Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Ik heb net mijn fiets opgehaald bij het kdv. Toen ik Nino ophaalde, plensde het zo hard dat ik maar de bus genomen heb - 1 halte. Pluis was er niet bij, want die wekte ons vanmorgen met de tekst "Mag ik een emmer?", en hij had 'm nodig. Hij is in de loop van de dag gelukkig wel een stuk opgeknapt.

Sok, ik ben er morgen ook!
Pluisje weer aan het spugen? Dat had hij laatst toch ook al?

Mannie gaat trouwen met zijn mooie vriendinnetje. Zij is namelijk ook verliefd op hem. En als je verliefd op elkaar bent, dan ga je trouwen. Zit hij me vanavond doodernstig met zijn grote blauwe ogen, frisgewassen snoetje en netjes gekamde haartjes te vertellen. Hij was zo snoezig
Alle reacties Link kopieren
leuk, leuk leuk: dat jullie komen! Pammie, je had wel gezegd dat je het leuk vond, maar een definitieve bevestiging had ik nog niet. maar maakt niet uit, ik vind het iig erg leuk! En die wind: ach, is wel lekker op het strand: als het maar droog is!

moest erg lachen om je verhaal van Pluis, Miffy:'mag ik een emmer': beleefd jongetje hoor!

En ik vind de juf van Mannie ook wel erg sturend klinken, maar als ik jou was, zou ik er ook niet te zwaar aan tillen. 'vroegûh' kleuterden alle kindjes van zijn geboortemaand een jaar langer en dat betekent niet dat hij nu moet, maar heel bijzonder is het nu ook niet. En ze moeten al zoveel; een jaartje extra spelen is misschien niet zo heel erg.

Leuk, Citro, dat Limoen zo met taal bezig is. Poek heeft dat ook en ik kan er erg van genieten.
Voor de duidelijkheid, ik kom dus ook zonder man en kinderen maar met Pammie en nog iemand ..

Arme Pluis, beterschap !
Pluis heeft denk ik de maag van zijn vader geerfd: die heeft ook altijd een emmer nodig als hij ziek is. Laatste keer bij Pluis was in oktober, dus het was kennelijk weer de hoogste tijd.

Als je verliefd bent, ga je trouwen? Dan moet Pluis met Nino en zijn beide ouders trouwen, want hij roept tegen ons alledrie dat hij verliefd op ons is.

Ook grappig: sinds afgelopen weekend is de waarom-fase plotseling losgebarsten. "Waarom valt die steen van het dak?"

Jaartje extra kleuteren is niet heel erg, maar wel een beetje zonde als een kind daardoor uiteindelijk geremd wordt in zijn ontwikkeling.
Citro komt ook, maar dat wist je misschien al.

Ik was zo'n kindje (ik ben van begin oktober) en voor mij had het echt niet gehoeven, die 3 jaar. Maar goed. We shall see. Ik vind de manier waarop niet zo geweldig. En ik vind het ook niet zo geweldig dat ze besluit hem extra te laten testen zonder het daar met ons over te hebben. Zoiets meld je toch even?
leuk dat jij ook komt, Citro! teller staat nu op 47, inclusief een aantal koters.

maar dat weet je dus niet, of een kind geremd wordt in zijn ontwikkeling. En jongetjes zijn iha wat speelser dan meisjes en dán kan een jaartje extra kleuteren geen kwaad. maar dat kan ik bij Pammannie niet beoordelen en das mijn zaak natuurlijk ook niet.
Mannie is met mij getrouwd toen hij 3 was

Ik ben ook geen professional, ik denk alleen dat een heel jaar wel erg lang is. Mocht er besloten worden hem langer in groep 2 te laten, dan moet er een plan opgesteld worden wat er in het nieuwe jaar gaat gebeuren om hem voor te bereiden op groep 3. Ze mogen hem niet zomaar laten zitten om nog een jaartje te spelen, dat moet wel gefundeerd gebeuren.
dat van dat testen lijkt me ook wel netjes om even te melden.
vind ik ook minder, dat bespreek je toch even met de ouder lijkt me

de waarom fase is grappig en vermoeiend, ik zing voor Mandarijn vaak het liedje "waarom" van sesamstraat, ik hoor niet anders als: waarom? en bij ieder antwoord komter een nieuwe waaromvraag.
Ik kan me dat niet zo herinneren, volgens mij hebben Mini en Mannie dat nooit zo gehad.

Ik ga slapen meisjes, morgen een drukke dag trusten.
ik ga ook maar eensch slapen, het zal ook wel druk worden voor mij

trusten!
Zo, we zijn weer bij zwemles. zit nog wakker te worden, mannie was on half 7 wakker en ging in zijn bed dsen en toen ben ik nog even in coma geraakt. Mini sliep nog toen wij weggingen om half 9. dat is ook redelijk uniek.
Heel veel plezier vandaag Sokje!

Ik ben erg aan het multitasken vandaag. Alle kinderen willen wat van me en ondertussen doe ik ook nog huishouden.

Vanmiddag gaan we maar even naar de Praxis of de Ikea, ik wil in de komende dagen (maanden, weken) wil ik de garage hier opruimen (pffff).

Beterschap voor Pluis. Hier ook een jongetje met hoge koorts gisteren. Maar nu heeft hij gelukkig "alleen" nog maar keelpijn. Voordeel was wel dat ik gisteren niet naar de zwemles hoefde.

Sien hier kan prima lezen, maar is vooralsnog geen leesmonster. School vindt ze superleuk, maar een boekenmonster is ze vooralsnog niet.
Ik vind het trouwens wel jammer dat ik er vandaag niet bij kan zijn. Het had me erg leuk geleken, maar 2.5 uur enkele reis is wel een beetje veel (woonde ik maar dichter in de buurt).
En hoe voelde het nu Sokje, zo'n laatste dag als dertiger?

Hoop dat je een hele leuke dag gehad hebt. Hier wel een lekker dagje. Kreeg alleen het foute idee om nog "even" langs de Ikea te gaan. Ik haat de Ikea (druk, groot, altijd te veel mensen) en had ook nu direct spijt. En dan hadden ze het door mij gewenste artikel ook nog niet . Nou ja, we hebben dus nu wel een nieuwe printer/scanner/copier (nu ik toch op het industrieterrein was).

Nu maar eens bedenken wat we deze zomer met de vakantie willen. Op zoek maar eens naar een leuke camping in de buurt van het strand. Of eerst douchen, ik heb het weer eens koud.
A-man gaat nu Avartar kijken, maar daar heb ik geen zin in. Wordt dus dadelijk forummen op de bank naast hem.
En nu ben ik wel weer genoeg aan het woord geweest .
wij zitten nu in een hotel, superluxe kamer. Verrassing van sokman. Borrel was erg geslaagd! Bedankt voor het kado!
Geniet ervan Sok! Ik vond het ook leuk!

Ik zit even bij te komen, was best een eindje rijden Mif en Citro, Pamman heeft plechtig beloofd de remmen na te laten kijken. Is dat niet fijn (en ik heb het maar wel verteld, van dat paaltje).

Ank, tipje misschien maar op de site van Ikea kun je zien of 'jouw' vestiging het artikel op voorraad heeft, hoef je nooit meer voor nop.

Een leuke camping, die zoeken wij ook nog. Of een leuk appartement op een leuk Grieks eiland.
O wat luxe Sok! Geniet ervan! Fijn dat je feestje geslaagd was. Wij zitten in de auto onderweg van ongeveer Esmeedorp naar huis, dus dat duurt nog wel even. Was wel gezellig, we hadden een familiereunie. Klinkt trouwens alsof jullie een heel spannende reis hadden Pam. Zijn jullie ongedeerd gebleven?

Ik vond Avatar wel een heel mooie film hoor Ank.

Zo, word al misselijk van forummen in auto, dus kap ermee.
Wauw Sokje! Geniet ervan: het is je van harte gegund.

Leuk dat het leuk was.

Pammie, ik kan mijn artikelen altijd zo slecht op de website van Ikea vinden. Nu ook weer, dus maar op de gok gegaan en helaas dus pech. Maar ik ga van de week nog wel een keer.

Jippie, mijn moeder vroeg net of ik nog zin had om met haar een weekje naar de veluwe te gaan met de paasvakantie van Sien. A-man zit dan wellicht rond die tijd in de US, dus ik heb zeker zin!
A-man vindt Avartar ook mooi. Da's mooi, want het was een verjaardagskado dat ik uit naam van 1 van de kinderen voor hem had gekocht. Ik zit heel erg half mee te denken en ik snap hem niet zo, ondanks uitleg van A-man.
Sok, geniet van je nachtje luxehotelkamer!. Even klein verslagje voor de niet aanwezigen: Vond het erg gezelllig. Wel kwamen we gezandstraald aan. Poek werd de hele middag rondgevlogen, en Slof werd een beetje moe, verder waren er nog honden in alle soorten en maten, en vrienden en familieleden van Sok, lekkere hapjes en lekkere drankjes, en Sok's vader vond ik een lieve man. En het was gezellig om Pammie en Miffy weer eens live te zien.

Klinkt spannend he? paaltje en niet werkende remmen...

Miffy en ik hebben de auto losgeduwd weer van het paaltje af

Ik ben ikea expert anky, wat zoekjeprecies?

Ik heb trouwens een super mooie kachel gezien, is misschien wel leuker dan openhaard. Lijkt me heerlijk een kachel of openhaard in huis, dan ging ik nu direct fikkie stoken, ik wil het maar niet warm krijgen vandaag.

Ik had trouwens prima aansluiting met de trein, moest in pammiestad wel even wachten, maar daarna sloot het perfect aan..
Kachel gevonden, Citro? Op een perron terwijl je wachtte op de trein?

Was een leuk feestje, Sok, en geniet van je avondje met Sokman. Belangrijkste conclusies van vandaag: er zijn opvallend veel mutsen die twee zussen en een broer hebben, en/of een jongere partner

Fijn dat Pamman naar de remmen gaat laten kijken, Pammie. Lijkt me best verstandig, als je hem nog een poosje wil houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven