Hoe lang is dit houdbaar?

11-01-2011 17:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Hangt er een beetje vanaf hoe je het hebt opgeborgen...
die kan je nu nog rustig gebruiken en over half jaar ook nog wel..
Wegdoen en volgende keer aardappelen kopen
Dat blijft nog wel een jaar goed.
Zolang er geen beestjes uitkruipen..
...
Even in een luchtdichtbakje stoppen. Zo open in de doos kan er vocht bij komen en dan wordt het erg smerig.
Dat blijft heel lang goed maar het lijkt me wel verstandig om het zakje dicht te maken, als het vochtig wordt kun je het weggooien.
verba volant, scripta manent.
Bij de keuringsdienst van waarde hebben ze lang houdbare voedingsmiddelen getest.

Ze hadden twee pakken rijst van ruim 2 jaar over datum. De geopende verpakking was kwalitatief beter dan de dichte.

Dus dat zakje aardappelpuree kan vast nog wel.

Maar als je geen zin hebt om te koken: koop dan iets kant en klaars bij de slager of groenteman. Veel lekkerder.
brrrrrrr....
ik denk wel tot 2015.
Zakje is dicht nu.

Mac123, iets kant en klaars kopen is op zich wel handig, maar ik eet geen vlees en vis, en meestal zit er bij dat soort dingen toch wat vlees in. En ik vind het best te eten, die puree (ik ben ook niet zo moeilijk, behalve dat vlees en vis-ding dan haha)
We hebben het toch maar opgegeten gisteren haha, De volgende keer doe ik de rest in een luchtdicht doosje. Maar ik heb ook gewone aardappels gekocht (en soep voor als ik weer eens geen zin heb om te koken ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven