Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
alleen in kraamhotel oid?

ik ga afnokken, trusten!
Bij MIni had ik al heel snel zware weeën, moet er niet aan denken dat ik dan op een boot jad gezeten.

Jij ook Mif.
Trusten Sokkie!
quote:nippo schreef op 11 januari 2011 @ 23:05:

Ik neem aan dat ze met een boot naaar het ziekenhuis worden gebracht bij de eerste wee. En als het dan niet doorzet helpen ze misschen een handje?

Maar als het juist wel heel hard doorzet wordt het een stortbevalling op een boot...

Ik had al een uur geleden willen gaan slapen. Ga het nu maar eens echt doen. Weltrusten!
vanuit de trein: goedemorgen! Heb gisteren met een buikspieroefening van de wii een spier verrekt: auw!
Goedemorgen! Allemaal goede nacht gehad? Ik zit nog even aan de koffie en dan weer door naar buurvrouw in ziekenhuis. Niet zo heel veel zin in, maar ja voor haar zal het wel leuke afleiding zijn.

Ik loop hier ook achter, want we hebben ook nog geen Wii. Wel even aan gedacht om A-man er 1 te geven voor verjaardag, maar dat is dus uiteindelijk die dag racen geworden. Ik loop trouwens helemaal hopeloos achter, want heb ook geen DS, geen X-box en momenteel zelfs geen mobiel (en dan heb ik het nog niet eens over een Ipod of Ipad). Hmm, het is nog heel wat dat ik wel internet heb .
Zie je wel: levensgevaarlijk zo'n Wii .
Zo'n Wii kan ook behoorlijk wat materiële schade aanrichten *werpt een blik op de nieuwe tv*

Ik zit aan de koffie, na rondje postkantoor, boodschappen, cadeautje en bakker. Zo boven even stofzuigen en een wasje erin. Ik ga mijn werkster eens smsen wanneer ze weer komt. Volgende week is een hele drukke week met werken, helpen op school, 2 dagen training bij Citro in de buurt en 3 dagen een logé.

Wij zijn redelijk bij met een Wii, 2 DSen, een Ipad en 2 Ipods (nepperts, dat wel) en 3 mobiele telefoons. Ik mag volgende maand een nieuwe telefoon bestellen en dan wordt dat de Samsung Galaxy S. Hoor ik er ook weer een beetje bij
Zeker the Jackknife Sokje? Daar had ik ook spierpijn van.

Wij liepen achter, maar sinds de kerst hebben we 2 DSen en een Wii met Wii fit. Maar onze tv is wel een oude bak, en mijn telefoon ook.
Kinderen polsbandje niet om laten doen, heb je binnen de kortste keren óók een nieuwe tv

Nu stofzuigen. En tickets boeken, kreeg een indringend smsje van moeders dat de tickets voor over 6 maanden voor ons reisje buiten alle vakanties om, op aan het raken zijn
jackknife indeed, Nippo! pokke-oefening

wij hebben dus een Wii, maar geen Ipod (wel gehad, maar vond ut niks) Ipad, Iphone, DS (poek wil al 1,5 jaar, dus vermoedelijk moeten we er op haar verjaardag wel aan). telefoon is wel hip (sony ericsson Vivaz) maar zonder android, dus geen/nauwelijks Apps. Sokman heeft een HTC legend, mét apps.

lunch
Samsung Galaxy S hopelijk gauw, Wii - weet ik niet, ik vind de kinderen al aardig veel tv kijken.

Vandaag voor het eerst sinds het overlijden van mijn vader een paar uur voor mezelf alleen thuis. En dan merk ik toch wel dat ik er nog helemaal niet klaar mee ben, wat op een normale doordeweekse dag wel zo lijkt. Zie dan ook tamelijk tegen morgen op. Zo de kinderen ophalen, man ophalen en naar schoonmoeder. Daar komt de partner van mijn vader ook heen. Omdat nitroman echt moet werken vrijdag gaan we donderdagavond weer terug, en ik ben dan ook blij dat het dan achter de rug is. Beetje sneu omdat de partner van mijn vader dan nog een nacht bij mijn schoonmoeder zit zonder mij, maar het zijn allebei aardige vrouwen van dezelfde leeftijd in hetzelfde schuitje, dus dat moet wel lukken. Ik heb geen zin in nog een nacht (en dan "alleen") met de kids in een vreemde omgeving en dan alleen terug rijden. En ik wil dan ook gewoon weg. De gezelligheid komt nog wel een andere keer.

En dat praatje moet ook nog dringend af.

Overigens heel goed beoordelingsgesprek gehad, maar door de reorganisatie zal het niet veel gaan opleveren. Leuke peptalk hoor, maar ik heb steeds het gevoel dat ik dat altijd alleen in die mate krijg als de werkgever geen geld te verdelen heeft.

Tot vrijdag!
Heel veel sterkte. En ik kan me heel goed voorstellen dat j ehet achter de rug wilt hebben.
Heel veel sterkte Nitro. En hierna is toch nog een keer een dienst ergens? Succes ook met het afmaken van je praatje.

Mannie en ik hebben een moeder-zoonmiddag. Tot half 3 speelde hij bij een vriendje en daarna zijn we samen onder een dekentje filmpje gaan kijken op de bank en we zijn net samen in bad geweest. Gezellig Hij is moe dus hij kan mooi na het eten meteen naar bed. Mini is naar een feestje en komt zo thuis. Ik ga koken.
klinkt gezellig pam! Ik zit weer eens in de trein en mag zo door de regen fietsen. Joepie
Sterkte, Nitro, de komende dagen
Goeiemorgen! Ik zit me te bezinnen of ik wel/niet een ark zal gaan bouwen. Het lijkt nodig.

Qua gadgets: wij hebben 2 iPhones, iPad, Xbox. Maar geen DS. Ik doe trouwens nooit wat met die iPad. Ik vind hem eigenlijk niet handig.

Nitro, veel sterkte. Ik heb een heleboel gemist, krijg nu pas door wat een heftige tijd je gehad hebt/nog hebt

Einde spijbelsessie.
En ik heb net bedacht dat 1 uur naar huis waarschijnlijk geen optie is gezien de hoeveelheid werk.
Da's balen Pam. Had je plannen voor vanmiddag?
Ik ben trouwens vergeten een beha aan te doen vandaag. Had al steeds een soort bloot gevoel maar ik kwam er pas achter hoe dat kwam toen ik op de wc in de spiegel keek Heb gelukkig een colbertje aan dus het valt niet zo op.
Da's balen Pammie. Blijft altijd lastig die halve dagen werken.

Ha die Koeky!

Hier sinds gisterenmiddag ook al onafgebroken regen. Ik wil nu zomer! Enfin, ochtend weer gevuld met huishoudelijke shit, taarten bakken voor A-man die morgen trakteert op werk (nog voor zijn verjaardag) en dan zodadelijk kinderen halen en dan begint het haal- en brengwerk dus weer. En allemaal met de auto vanwege dat zeikweer (ik haat kinderen in en uit de auto laden, dus ik baal er van dat ik niet kan (wil) fietsen).

Zullen we maar gewoon met zijn allen verhuizen naar een zonnig eiland ofzo ?
Oeps, gelukkig dan maar van je colbertje Koeky.

Wat doe je eigenlijk met een Ipad?
Ha die Anky! Nog bedankt voor je kaartje, heel lief van je. Hoe is het met je arm?

Met z'n allen verhuizen naar een zonnig eiland vind ik een heel goed idee trouwens. Ga jij het even coördineren?

Ik heb dat ook, dat ik niet kan (wil) fietsen. Eerst was het veel te glad en nu de watersnood (raar woord eigenlijk). Maar met de auto vind ik ook irritant, alleen al vanwege parkeerproblemen bij crèche, school en werk.

Wel goeie huishoudelijke shit doe jij, taarten bakken. En alsmaar bij die buurvrouwen op bezoek, nobel van je hoor.
Op een ipad doe je internetten. ik ben gaaaaaar, kon meteen door van werk naar school.
Oh gut, ja, hoever woon je van de watersnood af Koeky? Zag dat het stroompje dat zich hier een rivier noemt ook weer buiten zijn oevers was getreden, maar behalve wat ondergelopen fietspaden en weilanden zal dat niet gaan.

Ik heb ook wel zin in een zonnig eiland. Wie zapt ons er even naartoe?

Ik doe het haal en brengwerk altijd op de fiets, vanwege geen auto, maar de winter is niet mijn favoriete seizoen wat dat betreft.

Ik heb nog steeds last van mijn stuitje, van toen we gingen schaatsen in de kerstvakantie, steeds met traplopen of bukken, het wordt nog niet echt minder, irritant..

Wij zijn gadgetloos, of je moet een platte tv en een laptop tot de gadgets rekenen, maar geen ipad/phones, ds'en, wíi's, kinects etc..Mijn telefoon kan slechts bellen en ik mis de andere functies niet

Beetje laat maar welgemeend: sterkte Nitro.

Balen trouwens dat goede beoordeling niets oplevert. Man heeft dat ook steeds op het werk, superirritant, steeds goede beoordeling maar er is geen geld voor loonsverhoging, al jaren niet. Stom bedrijf dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven