wat meer lucht om persoonlijker / uitgebreider te reageren. Nu eerst lekker slapen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven