Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 22:49:

Haa Prinses gaat aan allllle verwachtingen van de rest voldoen en vraagt 't toch maar....: waar is Xan...? Hier Prinses! HIER!!! (Je prinsje....op de witte knol...)
Ehmmm...Haaaaiiii allemaal....

Even vluchtig gelezen allemaal.....Man3 vs.Vleer is duidelijk....moet ik me daar nog mee bemoeien?

Xan gaat nu even verder lezen, en goed nadenken wat ie nou met Prinses aan moet....
Goedenavond.....of welterusten......
Ok, ik stoor....
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:01:

Hier Prinses! HIER!!! (Je prinsje....op de witte knol...) Haai (das wel heelll erg op m'n wenken bediend worden )
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:04:

Ok, ik stoor....

Euh? waarom? was ist los?

(zie tussen je berichten precies EEN minuut zitten, zoooo snel kan ik niet Miranda )
Peas on earth!
Hoest met de RP-mannen?

(flirttips per internet gelezen?)
Peas on earth!
Ja, bedankt, Prinses, maar....ik heb er ff de balen van....(weet je nog
Was eigenlijk nog wel benieuwd naar de mannelijke kijk op de zaak, maar helaas, heeft Xan niet gezien
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:03:

Xan gaat nu even verder lezen, en goed nadenken wat ie nou met Prinses aan moet....

Prinses is benieuwd

(prinses begint trouwens een patroon te zien in het in de derde persoon praten... P. en X. praten in derde persoon wanneer ze iets in relatie tot elkaar vertellen, Vleer lijkt sowieso in de derde persoon te praten, maar doet dat beetje extra als het over man3, mrD. of andere nog te noemen mannen gaat. De rest... tsja... ziet er een stuk normaler uit

Waar is Sun trouwens?!
Peas on earth!
Ben trouwens vandaag uitgelachen door vriendin, om Overmatig Grote Kerstboom

(huidige score van Molesterende Kat: 2 - 0 voor de kat versus kerstboom... twee ballen gesneuveld...)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 16:05:

Aha, was me er niet bewust van dat ik ook geanalyseerd was .

Prinses zegt tegen Xan: relax .

Prinses is zich niet bewust van teasen, maar vindt 't erg leuk met Xan (en moet tenslotte alvast de banden wat aanhalen voor in De Pimp/Het Laatste Zuchtje, want connecties met de directeur altijd goed ).

Prinses vindt ook dat Xan zich niet zo druk hoeft te maken over het "WAT" (er speelt), en niet teveel moet nadenken. Als 't leuk is, is dat toch alleen maar leuk?! Als Xan 't zat is, hoort prinses dat echter graag en stopt prinses met lijstjes .

Analyse: X. en P. hebben wel een klik op het forum, hebben zelfde humor (dr. X. Ander, De Pimp, Dekbeddencommissie, etc), en hebben overeenkomstenlijstje met totaal onbelangrijke-doch-intrigerende punten

Conclusie/advies: X. en P. denken niet te diep na, en laten zich niet door de rest van de viva-singles verleiden tot ingewikkelde flirt-analyses

Zoiets...?

prinses raakt er wel een beetje van in de war hoorXan ik blij met conclusie cq advies van Prinses. Xan houd zich vast aan een eerder aangegeven besluit dat ie het fijntjes op zich af laten komen...wat prinses zelf al aangeeft: "Als 't leuk is, is dat toch alleen maar leuk?!" Xan erkent dezelfde humor als Prinses te hebben, en heeft het dan ook erg gezellig met haar. Voorts trekt Xan zich niks aan van de overige forummers op dit topic qua constatering "flirtgedrag" tussen Xan en Prinses. Hoe de forummers dat interpreteren zal Xan en Prinses een worst zijn.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:05:

[...]

Haai (das wel heelll erg op m'n wenken bediend worden )Prinses heeft symptomen van posting-stalking, ze had eigenlijk een half uur moeten wachten met reageren op Xan. 4 minuten wijst op stalking. Dr. X. Ander geeft als advies: Een persoonlijk gesprek in onze "afkicken van Xan"-kliniek :-)
Xan en Prinses kunnen conclusie cq. advies dus ook op Het Lijstje zetten?

(prinses begon namelijk per ongeluk toch OOK bijna Na Te Denken door groOotse stilte van Xan na analyse/conclusie en vroeg zich af of Xan mogelijk diep geschokt was door conclusie...)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:06:

Hoest met de RP-mannen?

(flirttips per internet gelezen?)

Gisteren nog met date op msn en sms gekletst en dat was leuk! Hij gaf toe dat hij het ff had moeten melden, dat hij liever in het weekend afspreekt ivm "dan is er meer tijd...", en nog een sms voor het slapen gaan, met een " je hoort gauw van me, beloofd!"

Hij is echt aan zet qua datevoorstel, maar stelt nog niets nieuws voor en ik vind dat zooo jammer....sja ongeduldig....en benieuwd naar hem.....De verwachtingen zijn ook een beetje hoog geworden door superleuk dagelijks sms contact met elkaar.

Vandaag geen contact met hem gehad, wel leuk gekletst op msn met man2, maar heb toch nog iets te veel de balen van man1 om me helemaal gezellig open te stellen voor man2, jammer....
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:08:

Was eigenlijk nog wel benieuwd naar de mannelijke kijk op de zaak, maar helaas, heeft Xan niet gezien Miran.....Dr. X. Ander staat voor u klaar...zegt het eens....
Prinses wil X. Ander er even op wijzen dat tussen de vraag van Prinses waar Xan was en zijn reactie exact 12 minuten zaten. Hoewel dit iets minder erge symptomen zijn dan die van Prinses, kan er in deze situatie wel degelijk gesproken worden over Verslaving en Stalking en is behandeling van groot belang. Prinses zal in samenwerking met een neutrale afkickkliniek (dus niet die van Xan, aangezien er dan sprake zou zijn van belangenverstrengeling) tot het opstellen van een behandelplan komen.
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:17:

Hij is echt aan zet qua datevoorstel, maar stelt nog niets nieuws voor en ik vind dat zooo jammer....sja ongeduldig....en benieuwd naar hem.....De verwachtingen zijn ook een beetje hoog geworden door superleuk dagelijks sms contact met elkaar.

Date was toch van het 'niet plannen, maar spontaan doen'? Misschien gaat ie dus gewoon op een andere manier om met afspraakjes maken, en wordt ie zaterdagochtend wakker en denkt ie: ik wil daten met Miran, nu, vandaag, vanmiddag!....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:16:

Xan en Prinses kunnen conclusie cq. advies dus ook op Het Lijstje zetten?

(prinses begon namelijk per ongeluk toch OOK bijna Na Te Denken door groOotse stilte van Xan na analyse/conclusie en vroeg zich af of Xan mogelijk diep geschokt was door conclusie...)

Conclusie/advies kan op het lijstje bijgeschreven worden

Xan was vanavond weg, vandaar grootste stilte.... Xan was dus niet diep geschokt, en is alleen maar blij
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:17:

[...]

Miran.....Dr. X. Ander staat voor u klaar...zegt het eens....

bedankt, maar dat was gister

Ga niet weer verhaal doen, geeft niet, lamaar....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 23:20:

[...]

Date was toch van het 'niet plannen, maar spontaan doen'? Misschien gaat ie dus gewoon op een andere manier om met afspraakjes maken, en wordt ie zaterdagochtend wakker en denkt ie: ik wil daten met Miran, nu, vandaag, vanmiddag!....Sja, heb hem uitgelegd dat dat bij mij niet helemaal werkt ivm "busy life" en......ik vind het juist zo leuk om in ieder geval.....minstens....een dag van tevoren ernaar uit te kunnen kijken.....En daarnaast vind ik het ook raar dat hij altijd online is op RP, maar ja, misschien zie ik spoken....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 12:51:

c. Wanneer het klikt tussen jullie, geef dan een hint dat je hem in levende lijve wilt ontmoetenquote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 23:16:

Een persoonlijk gesprek in onze "afkicken van Xan"-kliniek :-)

Hehehehehe

(prinses zoekt spijkers op laag water , en neeee Xan hoeft hier ook niets over te bedenken hehe )
Peas on earth!
En nu is de lol er voor mij een beetje af, stom he.....zo zonde van het superleuke contact wat we hadden de afgelopen 2 weken...
Wat me opvalt is dat jullie deetmannen vrij veel afstand bewaren, een soort voorzichtigheid inbouwen...snap niet waarom eigenlijk.... altijd vaag, hou daar zelf niet van. Het niet voorstellen van een nieuwe deetafspraak is er bijvoorbeeld 1 van....Man3 schijnt daar ook moeite mee te hebben. Is daar een verklaring voor? Zijn mannen nu eenmaal zo voorzichtig in dat soort dingen? Ik heb daar in ieder geval geen last van.....
quote:Miranda01 schreef op 19 december 2007 @ 23:23:

Sja, heb hem uitgelegd dat dat bij mij niet helemaal werkt ivm "busy life" en......ik vind het juist zo leuk om in ieder geval.....minstens....een dag van tevoren ernaar uit te kunnen kijken.....En daarnaast vind ik het ook raar dat hij altijd online is op RP, maar ja, misschien zie ik spoken....

Hmmm... maar weet je wel wat je WILT?

Heb het idee dat je verkeerd-om redeneert. Zou je namelijk niet moeten kijken naar wat JIJ wilt/verwacht, en dan bepalen of man1 dat kan bieden?

(bijvoorbeeld: verwachting = afspraakje maken van tevoren, verwachting = man1 stelt nieuw afspraakje voor, verwachting = man1 heeft ook een leven buiten RP in plaats van altijd online zijn)
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven